Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=підвиди психосоціальної депривації<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терлецька, Ю. М.
    Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння [Текстььь] / Ю. М. Терлецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 479-489. - Бібліогр.: с. 487-488 (19 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
психосоціальна депривація -- підвиди психосоціальної депривації -- емоційне вигорання -- емоційне виснаження -- деперсоналізація -- редукція особистих досягнень
Аннотация: У науковій статті розглядається вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи сучасного українського суспільства на їх емоційне вигоряння. Доводиться, що психосоціальна депривація особистості – це або відсутність, або недорозвинення, або несформованість, або викривлення, або руйнування відповідних параметрів складових її психіки, внаслідок незадоволення нею відповідних соціальних потреб, необхідних для нормальної життєдіяльності та розвитку. Емоційне вигоряння викладача вищої школи тлумачиться як процес утрати ним позитивних емоцій, фізичної та інтелектуальної активності, емоційного контакту зі студентами, колегами та іншими людьми й одночасно процес розвитку байдужості до їх проблем, емоційної холодності у стосунках з ними, ригідності, почувань утоми, спустошеності, розчарованості, деформації особистісних властивостей та якостей. На основі отриманих результатів установлено, що психосоціальна депривація викладачів вищої школи суттєво впливає на розвиток у них емоційного вигоряння.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 13.06.2024
Число запросов 537
Число посетителей 167
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя