Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.9.23<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Н. О.
    Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей [Текстььь] / Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 172-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
професійна самоідентичність -- психолого-педагогічна рефлексія -- Я-концепція -- рефлексивний підхід -- рефлексивні вміння -- рефлексивне середовище -- рефлепрактикум
Аннотация: У статті розглянуто актуальну проблему формування та розвитку професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей. Визначено чинники, котрі обумовлюють труднощі у формуванні професійної ідентичності студентів педагогічних вишів. Наведено рівні ієрархії профідентичності. Запропоновано модель формування професійної самоідентичності майбутніх педагогів, засновану на усвідомленні структури педагогічної рефлексії, визначенні критеріїв та умов її формування та розвитку. В основу моделі покладено рефлексивний підхід, одним із засобів реалізації котрого, автори вважають рефлексивний практикум. Зазначено, що вихідною позицією процесу розвитку педагогічної рефлексії є діяльність викладача, спрямована на створення умов, що сприяють прояву психолого-педагогічної рефлексії та підвищенню рівня її розвитку (сформованості) у процесі професійної освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дроботун, О.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
154
Г20


    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Соціально-нормативний конформізм особистості у психологічному вимірі [Текст] : монографія / С. О. Гарькавець. - Київ : Інтерсервіс, 2013. - 343 с. - ISBN 978-617-579-045-8 :
УДК
РУБ 154
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
соціально-нормативний конформізм -- психологія особистості

Свободных экз. нет
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 38641
Число посетителей 1260
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя