Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=особистісний смисл<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
159.922.761:616.248
Ш 73


    Шмігель, Наталія Євгенівна.
    Психологічні особливості внутрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Шмігель Наталія Євгенівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 227 с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-216. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Бронхіальна астма--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
внутрішній світ -- картина хвороби -- бронхіальна астма -- концепт хвороби -- особистісний смисл -- психокорекція
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню особливостей внутьрішнього світу дітей, хворих на бронхіальну астму. Серед основних психологічних особливостей та факторів, що визначають зміст внутрішнього світу дітей з бронхіальною астмою, розглядається внутрішня картина хвороби та особлива соціальна ситуація розвитку дитину в умовах тяжкої хвороби. Для внутрішнього світу дітей та підлітків, хворих на бронхіальну астму, характерна наявність пасивно засвоєного концепту хвороби, а також позитивного та конфліктного особистісного смислу хвороби. Психологічна корекція елементів внутрішнього світу дитини з бронхіальної астмою мала на меті збільшення ефективності лікувально-відновлювального процесу й оптимізацію участі в ньому пацієнта.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
371.015
А 43


    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини [Текст] / Г. В. Гуменюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 110-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
професіоналізм -- саморозвиток -- професійний розвиток -- особистісний смисл -- цінності
Аннотация: Розглянуто проблему ефективного використання трудового потенціалу України в сучасних умовах соціально-політичної кризи. Розкрито основну ідею професійного саморозвитку через детермінацію розвитку особистості професійною діяльністю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Білоконь, Ігор Вікторович.
    Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів [Текст] / І. В. Білоконь // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 81-90. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
соціальний смисл -- особистісний смисл -- смисл життя
Аннотация: У статті доводиться, що психологічний механізм трансляції соціальних смислів полягає у взаємодії прийнятих індивідом ціннісних орієнтацій і потреб соціального схвалення. Шляхом теоретичного аналізу і з використанням емпіричних данних показано, як соціальні смисли трансформуються в особистісні смисли і надають смисл діяльності індивіда, в тому числі його життю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Капустюк, Олена Миколаївна.
    Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості [Текст] / О. М. Капустюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 140-148. - Бібліогр.: с.147-148 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
самодетермінація особистості -- особистісний смисл -- особистісне самовизначення -- ціннісні орієнтації особистості -- самопізнання -- самооцінка -- самоповага -- самоставлення
Аннотация: Головна мета статті - ціннісно-смисловий компонент, формування особистісного смислу як фактори самодетермінації особистості. На основі теоретичного аналізу виокремлюється ряд стадій особистісного розвитку, при послідовному проходження яких можлива самодетермінація особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(08)
А 43


    Слободяник, Н. В.
    Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 191-204. - Бібліогр.: с. 201-204 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
освітній простір -- суб'єкт освіти -- особистісний розвиток -- самоактуалізація -- особистісний смисл
Аннотация: Представлено теоретико-методологічне обгрунтування можливостей для самоактуалізації учнівської та студентської молоді в умовах сучасного учнівського простору. Зазначено, что простір учнівських можливостей - це насамперед, проблема усвідомлення нових вимірів сенсу, які невблаганно та закономірно входять у сучасне життя. Наголошено, що принциповою особливістю сучасної освітньої системи повинно стати створення умов, які сприяють розвитку пізнавальної активності, ініціативності, автономності, формуванню здатності до творчої самореалізації та самоактуалізації української молоді. Окреслено основні ознаки та функції освітнього простору, одна з яких - формування особистісних смислів у суб'єктів освіти. Знайдений (відкритий) молодою людиною особистісний смисл стає детермінантою її активності для вияву і розвитку себе, своїх можливостей і здатностей. Підкреслено, що особливою сензетивністю до смислотвірної діяльності вирізняється юнацтво (старший шкільний вік та власне юність). Розкрито сутність особистісного розвитку та ролі в ньому самоактуалізації як кінцевого етапу смислотвірної діяльності та процесу вияву і реалізації можливостей особистості. Здійснено аналіз феномена самоактуалізації, що дозволило вважати його внутрішньою активністю суб'єкта, спрямованого на трансформацію потенційного в актуальне, здатності в дію, отримання знань до їхнього втілення, творчість в іновацію тощо. Результат такої активності становлення людини як суб'єкта власної життєдіяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 
Статистика
за 13.06.2024
Число запросов 44627
Число посетителей 1493
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя