Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=юридична діяльність<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
159.953
Б 23


    Бандурка, Ірина Владиславівна.
    Індивідуально-психологічні особливості пам`яті як фактор успішності професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Бандурка Ірина Владіславівна ; наук. кер. Бочарова С. П. ; Українська інж.-пед. акад. - Харків, 2000. - 185 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-185. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Пам'ять--Дисертації
фывфывфыв:
фахова пам`ять -- юридична діяльність -- мнемічна система -- метапам`ять -- особистість фахівця
Аннотация: Системний аналіз структури і функцій мнемонічної діяльності особистості фахівця дозволяє визначити пам`ять як базову підсистему професійної діяльності, що забезпечує збереження її мотиваційно-цільового вектора, відбір і переробку сприйманої інформації, її збереження і використання в рішенні пізнавальних задач. При цьому загальні закономірності функціонування пам`яті завжди виявляються і індивідуальній формі, а показники її успішності завжди показують значну варіативність при рішенні однорідних професійних задач. Аналіз індивідуальних расходжень у продуктивності професійної пам`яті дозволяє виділити дві основні групи факторів, що детермінують варіативність у показниках успішності рішення пізнавальних і мнемонічних задач. До об`єктивних факторів варто віднести: предметний зміст і міру труднощів пропонованих задач; до суб`єктивних факторівможна віднести властивості особистості фахівця: професійний досвід, що зберігається в довгостроковій пам`яті; сформованість способів добору і логічної переробки сприйманої інформації в оперативній пам`яті, професійно-мотиваційні установки та ін.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Бочарова, Світлана Петрівна \наук. кер.\; Українська інженерно-педагогічна академія (Харків)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2:331.54:34-051-057.875
К 17


    Каламаж, Руслана Володимирівна.
    Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Каламаж Руслана Володимирівна ; наук. конс. Пасічник І. Д. ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2010. - 485 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 405-443. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
фывфывфыв:
професійна я-концепція -- майбутні юристи -- ЮРИДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНА САМООЦІНКА -- САМОСТАВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ -- ЮРИДИЧНА етика -- ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЯ
Аннотация: В дослідженні розроблено теоретико-методологічні підходи до вивчення професійної я-концепції майбутніх юристів з метою її подальшого системно-структурного та змістового аналізу. Проаналізовано соціально-психологічні особливості та специфіку професійної юридичної діяльності, досліджено їх відображення в змістовому конструюванні образу професії та образу юриста-=професіонала. Розроблено модель професійної я-концепції майбутніх юристів та здійснено дослідження її структурно-функціональних компонентів. Визначено етапи, що відображають динаміку професійної Я-концепції майбутніх юристів, розроблено систему критеріїв та показників щодо рівнів її розвитку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пасічник , Ігор Демидович \наук. консультант.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
378.015.3:34-051
З-78


    Зошій, Ірина Василівна.
    Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх юристів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Зошій ; наук. кер. Н. І. Жигайло ; Нац. ун-т "Сстрозька академія". - Острог, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (20 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
професіоналізм -- компетентність -- професійна компетентність -- юридична діяльність -- майбутні юристи -- психолого-педагогічні умови -- компоненти
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психолого - педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів. Розглянуто професійну компетентність як результат освітнього процесу та психолого - педагогічну проблему. Виокремлено структуру професійної компетентності майбутніх юристів, яка включає наступні компоненти: предметно - змістовий, мотиваційно - ціннісний, етико - деонтологічний, рефлексивно - оцінний, комунікативно - регулятивний. Визначено такі критерії професійної компетентності майбутніх юристів: пре дметно - змістовий, мотиваційно - ціннісний, етико - деонтологічний, рефлексивно - оцінний, комунікативно - регулятивний, які безпосередньо співвідносяться зі взаємопов’язаними компонентами досліджуваного феномену. Розроблено модель з метою оптимізації процесу форм ування професійної компетентності майбутніх юристів. Складовими розробленої моделі формування професійної компетентності є: 1) цільово - методологічний блок (мета, завдання, методологічні підходи та принципи формування професійної компетентності); 2) методич но - ф ормувальний блок ( форми, засоби, методи, етапи фор мування професійно ї к омпетентності ) ; 3) діагностично - результативний блок ( компоненти, рівні, результат ) . Експериментально перевірено ефективність запропонованої моделі шляхом упровадження сконструйованої на її основі програми формування професійної компетентності майбутніх юристів. Результати проведеного формувального етапу експерименту доводять ефективність упровадження моделі формування професійної компетентності майбутніх юристів. Запров адження розробленої нами моделі формування професійної компетентності майбутніх юристів сприяло позитивним змінам у всіх компонентах професійної компетентності майбутніх юристів експериментальної групи. На основі результатів теоретичного та емпіричного дослідження визначено систему психолого - педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів: інтеграція новітніх навчальних технологій у процес навчання майбутніх юристів; психологізація навчально - виховного процесу ; всебічне мотивува ння навчальної діяльності студентів у процесі вивчення навчальних дисциплін; увага до особливостей професійної самосвідомості майбутніх юристів; врахування викладачами рівня розвитку психологічних складових професійної компетентності та формування професій но - важливих якостей в майбутніх юристів уже на етапі навчання у ЗВО ; увага до сформованості рефлексивних та метакогнітивних здібностей студентів. Визначено перспективи майбутніх наукових досліджень для вивчення цього феномену.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 03.06.2024
Число запросов 593
Число посетителей 295
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя