Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=конфліктна ситуація<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.
159.964.21:316.48
К 76


    Кошова, Інна Вікторівна.
    Суб`єктивна інтерпритація ситуацій як чинник міжособистісних конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кошова Інна Вікторівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-198. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації
фывфывфыв:
ситуація -- соціальна ситуація -- конфліктна ситуація -- конфлікт -- інтерпритація -- суб`єктивна інтерпритація -- інтерпретаційна схема -- наратив
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню процесу суб`єктивної інтерпретації конфліктних ситуацій як одного із факторів динаміки конфліктів й дослідженню значення усвідомлення особистістю власного процесу інтерпретації для їх ефективного розв`язання. Показано, що здійснення інтерпретації конфліктних ситуацій відбувається за допомогою усталених інтерпретаційних схем, специфічність виикористання яких може бути як однією із причин міжособистісних конфліктів, так і фактором, що сприяє їх ефективному вирішенню. Виокремлені схеми є основою для побудови когнітивного кореляту ситуації-моделі ситуації. Встановлено, що аналіз досвіду перебування в конфліктних ситуаціях за допомогою теоретичних знань з конфліктології та усвідомлення ставлення особистості до власного процесу інтерпретації і його особливостей, є важливою умовою зрушення динаміки конфліктів в бік конструктивності. Психологічно цей процес відбувається за рахунок переважного застосування когнітивних та смислових схем. Запропоновано спосіб психодіагностування визначення схильності особистості до ефективного розв"язання конфліктних ситуацій, що досягається через аналіз наративного опису конфліктних ситуацій, що досягається через аналіз наративного опису конфліктних ситуацій. Створено та апробовано систему методичних прийомів, що спрямовують усвідомлення процесу інтерпретації конфліктних ситуацій, а відтак сприяють підвищенню ефективності розв"язання конфліктних ситуацій.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

фывфывфыв:
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Аннотация: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.964.21+316.482.057.36
С 18


    Санташов, Віктор Іванович.
    Психологічні особливості конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Санташов Віктор Іванович ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 194 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-194. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Конфліктна поведінка--Дисертації
   Загальна психологія--Військовослужбовці--Дисертації

фывфывфыв:
конфлікт -- психологічні особливості -- конфліктна ситуація -- конфліктна особистість -- військовослужбовці
Аннотация: На основі науково-теоретичного аналізу зарубіжних та вітчизняних наукових джерел обгрунтовано підхід до розкриття проблеми психологічної корекції конфліктної поведінки особистості. Розкрито психологічні особливості конфліктної поведінки, конфліктні та конфліктогенні риси характеру, що призводять до ескалації конфліктів. Виявлено зв"язок між динамікою змін у характері особистості та динамікою змін конфліктної поведінки. Розроблено "Програму психологічної корекції конфліктної поведінки військовослужбовців строкової служби" та рекомендації щодо оптимізації системи міжособистісних взаємин у військовій частині.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.8-057.875:316.48
К 56


    Коваль, Ірина Андріївна.
    Психологічні особливості конфліктів у процесі спільної учбової діяльності студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коваль Ірина Андріївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 217 с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
учбовий конфлікт -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- причини учбових конфліктів -- модель конфліктної поведінки -- стратегії вирішення конфлікту -- спільна діяльність
Аннотация: У дисертації обґрунтовується доцільність виділення конфліктів у процесі спільної учбової діяльності як окремого виду конфліктів - учбових. Розкрито основні типи і причини цих конфліктів, їхні властивості, способи поведінки студентіву конфліктних ситуаціях, шляхи їх вирішення, вплив конфліктів на процес і результати спільної учбової діяльності та основні психологічні фактори, що зумовлюють характер впливу на спільну діяльність і його наслідки. З'ясовано, що учбові конфлікти є типовим явищем у процесі спільної учбової діяльності, а їх відсутність не є свідченням ні високої ефективності учбової діяльності групи, ні згуртованості групи. Встановлено, що основні психологічні особливості цих конфліктів зумовлені передусім специфікою учбової діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
37.064.2-027.22:130.12+316.47
К 96


    Кушнірюк, Володимир Михайлович.
    Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кушнірюк Володимир Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 2000. - 186, [29] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
ВЗАЄМОДІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ КОНФЛІКТИ -- ГУМАНІЗАЦІЯ -- гуманістичні цінності -- ЗАПОБІГАННЯ конфліктів
Аннотация: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.9:316.6
Ц 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Царьова, К. С.
    Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні [Текстььь] / К. С. Царьова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 236-243. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
УДК

фывфывфыв:
образа -- гнів -- емоції -- психологія особистості -- невротизація особистості -- медіація при конфлікті -- примирення -- конфліктна ситуація -- міжособистісні стосунки -- психоемоційний стан


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

7.
159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
М 81


    Мосьпан, Марина Олександрівна.
    Формування здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. О. Мосьпан ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 222 с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагогічна діяльність--Саморегуляція--Дисертації
фывфывфыв:
САМОРЕГУЛЯЦІЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА саморегуляція -- ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- КОНФЛІКТ -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- МАЙБУТНІ ПЕДАГОГИ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ
Аннотация: В роботі здійснено аналіз теоретико-методологічних підходів до проблеми саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності, з'ясовано психологічну характеристику професійної діяльності педагогів та визначено вимоги до професійно важливих якостей. Розроблено структурно-функціональну модель саморегуляції майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.9
С 30


    Семенів, Наталія Миронівна.
    Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії [Текстььь] / Н. М. Семенів // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 636-647. - Бібліогр.: с. 644-645 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
міжетнічні взаємини -- міжетнічна напруженість -- етнічний конфлікт -- соціальна психологія -- конфліктна ситуація -- кризовий стан
Аннотация: Розглянуто чинники впливу на формування та розвиток міжетнічних взаємин,. їх дослідження у практиці вивчення міжетнічних відносин. Досліджено психологічний, культурний, соціально-економічний, політичний, релігійний, історичний чинники, що впливають не тільки на характер міжетнічних відносин, а й визначають динаміку і перспективи їх подальшого розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Омельченко, Л. М.
    Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів [Текст] / Л. М. Омельченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 364-372. - Бібліогр.: с. 371 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
молода сім'я -- готовність до вирішення конфліктів -- конфліктна ситуація -- конфлікт
Аннотация: У статті зазначене явище розглядається як складне багатокомпонентне утворення особистості, що виявляється в здатності молодого подружжя конструктивно вирішувати конфліктні ситуації та прогнозувати можливу появу суперечностей у процесі співжиття.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 03.06.2024
Число запросов 895
Число посетителей 401
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя