Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (65)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=репрезентація<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
159.9.072:37.011.3-051
Д 93


    Дьяков, Сергій Іванович.
    Семантичні чинники суб`єктності майбутнього педагога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дьяков Сергій Іванович ; наук. кер. Саврасов В. П. ; Слов`нський держ. пед. ун-т. - Київ, 2006. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній педагог--Дисертації
фывфывфыв:
суб`єкт -- суб`єктність педагога -- семантична репрезентація -- рольова ідентифікація -- інваріантність рольових семантик -- самостійна активність -- моделювання -- психічні схеми -- аналіз суб`єктності -- оцінка суб`єктності -- структурні моделі
Аннотация: Аналіз семантики cуб`єктивності майбутнього вчителя, на базі побудованих та обгрунтованих структурних моделей, доводить інваріантність семантичної репрезентації у структурі свідомості педагога. Семантичні чинники становлять інстальовані патерни досвіду, які визначають мотивацію, способи життєдіяльності, і взаємодії-суб`єктність. Отриманий спосіб семантичного вивчення суб`єктності дає коректні підстави для тверджень про структуру інтерпретації, оцінок, значень і смислів майбутнього педагога і є валідним і ефективним. також валідним є розроблений для визначення властивостей і рівнів суб`єктності педагога оригінальний тест: "Семантичний диференціал суб`єктності". Визначення структури семантичних властивостей, які детермінують активність майбутнього вчителя, є конструктивною основою для розробки та оптимації програми професійної підготовки студентів в освітніх закладах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Саврасов, Володимир Павлович \наук. кер.\; Слов`янський державний педагогічний універсистет (Слов'янськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.964.21-055.26:613.953.1
Ш 55


    Шишак, Ольга Ігорівна.
    Материнська ідентифікація жінок з психогенною гіпогалактією: клініко-психологічний аспект [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Шишак Ольга Ігорівна ; наук. кер. Католик Г. В. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2012. - 268 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 205-228. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психогенна гіпогалактія--Дисертації
фывфывфыв:
ідентифікація -- моральна репрезентація -- материнська ідентифікація -- материнська сензитивність -- розлад ідентифікації -- психогенна психогалактія
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню материнської ідентифікації в її генезі, структурних та процесуальних особливостях, а також її впливу на лактаційний процес як тілесне вираження емоційного зв'язку жінки з немовлям. Розроблено авторську схему функціонування материнської ідентифікації на основі глибинно-психологічних уявлень про конструювання мамою образу немовляти та власного материнського Я. Розрізнено різні ідентифікаційні можливості з точки зору мотивації до компенсації або уникання мамою в стосунках з немовлям тих особистих переживань, які репрезентують історію її власного материнсько-дитячого зв'язку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 56 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2020. - 128 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Содержание:
Ведмідь, В. А. Професійна компетентність поліграфолога як предмет психологічного дискурсу / В. А. Ведмідь. - С .3-9. - Бібліогр.: с. 7-8 (18 назв)
Задорожній, В. А. Психологічна підготовка військовослужбовців України: сучасні наукові підходи, теорія, діагностування, практика / В. А. Задорожній. - С .9-15. - Бібліогр.: с. 13-14 (12 назв)
Карамушка, Л. М. Можливості використання програми "Майндфулнес" на рівні особистості та на рівні організації / Л. М. Карамушка, І. В. Заіка. - С .15-21. - Бібліогр.: с. 19-21 (27 назв)
Дембицька, Н. М. Групове соціально-психологічне навчання в економічній соціалізації школярів / Н. М. Дембицька. - С .22-29. - Бібліогр.: С. 28-29 (13 назв)
Зубіашвілі, І. К. Психологічні особливості економічного самовизначення старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Карамушка, Л. М. Роль комерційних організацій у формуванні адекватного ставлення персоналу до грошей / Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. - С .37-44. - Бібліогр.: с. 43 (15 назв)
Лавренко, О. В. Моральні основи економічного самовизначення особистості / О. В. Лавренко. - С .44-52. - Бібліогр.: с. 50-51 (27 назв)
Мельничук, Т. І. Соціально-психологічні закономірності економічного самовизначення працюючих студентів / Т. І. Мельничук. - С .52-59. - Бібліогр.: с. 57-58 (14 назв)
Новосядла, О. М. Психологічні чинники економічної соціалізації школярів з малозабезпечених сімей / О. М. Новосядла. - С .59-66. - Бібліогр.: с. 64-66 (24 назви)
Гусєва, Н. Т. Прояви ірраціональності в електоральному виборі / Н. Т. Гусєва. - С .67-71. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
Євланова, Є. М. Психологічні особливості атрибутивних стилів переміщених осіб / Є. М. Євланова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 77-78 (17 назв)
Кахно, І. В. Психодинамічний підхід до виконання клінічної (медичної) психології студентам медичного університету / І. В. Кахно. - С .79-85. - Бібліогр.: с. 83-85 (19 назв)
Клімаш, Т. П. Особливості Я-концепції нарцисичної особистості / Т. П. Клімаш. - С .85-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (13 назв)
Лящ, О. П. Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога / О. П. Лящ. - С .91-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
Мамко, В. П. Особистісна детермінація рефлексивної компетентності психолога в контексті дослідження рефлексивної групи / В. П. Мамко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (21 назва)
Могиляста, С. М. Програма розвитку емоційного інтелекту старшокласника психолого-педагогічними засобами / С. М. Могиляста. - С .104-112. - Бібліогр.: с. 111 (11 назв)
Настояща, У. В. Репрезентація субкультури засуджених у працівників різних підрозділів ДКВС / У. В. Настояща ; 112-118. - Бібліогр.: с. 116-117 (17 назв)
Онищенко, В. М. Трансформація особистості в процесі подолання життєвих криз / В. М. Онищенко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
Організаційна психологія -- Економічна психологія -- Соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Настояща, У. В.
    Репрезентація субкультури засуджених у працівників різних підрозділів ДКВС [Текст] / У. В. Настояща // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - Бібліогр.: с. 116-117 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
кримінальна субкультура засуджених -- професійне середовище -- репрезентація -- працівники Державної кримінально-виконавчої служби -- ДКВС
Аннотация: Стаття присвячена виявленю складових субкультури засуджених та їх трактуванню працівниками різних підрозділів Державної кримінально-виконавчої служби (ДКВС) з різним функціональним навантаженням (як їх репрезентації). При проведенні дослідження використано метод генерування ідей "мозковий штурм" у фокус-групі, що складалась із персоналу окремих підрозділів установ виконання покарань ДКВС: психологів відділів соціально-виховної та психологічної роботи та оперативних працівників, які виступали як групою піддослідних, так і експертами, чому слугував їх стаж роботи. Визначено, що відповідно до професійної спрямованості працівників підрозділів ДКВС (зокрема психологів та оперативних працівників) формується і змінюється спосіб оцінки ними субкультури засуджених. У психологів це профвляється через ризик "розмивання індивідуальних меж" контакту, а у оперативних співробітників - соціальних. У ході дослідження розкрито особливості репрезентацій кримінальної субкультури засуджених працівниками різних підрозділів ДКВС. Під час експертного оцінювання зібраного матеріалу та самозвітів респондентів окреслено особливості впливу, в зелажності від різних функціональних навантажень.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 26 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2019. - 372 с. : табл. - 22.00 грн.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження) / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 17 (5 назв)
Бедлінський, О. І. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду / О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. - С .18-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (17назв)
Березова, Л. В. Творчі стратегії конструктивної діяльності / Л. В. Березова. - С .28-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв)
Біла, І. М. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення / І. М. Біла. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 43-44 (14 назв)
Боровицька, О. М. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості / О. М. Боровицька. - С .45-58. - Бібліогр.: с. 56-57 (13 назв)
Ваганова, Н. А. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
Виноградова, В. Є. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості / В. Є. Виноградова. - С .65-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
Гавриловська, К. П. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження / К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. - С .75-86. - Бібліогр.: с. 85 (7 назв)
Грек, О. М. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків / О. М. Грек. - С .86-94. - Бібліогр.: с. 92-93 (8 назв)
Гулько, Ю. А. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду / Ю. А. Гулько. - С .94-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Девіс, Л. А. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт / Л. А. Девіс. - С .102-110. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Дригус, М. Т. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .110-117. - Бібліогр.: с.115-116 (11 назв)
Кияшко, М. О. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису / М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .117-132. - Бібліогр.: с. 130-131 (15 назв)
Костіна, Т. О. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології / Т. О. Костіна. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (18 назв)
Костюченко, О. В. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері / О. В. Костюченко. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (11 назв)
Латиш, Н. М. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (14 назв)
Лю, Янь. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю / Янь Лю. - С .157-166. - Бібліогр.: с.165 (9 назв)
Мазяр, О. В. Контрапунктний дисонанс особистості / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (23 назви)
Маслянікова, І. В. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих / І. В. Маслянікова. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 179-180 (9 назв)
Михальчук, Н. О. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра / Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. - С .181-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (12 назв)
Міщиха, Л. П. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи / Л. П. Міщиха. - С .194-202. - Бібліогр.: с. 201 (6 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. - С .202-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (18 назв)
Москаленко, В. В. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі / В. В. Москаленко, . - С .214-224. - Бібліогр.: с. 223-224 (7 назв)
Мусіяка, Н. І. Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації / Н. І. Мусіяка. - С .225-233. - Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
Ольховецький, С. М. Психологічні чинники дитячих страхів / С. М. Ольховецький. - С .233-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (4 назви)
Орловська, О. А. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій / О. А. Орловська. - С .241-250. - Бібліогр.: с. 247-249 (14 назв)
Плохіх, В. В. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини / В. В. Плохіх. - С .250-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (21 назва)
Подшивайлов, Ф. М. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості / Ф. М. Подшивайлов. - С .262-276. - Бібліогр.: с. 274-275 (7 назв)
Примачок, Л. Л. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога / Л. Л. Примачок. - С .276-290. - Бібліогр.: с. 286-289 (26 назв)
Розіна, І. В. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації / І. В. Розіна. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 298-299 (6 назв)
Симоненко, С. М. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників / С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (10 назв)
Терещенко, М. В. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С .310-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення як проце побудови нового образу / Т. М. Третяк. - С .318-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (14 назв)
Хупавцева, Н. О. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови / Н. О. Хупавцева. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (20 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .338-348. - Бібліогр.: с. 346-347 (11 назв)
Якимчук, Б. А. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу / Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська. - С .348-357. - Бібліогр.: с. 356 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
Психологія творчості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Гавриловська, К. П.
    Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження [Текст] / К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 75-86. - Бібліогр.: с. 85 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
особи з інвалідністю -- образ осіб з інвалідністю -- психічне здоров'я -- інформація -- інформаційне суспільство -- засоби масової інформації
Аннотация: У статті представлено методологічні засади емпіричного дослідження репрезентації в масовій психіці образу осіб з інвалідністю. Виявлено, що образ осіб з інвалідністю представляє собою інтегральну характеристику досвіду, знань, знаковості, які утворюють раціональну його сторону; переживань, ставлення та оцінювання, що описують ірраціональну складову; дії (бездіяльності), готовності до дій та вчинку як зовнішніх проявів на практиці вище згаданих психічних утворень. У структурі психологічних репрезентацій образу осіб з інвалідністю варто виокремити когнітивну, емоційну та праксичну складові, які мають рівневу будову.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кириченко, В.В.; Фальковська, Л.М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.06.2024
Число запросов 54182
Число посетителей 1754
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя