Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Педагогічна психологія -- Комунікативна компетентність<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
316.454.52+81'233
П 40


    Пляка, Любов Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пляка Любов Володимирівна ; наук. кер. Тюріна В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 241 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 217-241. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Майбутні провізори--Дисертації

фывфывфыв:
комунікативна компентність -- професійна комунікація -- психологічна готовність -- комунікативні здібності -- Я-концепція
Аннотация: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тюріна, Валентина Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.98:614.254.3+81'233
Т 41


    Тимофієва, Марина Пилипівна.
    Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тимофієва Марина Пилипівна ; наук. кер. Онищенко Г. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
сімейний лікар -- професійна компетентність -- комунікативна компетентність -- партнерське спілкування -- тренінгові технології
Аннотация: За результатами аналізу літературних джерел визначено психологічну структуру комунікативної компетентності особистості, запропоновано структурно-динамічну модель технології розвитку комунікативної компетентності сімейних лікарів. Проведене дослідження рівнів комунікативної готовності майбутніх сімейних лікарів, виявлено взаємозв"язок комунікативної компетентності досліджуваних та їх особистісних особливостей. Запропоновано модель психологічних умов і технології розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів, яка дозволяє забезпечити належний рівень професійної готовності відповідних фахівців. Розроблений у дослідженні комплекс прийомів розвитку комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів може бути використаний в організації навчання і перепідготовки відповідних спеціалістів у вищих навчальних закладах і системі післядипломної освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Онищенко, Галина Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
316.454.52+81'233
Д 17


    Данченко, Ганна Володимирівна.
    Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Данченко Ганна Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 162-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Менеджер освіти--Дисертації
   Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації

фывфывфыв:
управління -- менеджер освіти -- ділове спілкування -- комунікативна компетентність -- психологічні детермінанти -- самосвідомість -- емоційна стабільність -- рефлексивне ставлення -- рольова поведінка
Аннотация: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
316.454.52+81'233
Ж 66


    Жирун, Оксана Анатоліївна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативної компеттентності у майбутніх редакторів у взаємодії з авторами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жирун Оксана Анатоліївна ; наук. кер. Винославська О. В. ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ, 2006. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.172-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
психологічна готовність -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- активні методи навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі формування комунікативної компетентності майбутнього редактора у процесі професійної підготовки. Розкрито специфіку і структуру комунікативної компетентості майбутнього редактора, визначено критерії її діагностування, рівні. Розроблено програму формування комунікативної компетентності майбутнього редактора та апробовано систему практичних завдань, яка може бути використана у навчально-виховному процесі фахової підготовки майбутніх редакторів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Винославська, Олена Василівна \наук. кер.\; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
37.011.3-051+81'233
М 15


    Макаренко, Стефанія Стефанівна.
    Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макаренко Стефанія Стефанівна ; наук. кер. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 132-153. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
РОЗВИТОК комунікативності -- компетентність -- УЧИТЕЛЬ -- професійно-педагогічна діяльність -- самосвідомість педагога
Аннотация: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Заброцький, Михайло Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 156909
Число посетителей 1355
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя