Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.922.62-053.8/.88:004(043.5)<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
159.922.62-053.8/.88:004(043.5)
М 56


    Мещеряков, Дмитро Сергійович.
    Розвиток суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. С. Мещеряков ; наук. кер. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 261 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-225 (335 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктивна активність -- розвиток -- соціальні мережі
Аннотация: Дисертацію присвячено розробці концептуальних та теоретико-методологічних засад розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж, а також відповідних технологій. Дано визначення понять «суб’єкт», «суб’єктність», «репрезентативна суб’єктність», «суб’єктна активність», «структурна організація суб’єктної активності», «рівні розвитку суб’єктності», «властивості суб'єктної активності». Окреслено позитивні та негативні властивості суб’єктної активності. Розкрито психологічні особливості суб’єктної активності у соціальних мережах. Розроблено психологічну модель суб’єктної активності, яка унаочнює собою структурну організацію, взаємозв’язки та основні етапи суб’єктної активності. Ключовими структурними компонентами суб’єктної активності визначено: формування та досягнення власних цілей; вмотивованість до навчання та саморозвитку; інтелектуальна ініціація (рефлексія та самоаналіз, детермінація мислення та інші метакогніції); самостійність; соціальна активність; свобода вибору та відповідальність за нього; ініціативність; самореалізація; комунікативність; прогностичність. Узагальнено та визначено теоретико-методологічні засади дослідження рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Розроблено, описано та використано під час емпіричного дослідження наступні експериментальні методики: «Опитувальник самостійного цілепокладання» та в двох версіях - «Опитувальник рівня суб’єктної активності», що призначений для визначення рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Показано, що існують кореляції між розвитком суб’єктної активності та рівнем вмотивованості до саморозвитку та розвитку інтелектуальної ініціації, іншими інтелектуальними метакогніціями і компонентами. Розроблено технології розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж і проведено відповідний формувальний експеримент у вигляді «Інтернет-тренінгу з розвитку суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж» у віртуальному освітньому середовищі – в Moodle та Facebook. Доведено ефективність використаних технологій для розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж як кількісно, так і якісно, про що свідчать дані методик і відповіді учасників формувального експерименту. З’ясовано, що важливим в розвитку суб’єктної активності є розширення горизонту проєктування, адже це збільшує варіативність активності та можливості щодо її пріоритизації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.62-053.8/.88:004(043.5)
М 56


    Мещеряков, Дмитро Сергійович.
    Розвиток суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. С. Мещеряков ; наук. кер. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 17-19 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктивна активність -- розвиток -- соціальні мережі
Аннотация: Дисертацію присвячено розробці концептуальних та теоретико-методологічних засад розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж, а також відповідних технологій. Дано визначення понять «суб’єкт», «суб’єктність», «репрезентативна суб’єктність», «суб’єктна активність», «структурна організація суб’єктної активності», «рівні розвитку суб’єктності», «властивості суб'єктної активності». Окреслено позитивні та негативні властивості суб’єктної активності. Розкрито психологічні особливості суб’єктної активності у соціальних мережах. Розроблено психологічну модель суб’єктної активності, яка унаочнює собою структурну організацію, взаємозв’язки та основні етапи суб’єктної активності. Ключовими структурними компонентами суб’єктної активності визначено: формування та досягнення власних цілей; вмотивованість до навчання та саморозвитку; інтелектуальна ініціація (рефлексія та самоаналіз, детермінація мислення та інші метакогніції); самостійність; соціальна активність; свобода вибору та відповідальність за нього; ініціативність; самореалізація; комунікативність; прогностичність. Узагальнено та визначено теоретико-методологічні засади дослідження рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Розроблено, описано та використано під час емпіричного дослідження наступні експериментальні методики: «Опитувальник самостійного цілепокладання» та в двох версіях - «Опитувальник рівня суб’єктної активності», що призначений для визначення рівня суб’єктної активності користувачів соціальних мереж. Показано, що існують кореляції між розвитком суб’єктної активності та рівнем вмотивованості до саморозвитку та розвитку інтелектуальної ініціації, іншими інтелектуальними метакогніціями і компонентами. Розроблено технології розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж і проведено відповідний формувальний експеримент у вигляді «Інтернет-тренінгу з розвитку суб'єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж» у віртуальному освітньому середовищі – в Moodle та Facebook. Доведено ефективність використаних технологій для розвитку суб’єктної активності дорослих користувачів соціальних мереж як кількісно, так і якісно, про що свідчать дані методик і відповіді учасників формувального експерименту. З’ясовано, що важливим в розвитку суб’єктної активності є розширення горизонту проєктування, адже це збільшує варіативність активності та можливості щодо її пріоритизації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 107002
Число посетителей 1277
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя