Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=самопроектування<.>
Общее количество найденных документов : 64
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - 138 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 08.00 р.
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование как фактор развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .1-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Місце самопроектування у проектній парадигмі / М. Л. Смульсон. - С .16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
Лебединська, І. В. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії / І. В. Лебединська. - С .30-40. - Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
Зарецька, О. О. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми / О. О. Зарецька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 51-52 (5 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения / В. А. Мединцев. - С .53-72. - Бібліогр.: с. 69-72 (21 назва) : рис.
Гуцол, Світлана Юріївна. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи / С. Ю. Гуцол. - С .73-82. - Бібліогр.: с. 81-82 (8 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .98-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
Березко, І. В. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії / І. В. Березко. - С .109-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (6 назв)
Брацюк, О. Г. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств / О. Г. Брацюк. - С .213-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (6 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2
Ч-44


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чєпелева , Наталія Василівна.
    Самопроектирование как фактор развития личности [Текстььь] / Н. В. Чєпелева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Вип. 8. - С. 4-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (7 назв)
УДК

фывфывфыв:
розвиток особистості -- самопроектування особистості -- постнекласична психологія -- нарратив -- дискурс -- особистий досвід -- смисл
Аннотация: У статті розглядається проблема самопроектування особистості у контексті постнекласичної психології. Запропоновано тлумачення особистісного проекту як осмисленої версії людського буття. Виділено основні шляхи особистісного самопроектування. Охарактеризовано особливості побудови особистісних проектів на різних етапах розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

3.
159.953.5
С 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Місце самопроектування у проектній парадигмі [Текстььь] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК

фывфывфыв:
проектування -- самопроектування -- особистісний проект -- саморозвиток -- рефлексія -- інтелект -- ментальна модель світу
Аннотация: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.923.2
Л 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лебединська, І. В.
    Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії [Текстььь] / І. В. Лебединська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 30-40. - Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
УДК

фывфывфыв:
самопроектування -- дискурс -- культурна форма -- перспектива -- позиція
Аннотация: Аналізується феномен самопроектування як опосередкований результат власного історичного становлення. Історичне становлення практик самопроектування запропоновано проаналізувати у контнксті горизонту авторства. Розпочато аналіз шляху становлення стратегії авторства .


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.923.2
З-34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зарецька, О. О.
    Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми [Текстььь] / О. О. Зарецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 41-52. - Бібліогр.: с. 51-52 (5 назв)
УДК

фывфывфыв:
самопроектування -- дорослі -- дискурсивні практики -- інтерв'ю
Аннотация: Представлено спробу розбудови методолого-організаційної основи дослідження.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
159.923
Г 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гуцол, Світлана Юріївна.
    "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи [Текстььь] / С. Ю. Гуцол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 73-82. - Бібліогр.: с. 81-82 (8 назв)
УДК

фывфывфыв:
міф -- проект -- самопроектування -- наратив -- лімінальний період
Аннотация: Статтю присвячено аналізу "сюжету переходу" як втіленню особистісного проекту студентської молоді в міфологічному дискурсі. Представлено авторське розуміння "періодів переходу" життєвого шляху людини. Розроблено й апробовано методику побудови особистісного проекту як сюжету можливої історії, що базується на переосмисленні життєвого досвіду.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текстььь] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК

фывфывфыв:
самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік
Аннотация: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.923.2
Ш 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування [Текстььь] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 98-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
УДК

фывфывфыв:
самопроектування -- соціокультурний досвід -- емоційно-оціночний компонент -- когнітивний компонент -- поведінка
Аннотация: Стаття присвячена теоретичному дослідженню передумов розвитку здатності дитини молодшого шкільного віку до самопроектування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159.9
Г 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гудінова, І. Л.
    Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій [Текстььь] / І. Л. Гудінова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
мотиватор -- демотиватор -- протонаратив -- самопроектування -- віра -- надія -- мрія
Аннотация: Показано, як віртуальна реальність здатна впливати на самопроектування особистості. Подано короткий огляд нового Інтернет жанру людської творчості у блогосфері, а саме, мотиватори та демотиватори (протонаратив), описано їх функції. Обґрунтовано саме поняття протонаратив. Визначено важілі впливу протонаративів на психологію людини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 9 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 186 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 11.00 р.
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование и развитие личности / Н. В. Чепелєва. - С .4-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
Балл, Георгий Алексеевич. Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С .18-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості / М. Л. Смульсон. - С .36-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування / І. В. Лебединська. - С .49-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (15 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. Смыслообразующая функция мифа в контексте самопроектирования личности / С. Ю. Гуцол. - С .61-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості / О. О. Зарецька. - С .72-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (12 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості / О. В. Зазимко. - С .85-105. - Бібліогр.: с. 101-103 (21 назва)
Шиловська, Олена Миколаївна. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .106-118. - Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток в старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
Березко, Іванна Василівна. Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку / І. В. Березко. - С .130-141. - Бібліогр.: с. 140-141 (6 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері / І. Л. Гудінова. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (17 назв)
Проскура, Олена Василівна. Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування / О. В. Проскура. - С .156-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (15 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.923.2
Ч-44


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чепелєва, Наталія Василівна.
    Самопроектирование и развитие личности [Текстььь] / Н. В. Чепелєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 4-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- розвиток особистості -- особистісний проект -- наратив -- тезаурус -- саморозуміння -- інтерпретація
Аннотация: Запропоновано тлумачення самопроектування як процесу вибудовування власної ідентичності, що базується на інтерпретації та осмисленні особистого і соціокультурного досвіду, засвоєнні культурно заданих схем самоорганізації. Особистісний проект представлено як осмислену версію людського буття, що значною мірою базується на процесі засвоєння соціокультурних дискурсів, які задають сценарії поведінки, а також основні вектори розвитку особистості. Показано роль завдань, які ставить перед собою особистість, насамперед, завдань на смисл у створенні особистісних проектів. Визначено основні види особистісних проектів - соціально орієнтований, особистісно орієнтований та альтернативний.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
159.9.015
Б 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Балл, Георгий Алексеевич.
    Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования [Текстььь] / Г. А. Балл, В. А. Мединцев // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 18-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- особовий проект -- задум себе -- прообраз -- математичний простір -- Я-бажане -- зміст життя -- життєвий проект
Аннотация: Викладено основні ідеї розробленого авторами теоретико-множинного методу аналізу процесів, у т.ч. досліджуваних у психології, описано процедуру його застосування. У статті зазначений метод застосовано до опису процесів самопроектування, трактованого як реформування й функціонування особового проекту. Визначено компоненти математичного простору, у якому потім розглянуто описувані відображеннями процеси самопроектування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мединцев, Владислав Александрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.923.2
С 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості [Текстььь] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 36-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
старість -- старіння -- самопроектування -- саморозвиток -- ампліфікація -- модель світу
Аннотация: Стаття присвячена розгляду специфіки самопроектування як інтенціонального підгрунтя саморозвитку у людей похилого віку, а також як засобу ампліфікації саморозвитку. Показано, що специфіка самопроектування у старості проявляється на всіх його етапах, а саме етапі рефлексії завдань саморозвитку, етапі визначення проекту результату, проекту процесу і відповідних технологій саморозвитку, а також критерії події саморозвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
159.923.2
Л 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лебединська, Ірина Вадимівна.
    Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування [Текстььь] / І. В. Лебединська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 49-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (15 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
типізація -- самопроектування -- доксичний досвід -- психічний габітус -- культурна практика
Аннотация: У статті особистісне самопроектування розглядається як тип культурної практики. Пропонується поняття тип культурної практики розглянути у контексті теорії типізації як становлення відповідного типу досвіду, конституйованого типізованими формами знання. Вважається, що ядром сталої типіки досвіду самопроектування є доксичний досвід або габітуальні схеми інтерпретації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
159.923.2:316.752
З-34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зарецька, Ольга Олександрівна.
    Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості [Текстььь] / О. О. Зарецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 72-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
інтерв'ю -- інтернет-листування -- опитування -- аксіологічний аспект -- самопроектування -- наратив
Аннотация: Роботу присвячено з'ясуванню можливостей письмового інтерв'ювання щодо дослідження аксіологічних аспектів свідомості людини. Аналізуються принципи проведення інтерв'ювання, які дозволяють ініціювати пробудження активної рефлексії опитуваним власних уявлень ціннісного плану, зокрема, щодо самопроектування. Сформульовано і аргументовано переваги опитування у формі інтернет-листування щодо питань екзистенційного плану.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
159.923.2
Ш 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування [Текстььь] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 106-118. - Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- соціокультурний досвід -- психологічне здоров'я -- прийняття рішень -- відповідальність -- стрес -- стресові ситуації -- стресостійкість у дитини -- молодший шкільний вік -- самототожність -- особистісний досвід
Аннотация: Досліджуються передумови розвитку здатності молодшого дошкільника до самопроектування. Визначені особливості дорослості у дитини молодшого шкільного віку, що закладаються під впливом соціокультурного середовища. Зроблено припущення щодо зв'язку здатності до самопроектування із психологічним здоров'ям дитини, зокрема із здатністю приймати відповідальність за прийняття рішень, стійкістю до стресів. Розкрито фактори ризику порушення психологічного здоров'я дітей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
159.923.2
Г 93


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гудінова, Ірина Леонідівна.
    Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері [Текстььь] / І. Л. Гудінова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (17 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
мотиватор -- демотиватор -- протонаратив -- самопроектування -- віртуальна реальність
Аннотация: Показано, як віртуальна реальність здатна впливати на самопроектування особистості. Подано короткий огляд нового Інтернет-жанру творчості у блогосфері, а саме мотиваторів та демотиваторів. Обґрунтовано поняття "протонаратив". Описано функції мотиваторів та демотиваторів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
159.923.2:371:37.04
П 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Проскура, Олена Василівна.
    Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування [Текстььь] / О. В. Проскура // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 156-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (15 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
Я.Корчак -- Я.Резнік -- самопроектування -- гуманістична педагогіка -- дитинство -- сирітство -- дитячий будинок
Аннотация: Метою статті є аналіз досвіду самопроектування особистості та втілення проекту протягом власного життя на прикладі двох непересічних особистостей - класиків педагогіки ХХст. Януша Корчака і Якова Резніка. Особливу увагу приділено соціологічним, психологічним, педагогічним пошукам у визначенні ролі освіти як у функціонуванні і розвитку людського суспільства, так і в практиці організації конкретних освітніх інститутів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
373.5.035:801.73
П 77


   
    Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу [Текст] : практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - 362 с. : табл. - ISBN 978-966-2305-70-8 : Б. ц.
    Содержание:
Чепєлева, Наталія Василівна. Самопроектування як чинник розвитку особистості / Н. В. Чепєлева. - С .8-13. - Бібліогр.: с. 13 (8 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Розвиток в учнів здатності до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .68-77. - Бібліогр.: с. 77 (14 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє / М. Л. Смульсон. - С .78-81. - Бібліогр.: с. 81 (8 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Цінності і пріоритети життя як об'єкт дослідження методом наративного інтерв'ю / О. О. Зарецька. - С .82-88. - Бібліогр.: с. 88 (8 назв)
Чепєлева, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій та автор власного життя / Н. В. Чепєлева. - С .118-123. - Бібліогр.: с. 123 (8 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування / О. М. Шиловська. - С .124-131. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наратив - презентація себе / О. В. Зазимко. - С .132-135. - Бібліогр.: с. 135 (4 назви)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації / О. О. Зарецька. - С .150-155. - Бібліогр.: с. 155 (15 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наративні технології в освоєнні нового змісту / О. В. Зазимко. - С .156-159. - Бібліогр.: с. 159 (2 назви)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики / О. В. Зазимко, О. М. Шиловська. - С .160-166. - Бібліогр.: с. 166 (2 назви)
Гуцол, Світлана Юріївна. Міфологічні ресурси освітнього дискурсу / С. Ю. Гуцол. - С .179-184. - Бібліогр.: с. 184 (14 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах / І. Л. Гудінова. - С .185-190. - Бібліогр.: с. 190 (15 назв)
Гурлєва, Тетяна Степанівна. Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу / Т. С. Гурлєва. - С .191-199. - Бібліогр.: с. 198-199 (21 назва)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід / Н. Д. Володарська. - С .200-207. - Бібліогр.: с. 207 (9 назв)
УДК
Рубрики: Вікова психологія
фывфывфыв:
наратив -- дитячий вік -- герменевтика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
373.5.035:801.73
П 77


    Чепєлева, Наталія Василівна.
    Самопроектування як чинник розвитку особистості [Текст] / Н. В. Чепєлева // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 8-13. - Бібліогр.: с. 13 (8 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
фывфывфыв:
наратив -- герменевтика -- самопроектування -- розвиток особистості -- дитинство


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
Статистика
за 03.06.2024
Число запросов 3948
Число посетителей 777
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя