Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=менеджери освіти<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
005.95-051:159.942
П 57


    Попик , Юрій Володимирович.
    Формування фрустараційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попик Юрій Володимирович ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Толерантність--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Менеджери освіти--Дисертації

фывфывфыв:
менеджери освіти -- толерантність особистості -- соціальна толерантність -- спільна діяльність -- педагогічний колектив -- фрустрація -- фрустраційна толерантність
Аннотация: Фрустраційна толерантність як психологічна стійкість до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об"єктивної оцінки проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості, є важливою передумовою і головою умовою адаптації та реалізації менеджера у освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту представлено фрустраційну толерантність як структуру, що утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Визначено, що у менеджерів освітніх закладів, котрим властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, перевалює емоційна складова. За інтолерантності, провідними компонентами виступають когнітивність і конативність. Найуспішнішими в спільній діяльності виявилися менеджери освітніх закладів, котрим притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з привалюванням емоційного та конативного складників. Натомість інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навиків спільної діяльності. Розроблена й апробована програма формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямована на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, позитивно позначалися на розвиток толерантності до фрустрації. Відтак, когнітивно-стильові особлитвості менеджера сприяють становленню поведінкових стеріотипів, в яких втілюється когнітивна складова толерантності до фрустрації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.944.4+37.07:005.95
П 16


    Паньковець, Віталій Леонідович.
    Психологічні чинники професійного стресу менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Паньковець Віталій Леонідович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 269 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-200. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Менеджери освіти--Професійний стрес--Дисертації
фывфывфыв:
менеджери освіти -- професійниц стрес -- подолання стресу -- типи менеджерів -- професійний стрес
Аннотация: Дисертацію призначено аналізу психологічних чинників професійного стресу у менеджерів освітніх організацій. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми. Розкрито сутність професійного стресу та психологічні особливості його виникнення у менеджерів освітніх організацій. Встановлено зв'язок між рівнем професійного стресу та психологічними чинниками, які пов'язані з організаційно-професійним середовищем та особистісними характеристиками менеджерів. Розкрито вплив низки професійно-організаційних та соціально-демографічних чинників на рівень професійного стресу. Розроблено технологію психологічної підготовки менеджерів освіти щодо профілактики та подолання професійного стресу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.33+316.613]:37.07-051(043.5)
Ш 12


    Шаумян, Олена Геворківна.
    Соціальні норми менеджерів освіти в процесі прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. Г. Шаумян ; наук. кер. Є. В. Гейко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 216-243. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Прийняття рішень
фывфывфыв:
професійне становлення -- управлінська діяльність -- цінності особистості -- професійна підготовка -- управлінські рішення -- прийняття рішень -- соціальні норми -- менеджери освіти -- психологічний супровід
Аннотация: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз досліджень соціальних норм у менеджерів освіти. Обґрунтовано змістовно-смисловий контекст формування нормативно-ціннісного ставлення до управлінської діяльності як основної психологічної тенденції розвитку особистості. Виявлено показники соціальних норм при прийнятті рішень та здійснено порівняльний аналіз прояву нормативно-ціннісного ставлення у студентів - майбутніх менеджерів освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Гейко, Євгенія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шаумян, Олена Георківна.
    Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління [Текст] / О. Г. Шаумян // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 385-392. - Бібліогр.: С. 391-392 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
духовність -- духовна відповідальність -- гармонізація управління -- спрямованість особистості -- гармонізація особистості -- неетична поведінка менеджера -- менеджери освіти
Аннотация: Статтю присвячено вивченню духовності менеджерів освіти за умов ринкової економіки. Розглянуто підходи до розробки ідеальної моделі духовності особистості менеджера освіти, що сприяють гармонізації управління. Майбутні та сучасні менеджери освіти повинні встановлювати цілі, що ведуть до гуманізації особистості та одночасно сприяють ефективності організацій. Підкреслено вагомість щодо уважного зосередження сучасними менеджерами освіти погляду на аспекти особистості як духовність, духовна відповідальність, дотримання моральних зобов'язань, важливість детермінації цінностей, розвиток особистості, самореалізація особистості, спрямованість на користь для суспільства.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.06.2024
Число запросов 21958
Число посетителей 1238
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя