Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=рольова ідентифікація<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
159.9.072:37.011.3-051
Д 93


    Дьяков, Сергій Іванович.
    Семантичні чинники суб`єктності майбутнього педагога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дьяков Сергій Іванович ; наук. кер. Саврасов В. П. ; Слов`нський держ. пед. ун-т. - Київ, 2006. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній педагог--Дисертації
фывфывфыв:
суб`єкт -- суб`єктність педагога -- семантична репрезентація -- рольова ідентифікація -- інваріантність рольових семантик -- самостійна активність -- моделювання -- психічні схеми -- аналіз суб`єктності -- оцінка суб`єктності -- структурні моделі
Аннотация: Аналіз семантики cуб`єктивності майбутнього вчителя, на базі побудованих та обгрунтованих структурних моделей, доводить інваріантність семантичної репрезентації у структурі свідомості педагога. Семантичні чинники становлять інстальовані патерни досвіду, які визначають мотивацію, способи життєдіяльності, і взаємодії-суб`єктність. Отриманий спосіб семантичного вивчення суб`єктності дає коректні підстави для тверджень про структуру інтерпретації, оцінок, значень і смислів майбутнього педагога і є валідним і ефективним. також валідним є розроблений для визначення властивостей і рівнів суб`єктності педагога оригінальний тест: "Семантичний диференціал суб`єктності". Визначення структури семантичних властивостей, які детермінують активність майбутнього вчителя, є конструктивною основою для розробки та оптимації програми професійної підготовки студентів в освітніх закладах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Саврасов, Володимир Павлович \наук. кер.\; Слов`янський державний педагогічний універсистет (Слов'янськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2:004(043.5)
К 43


    Кириченко, Віктор Васильович.
    Формування картини світу особистості в сучасному інформаційному суспільстві [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / В. В. Кириченко ; наук. кер. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 422 с. : табл. + 1 додатки 75 с. - Бібліогр.: с. 380-422 (431 назва). -
УДК

фывфывфыв:
картина світу -- інформаційне суспільство -- інформаційні відносини -- масова свідомість -- засоби масової інформації -- рольова ідентифікація -- рольовий контекст світосприйняття -- інформаційна культура -- інформаційна компетентність -- інформаційна психологічна безпека -- стратегія особистісного світосприйняття
Аннотация: У дисертації представлено теоретичні узагальнення та методологічна концептуалізація проблеми формування картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві. З метою досягнення відповідного завдання нами було здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми функціонування особистості в інформаційному просторі, визначено основні психологічні та соціокультурні індикатори розвитку в умовах загальноосвітової інформатизації та глобалізації суспільних відносин. В основному тексті роботи описані результати теоретичних та емпіричних досліджень, які стосуються проблеми формування картини світу у сучасному інформаційному суспільстві. Розроблено теоретичну модель стратегіальної організації особистісного світосприйняття в умовах глобальної інформатизації. Досліджено динаміку змін інформаційної діяльності осіб юнацького та раннього дорослого віку; досліджено особливості інформаційної та інтернет-залежності цієї категорії осіб, визначено основні блоки інформаційного контенту, який споживають вони через традиційні та цифрові медіаканали. Проаналізовано стратегіальні відмінності інформаційної діяльності суб'єктів соціальних відносин залежно від рльової ідентифікації реципієнта та комунікатора інформаційного процесу. Вказано на причини зміни світоглядної орієнтації у межах етнонаціональної системи стосунків українців з іншими етнонаціональними групами (росіянами, поляками), які вплинули на штучну сегрегацію частини накопиченого досвіду.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.2:004(043.5)
К 43


    Кириченко, Віктор Васильович.
    Формування картини світу особистості в сучасному інформаційному суспільстві [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / В. В. Кириченко ; наук. конс. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 42 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
картина світу -- інформаційне суспільство -- інформаційні відносини -- масова свідомість -- засоби масової інформації -- рольова ідентифікація -- рольовий контекст світосприйняття -- інформаційна культура -- інформаційна компетентність -- інформаційна психологічна безпека -- стратегія особистісного світосприйняття
Аннотация: У дисертації представлено теоретичні узагальнення та методологічна концептуалізація проблеми формування картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві. З метою досягнення відповідного завдання нами було здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми функціонування особистості в інформаційному просторі, визначено основні психологічні та соціокультурні індикатори розвитку в умовах загальноосвітової інформатизації та глобалізації суспільних відносин. В основному тексті роботи описані результати теоретичних та емпіричних досліджень, які стосуються проблеми формування картини світу у сучасному інформаційному суспільстві. Розроблено теоретичну модель стратегіальної організації особистісного світосприйняття в умовах глобальної інформатизації. Досліджено динаміку змін інформаційної діяльності осіб юнацького та раннього дорослого віку; досліджено особливості інформаційної та інтернет-залежності цієї категорії осіб, визначено основні блоки інформаційного контенту, який споживають вони через традиційні та цифрові медіаканали. Проаналізовано стратегіальні відмінності інформаційної діяльності суб'єктів соціальних відносин залежно від рльової ідентифікації реципієнта та комунікатора інформаційного процесу. Вказано на причини зміни світоглядної орієнтації у межах етнонаціональної системи стосунків українців з іншими етнонаціональними групами (росіянами, поляками), які вплинули на штучну сегрегацію частини накопиченого досвіду.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 03.06.2024
Число запросов 5264
Число посетителей 802
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя