Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистісний досвід<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.
159.923:378-057.87
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Психологія аксіогенезу особистості у контексті вищої професійної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Радчук Галина Кіндратівна ; наук. конс. Карпенко З. С. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франковськ, 2011. - 479 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 459-479. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Аксіогенез--Дисертації
фывфывфыв:
аксіогенез -- ціннісність -- смисл -- професійна освіта -- суб`єктивна позиція -- смислове переживання -- особистісний досвід -- освітній діалог
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-методологічному обгрунтуванню та емпіричному вивченню механізмів. закономірностей, структурно-динамічних показників та психолого-педагогічних умов аксіогенезу особистості студентів у процесі вищої професійної освіти. Обгрунтовано концептуальні основи професійно-особистісного аксіогенезу майбутнього фахівця як еперервного процесу ціннісно-цільового трасцендування в контексті цілісного життєздійснення; розроблено функціонально-динамічну модель особистості; виокремлено смислове переживання як екзистенційно-феноменологічну основу професійно-особистісного аксіогенезу в освітньому середовищі ВНЗ; емпірично виявленно структурно-динамічні особливості аксіогенезу особистості студентів у процесі здобуття вищої професійної освіти. Розроблено та апробовано психолого-педагогічну програму гармонізації аксіогенезу майбутніх фахівців, основою якої виступив освітній діалог як смислонасичена процесуально-цілісна форма активного навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карпенко, Зіновія Степанівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2+378-057.875:37.011.3-051
Т 59


    Тороп , Крістіна Сергіївна.
    Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тороп Крістіна Сергіївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 213 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний досвід--Дисертації
фывфывфыв:
ідентичність -- особистісний досвід -- педагогічна ідентичність -- педагогічний саморозвиток
Аннотация: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.2:616.1
Д 30


    Дем`яненко, Юлія Олександрівна.
    Особливості усвідомлення власного життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Дем`яненко Юлія Олександрівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 200 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 190-198. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Серцево-судинні захворювання--Дисертації
фывфывфыв:
наратив -- усвідомлення -- особистісний досвід -- розвиток особистості -- Я-концепція -- серцево-судинні захворювання -- стенокардія -- гіпертонія
Аннотация: Визначено тпи текстів-наратив та проаналізовано психологічні чинники, що впливають на їх породження; досліджено якісний склад автонаративів, виявлено домінуючі теми у наративах хворих; проаналізовано особливості інтеграції власного життєвого досвіду хворих у структуру "Я-концепції" особистості. на основі аналізу отриманих даних розкрито особливості усвідомлення життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями. Розроблено та апробовано програму тренінгу "Усвідомлення власного життєвого досвіду", що спрямована на розширення репертуару життєвих сюжетів особистості, переосмислення життєвих стратегій, усвідомлення власної відповідальності у створенні позитивного досвіду та позитивно спрямованого життєвого шляху. Доведено, що тренінгова робота з хворими на серцево-судинні захворювання сприяє глибшому усвідомленню власного досвіду та зміні сюжетних ліній у викладенні автобіографічного матеріалу, а відтак зміні життєвих орієнтирів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чєпелева , Наталія Василівна \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.323:378/Ч-12-547779

    Чала, Юлія Миколаївна.
    Особливості набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чала Юлія Миколаївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2012. - 302 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-222. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний досвід--Дисертації
фывфывфыв:
професійно значущий досвід -- особистісний досвід -- соціальний досвід -- мнемічний досвід -- досвід психологічної освіченості -- майбутні психологи
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами під час їх навчання у вищій школі.У роботі розроблено модель професійного досвіду майбутнього психолога, виокремлено компоненти досвіду та охарактеризовано функції, властиві кожному компонентові. Зазначено, що професійний досвід вміщує три шари: особистісний, соціальний та мнемічний. Було підтверджено гіпотезу дослідження про те, що процес набуття майбутніми психологами професійно значущого досвіду детермінується дотриманням комплексу особливостей - залучення студентів до участі в різних видах професійно-нормативних стосунків, зокрема в рольових іграх, бесідах, дискусіях, тренінгах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.2
Ш 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування [Текстььь] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 106-118. - Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- соціокультурний досвід -- психологічне здоров'я -- прийняття рішень -- відповідальність -- стрес -- стресові ситуації -- стресостійкість у дитини -- молодший шкільний вік -- самототожність -- особистісний досвід
Аннотация: Досліджуються передумови розвитку здатності молодшого дошкільника до самопроектування. Визначені особливості дорослості у дитини молодшого шкільного віку, що закладаються під впливом соціокультурного середовища. Зроблено припущення щодо зв'язку здатності до самопроектування із психологічним здоров'ям дитини, зокрема із здатністю приймати відповідальність за прийняття рішень, стійкістю до стресів. Розкрито фактори ризику порушення психологічного здоров'я дітей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
373
К 63


    Чепєлева, Наталія Василівна.
    Наратив як засіб організації та впорядкування особистого досвіду [Текст] / Н. В. Чепєлева // Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії : Збірник наукових праць / Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86. - К., 2016. - С. 201-206. - Бібліогр.: с. 206 (10 назв) . - ISBN 978-617-7021-46-8
УДК
РУБ 373
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
наратив -- особистісний досвід -- життєвий досвід


Доп.точки доступа:
Єрмаков, Сергій Дмитрович \ред. рада\; Чєпелева , Наталія Василівна \ред. рада\; Мельник, Т. В. \ред. рада\; Боброва, С. Й. \ред. рада\; Ін-т модернізації змісту освіти МОН України(К.); Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського; Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації; Гімназія "Консул" "№86

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
151.60
А 43


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці [Текстььь] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 106-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
особистісний досвід -- юнацтво постмодерної епохи -- критерії дослідження -- особливості життєвого досвіду сучасного юнацтва
Аннотация: В ромках постнекласичного підходу в психології визначені основні одиниці дослідження процесів розуміння та інтерпретації життєвого досвіду та специфіка життєвого досвіду особистості юнацького віку.


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
151.60
А 43


    Лебединська, І. В.
    Личностный опыт: пути смыслообразования [Текстььь] / І. В. Лебединська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 49-57. - Бібліогр.: с. 57 (8 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
споконвічне запізнення -- особистісний досвід -- подія -- топос розриву -- шляхи смислоутворення
Аннотация: У статті аналізується феномен "споконвічного запізнення" особистісного досвіду. Поняття "споконвічне запізнення" особистісного досвіду, за версією статті, дозволяє виявити розрив між досвідом, що переживається та досвідом, що артикулюється. Пропонується топос розриву інтерпретувати як один з можливих шляхів смислоутворення, що провокує пошук іншого наратива, іншої історії, інших інтерпретативних стратегій.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
151.60
А 43


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте [Текстььь] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
особистісний досвід -- ідентифікація -- рефлектуюче відособлення -- трансцендентне розуміння -- особистісне зростання
Аннотация: Показана роль рефлектуючого відособлення як механізму розуміння та інтерпретації життєвого досвіду в особистісному розвитку індивіда. За допомогою емпіричного дослідження встановлено, що більш об'єктивне і цілісне розуміння індивідуальності іншої особистості сприяє розширенню власного життєвого досвіду людини. Розглянуто деякі блокуючі умови розуміння особистісного досвіду в юнацькому віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 52204
Число посетителей 1933
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя