Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=підліткова субкультура<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мойсеєва, О. Є.
    Соціально-психологічні чинники агресії підлітків [Текст] / О. Є. Мойсеєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 309-318. - Бібліогр.: с. 316-317 (26 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
агресія -- поведінка -- агресивність -- підлітковий вік -- інститути соціалізації -- сім'я -- заклади системи освіти -- підліткова субкультура -- засоби масової інформації
Аннотация: У статті розглянуто соціально-психологічні особливості агресивної поведінки підлітків. Визначено роль чинників, що сприяють формуванню агресивності підлітків, зокрема: особливості виховання в офіційних інститутах соціалізації, впливгрупи однолітків та підліткової субкультури, вплив засобів масової інформації. Проведено аналіз ситуаційних чинників агресивної поведінки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / В. Р. Павелків ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2019. - 475 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 380-425 (460 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
субкультура -- підліткова субкультура -- агресивна поведінка -- деструктивна поведінка -- концепція "деструктивного поля"
Аннотация: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Р. В. Павелків ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Київ, 2019. - 44 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36-41 (44 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
субкультура -- підліткова субкультура -- агресивна поведінка -- деструктивна поведінка -- концепція "деструктивного поля"
Аннотация: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павелків, В. Р.
    Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці [Текстььь] / В. Р. Павелків // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
девіація -- девіантна поведінка -- деструктивні моделі -- референтна група -- неформальна група -- підліткова субкультура -- наслідування
Аннотация: У статті подано науково-теоретичний огляд вітчизняних та зарубіжних досліджень, присвячених проблемі впливу неформальних референтних груп однолітків на формування девіацій у підлітковому віці. Розглядаються соціально-психологічні особливості референтних груп як однієї з рушійних сил соціалізації особистості. Здійснено аналіз різноманітних підходів до проблеми дослідження впливу групи на формуванні ціннісних установок та моделей поведінки. Описано роль неформальних угруповань у формуванні деструктивних моделей поведінки підлітка. Виокремлено та узагальнено причини, що спонукають молодь до пошуку себе в молодших об'єднаннях.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 13.06.2024
Число запросов 55531
Число посетителей 1526
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя