Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=юнаки<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
159.922.73-053.6:004.738.5
К 89


    Кузнєцова , Інга Валентинівна.
    Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами інтернет-середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кузнєцова Інга Валентинівна ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ментальність--Дисертації
   Вікова психологія--Рання юність--Дисертації

фывфывфыв:
інтернет-середовище -- віртуальний тренінг -- користувачі Інтернету -- сучасні юнаки -- ментальна модель
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню можливостей розвитку ментальноїх моделі світу засобами Інтернет-середовища у ранньому юнацькому віці. У роботі висвітлено сутність, ст руктуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянута проблема впливу на ментальну модель світу людини діяльність у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності: для якої розроблено систему характеристик та основних елементівментальноїх моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Згідно з цієї методики, досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведений зв"язок з властивостями середовища Інтернет. В дисертації описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.947.5:796.853.26
О-73


    Осика, Костянтин Сергійович.
    Психологічні особливості мотивації спортивних досягнень юнаків-каратистів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Осика Костянтин Сергійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 214-239. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спортивні досягнення--Дисертації
   Вікова психологія--Юнаки--Дисертації

фывфывфыв:
мотивація досягнення -- модель -- спортивне досягнення -- тренувальний процес -- змагальний процес -- спортивна кваліфікація -- програма оптимізації -- юнак-каратист -- кіокушинкай карате
Аннотация: В роботі розкриваються сутність та характерні особливості мотивації досягнення, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації спортивних досягнень юнаків, здібних до спортивної діяльності. Виявлено основні категорії мотивації досягнення та самоактуалізації спортсменів, характерні для спортивної діяльності представників стилю кіокушинкай карате. Встановлено зв"язки між мотивацією досягнення, рівнем спортивної кваліфікації та успішністю виступів каратистів, яка дає змогу сформувати у спортсменів мотивацію досягнення успіху, уявлення про себе і ставлення до себе, навички самоаналізу, емоційної й поведінкової саморегуляції, прискорити розвиток здібностей до самопізнання та самовдосконалення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.964.3:616.89-008.441.1
О-56


    Ольховецький, Сергій Миколайович.
    Психологічні чинники та засоби подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ольховецький Сергій Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Уман. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Київ, 2007. - 185,[37] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 170-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Страхи--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
страх -- тривожність -- психологічний вплив -- психокорекція -- підлітки -- молодші юнаки
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних чинників та засобів подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці. Розглянуто особливості виникнення страхів, їх чинники у цих вікових межах. З'ясовано якісні та кількісні характеристики страхів, розкрито зв'язки між рівнем страхів та чинниками, які їх викликають. Обґрунтовано та розроблено систему прийомів психокорекції страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці, що базується на використанні методів актуалізації творчого потенціалу психіки, творчих вербалізацій, візуалізації страхів і пов'язана з інтенсивними переживаннями учасників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Уманський педагогічний університет ім. П. Тичини (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.015.31:316.42
Ш 37


    Шевченко, Володимир Володимирович.
    Психологічні особливості військово-патріотичного виховання учнів старшого підліткового та юнацького віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Володимир Володимирович ; наук. кер. Томчук М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1999. - 173 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 146-164. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Військово-патріотичне виховання--Дисертації
   Вікова психологія--Юнаки--Дисертації

фывфывфыв:
військово-патріотичне виховання -- мотиваційна готовність -- когнітивна готовність -- емоційно-вольова готовність -- готовність до ВПД
Аннотация: В дисертації досліджується проблема формування у процесі військово-патріотичного виховання готовності до військово-патріотичної діяльності осіб старшого підліткового та юнацького віку. Теоретично-обгрунтовано та експериментально перевірено модель готовності особистості до ВПД. Виділено 5 рівнів ВПД. Проведено аналіз розвитку мотиваційного, когнітивного та емоційно-вольового компонентів готовності учнів до ВПД в залежності від їх віку, статі, соціального походження, типу закладу, де вони навчаються.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Томчук, Михайло Іванович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Ш 19


    Шамне, Анжеліка Володимирівна.
    Теорія і практика психосоціального розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / А. В. Шамне ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 502 с. : табл. - Бібліогр.: с. 410-471. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Розвиток особистості--Підлітки--Юнаки--Дисертації
фывфывфыв:
психосоціальний розвиток -- розвиток особистості -- віковий розвиток -- підлітково-юнацький вік -- вікова психологія -- отроцтво -- дихотомічний аналіз -- криза особистості -- криза суб'єкта -- корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В роботі здійснено аналіз сутності отроцтва (підлітково-юнацького віку) як психосоціального феномену, соціально-вікової групи й періоду психосоціального розвитку, визначено психосоціальні особливості нового покоління підлітків та юнаків 21 ст. Виявлено загальновікові й індивідуальні особливості та закономірності психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці, його показники, критерії, зміст і результуючі ефекти; визначено типи й моделі психосоціального розвитку сучасної молоді. Визначено основні напрями, рівні та зміст профілактики й корекції неконструктивних моделей психосоціального розвитку сучасної молоді; розроблено, апробовано і перевірено ефективність корекційно-розвивальної програми.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.922
С 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження [Текстььь] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 359-368 : табл. - Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
патріотизм -- розвиток особистості -- юнаки -- становлення особистості -- цивільно-патріотичні якості -- патріотичне виховання -- патріотична свідомість
Аннотация: Проведено експериментальне дослідження специфічних особливостей прояву патріотизму. Проаналізовано вплив патріотизму на становлення та розвиток особистості юнака. Узагальнено результати теоретико-прикладного дослідження.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
155
А 43


    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Психологічні особливості економічної соціалізації підлітків і юнаків [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні : Тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський) / Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - Київ, Кам'янець-Подільський : Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019. - С. 92
УДК
РУБ 155

фывфывфыв:
економічна соціалізація -- підлітки -- юнаки


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка(Кам'янець-Подільський)Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці; Центр організаційної та економічної психології

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
   159.922.7(072)
   Н 28


   
    Наративні практики самопроектування [Електроний ресурс] : мето­д. рек. / [Н. В. Чепелєва, О. В.За­зим­ко, О. М. Шиловська]; за ред. Н. В. Чепелєвої . - Київ : [б. и.], 2019. - 44 с. - ISBN 978-617-7745-05-0 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Самопроектування особистості--Україна--Монографія
фывфывфыв:
самопроектування -- наративні практики -- особистісний розвиток -- дискурсивні технології -- молодші школярі -- юнаки -- підлітки
Аннотация: Методичні рекомендації присвячені характеристиці наративних практик самопроектування дітей та молоді з метою розвитку в них здатності до особистісного саморозвитку, самодетермінації, самореалізації, індивідуальної відповідальності за власні вчинки та долю суспільства в цілому. У змісті методичних рекомендацій надається теоретичне обґрунтування наративізації як однієї з провідних дискурсивних технологій процесу самопроектування особистості. Висвітлюються особливості застосування наративних практик людиною у процесі здійснення власного життєвого та особистісного проектів. Запропоновано новий підхід до розвитку здатності дитини до самопроектування у молодшому шкільному та підлітковому віці. Схарактеризовано наративні практики, які сприяють розширенню можливостей особистісного розвитку осіб юнацького віку. Методичні рекомендації адресовані викладачам психології вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, вчителям, батькам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна; Зазимко, Оксана Володимирівна; Шиловська , Олена Миколаївна; Чепелєва, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 59877
Число посетителей 1016
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя