Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.922.73-053.4<.>
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-33 
1.
159.922.27+159.922.73-053.4
Р 50


    Ригель, Олеся Володимирівна.
    Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ригель Олеся Володимирівна ; наук. кер. Омельчук О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 211 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
психологічна адаптація -- соціалізація -- дошкільник -- адаптаційний потенціал -- трансформація -- вікові особливості -- розвиток -- гармонізація -- структура -- інтегративність
Аннотация: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ригель, Олеся Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233
А 50


    Алинкіна, Дінара Едуардівна.
    Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алинкіна Дінара Едуардівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєві здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
мовленнєві здібності -- полікультурне оточення -- психолого-педагогічне проектування -- спілкування
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
стратегічні тенденції -- аналогізування -- старший дошкільник -- творча діяльність -- мисленнєві дії -- творче завдання -- природа -- концептуальна модель -- комплексна методика
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.73-053.4+159.955.1:165.243
В 13


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ваганова Наталія Аркадіївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
нова інформація -- розуміння -- суб`єктивні орієнтири -- конструювання образів-понять -- аналогізування -- комбінування -- творча діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.73-053.4
В 61


    Вовчик-Блакитная , Елена Александровна.
    Мотивы взаимодействия старших дошкольников с младшими детьми [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вовчик-Блакитная Елена Александровна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1988. - 139 с. : табл., рис., фот. - Библиогр.: с. 124-136. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Взаимодействие--Диссертации
   Возрастная психология--Старшие дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
мотивы -- старшие дошкольники -- младшие дошкольники -- взаимодействие между детьми

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Психологія творчого конструювання в дошкільному віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна; наук. конс. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 530 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 452-495. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче конструювання--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

фывфывфыв:
дошкільник -- конструювання -- творчі мисленеві тенденції -- творчий процес -- розуміння -- задум -- апробація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. У результаті дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці, розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.922.73-053.4+159.947-053.4
С 60


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Індивідуальні особливості розвитку вольової поведінки старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Соловйова Людмила Іванівна ; наук. кер. Кулачківська С. Є., Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вольова поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
вольова поведінка -- дошкільний вік -- індивідуальні особливості -- пізнавальна активність -- рухова активність -- диференційований підхід
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуального аспекту розвитку вольової поведінки старших дошкільників. Визначено зміст, структуру та рівні прояву вольової поведінки дітей старшого дошкільного віку в пізнавальній та руховій активності. Охарактеризовано ступені прояву показників структурних компонентів вольової поведінки дошкільника. Розкрито психологічний зміст індивідуалізації психолого-педагогічної роботи з дітьми. Розроблено та апробовано авторську програму розвитку вольової поведінки старших дошкільників, спрямовану на гармонізацію структури вольових дій дітей шляхом збалансування рівнів розвитку показників її мотиваційного та регуляційного структурних компонентів в пізнавальній та рухливій активності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кулачківська , Світлана Євгенівна \наук. кер.\; Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.922.73-053.4
Д 79


    Дуткевич, Татьяна Викторовна.
    Особенности развития познавальной деятельности дошкольников в условиях детской группы [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Дуткевич Татьяна Викторовна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1990. - 122 с. : табл. - Библиогр.: с. 109-122. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Познавательная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
ОСОБЕННОСТИ развития -- познавательная деятельность -- ДОШКОЛЬНИКи -- детская группа
Аннотация: Диссертация посвящена особенностям развития познавательной деятельности дошкольников в условиях детской группы. В работе изучены аспекты совместной деятельности дошкольников как средство их развития. Дается оценка взаимодействия сверстников с точки зрения его возможностей влиять на познавательную деятельность дошкольников; установлена способность старших дошкольников самостоятельно выявлять и решать познавательные задачи во взаимодействии со сверстниками; показана возможность совместной познавательной деятельности в старшем дошкольном возрасте; определены особенности влияния группы на познавательную деятельность ее участников в зависимости от содержания взаимодействия между ними.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.73-053.4+373.29-052
К 21


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карабаєва Ірина Іванівна ; наук. кер. Ладивір С. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 195 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-174. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Писемне мовлення--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- писемне мовлення -- ДІТИ -- старші дошкільники -- мовленнєва діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.922.73-053.4+316.614.5:316.362
К 93


    Курганская, Людмила Олеговна.
    Влияние семьи на взаимодействие дошкольника со сверстниками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Курганская Людмила Олеговна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 151 с. : табл. - Библиогр.: с. 133-147. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Семья--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
СЕМЬЯ -- ДОШКОЛЬНИКИ -- СВЕРСТНИКи -- РОДИТЕЛи -- ориентация на себя -- ориентация на других
Аннотация: Диссертация посвящена влиянию семьи на взаимодействие дошкольников со сверстниками. В работе раскрывается взаимосвязь становления способов взаимодействия дошкольника со сверстниками от особенностей внутрисемейных отношений. Установлено прямое влияние на взаимодействие дошкольника со сверстниками не только реализуемых в поведении отношений "взрослый-ребенок" и "взрослый-взрослый". но и способа (прямого или косвенного) репрезентации родителями этих отношений ребенку. Семья рассматривается как исходная педагогическая система, определяющая успешность последующего включения ребенка в широкий социальный контекст.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922.73-053.4+159.942
Л 13


    Лаврентьева, Галина Прокофьевна.
    Роль эмоций в овладении дошкольниками правилами взаимоотношений со сверстниками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Лаврентьева Галина Прокофьевна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1982. - 154 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 140-155. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Эмоции--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
ЭМОЦИИ -- ДОШКОЛЬНИКИ -- СВЕРСТНИКи -- взаимоотношения -- сопереживание -- доброжелательность
Аннотация: Диссертация посвящена роли эмоций в овладении дошкольниками правилами взаимоотношений со сверстниками. Была проведена экспериментальная работа по влиянию природы усвоения детьми дошкольного возраста правил взаимоотношений со сверстниками и определены психологические основы формирования взаимоотношений на почве этих правил, в частности выделены образец должного поведения и оценочные отношения в качестве эмоциональных механизмов нравственной регуляции. Экспериментально прослежена зависимость овладения правилами взаимоотношений от развития нравственных качеств детей. Установлены этапы формирования правил взаимоотношений у дошкольников.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.922.73-053.4+373.29
П 19


    Пасічніченко, Анжела Василівна.
    Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пасічніченко Анжела Василівна ; наук. кер. Андрієвська В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Групова діяльність--Соціально-психологічний статус--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
соціально-психологічний статус -- міжособистісні взаємини -- статусна структура група -- рефлексія -- адаптація до школи
Аннотация: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження процесу становлення соціально-психологічного статусу дитини на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. У роботі здійснено порівняльний аналіз структурних, діяльнісних, особистісних параметрів соціально-психологічного статусуі чинників його детермінації у групах дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, виявлено їх значимість на різних вікових етапах, визначено шляхи та умови ефективного регулювання статусу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Андрієвська, Валерія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.922.73-053.4
П 27


    Переверзева, Валентина Михайловна.
    Психологический анализ прямых и косвенных форм регуляции поведения детей дошкольного возраста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Переверзева Валентина Михайловна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 141 с. : рис., табл., фот. - Библиогр.: с. 128-136. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Регуляция поведения--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
поведение -- ДОШКОЛЬНИКИ -- речевые воздействия -- саморегуляция поведения -- игровые правила -- самоконтроль
Аннотация: Диссертация посвящена изучению влияния различных форм организации поведения ребенка взрослым на развитие механизмов саморегуляции поведения детей. Исследована зависимость действенности речевых воздействий от побудительных средств речи. Экспериментально показана зависимость действенности игровых правил от усвоения функций контроля и самоконтроля и формирования авторитета детей во взаимоотношениях. Определены типы действенностиречевых и игровых воздействий, соответствующие уровням саморегуляции поведения детей. Апробирована система психолого-педагогических приемов формирования механизмов саморегуляции поведения у дошкольников.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.922.73-053.4+159.928+81'233
П 33


    Пироженко, Тамара Александровна.
    Развитие коммуникативно-речевых способностей детей старшего дошкольного возраста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пироженко Тамара Александровна ; науч. рук. Кулачковская С. Е. ; Ин-т психологии АПН Украины. - Киев, 1995. - 213 с. - Библиогр.: с. 195-213. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Коммуникативные способности--Речевая деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
старшие дошкольники -- коммуникативно-речевые способности -- трудности речевой коммуникации -- речевое общение
Аннотация: В исследовании раскрыта содержательная психологическая характеристика коммуникативно-речевой способности дошкольника. Выявлена структурно-функциональная взаимосвязь коммуникативных, когнитивно-лингвистических, произвольных признаков речевого высказывания, которое принято единицей анализа в процессе формирующих воздействий. Представлена авторская методика обследования уровня коммуникативно-речевого развития детей старшего дошкольного возраста. Определены закономерности развития коммуникативно-речевых способностей в условиях целенаправленных психолого-педагогических воздействий. Разработаны индивидуальные стратегии психолого-педагогической коррекции, направленной на развитие структуры и содержания коммуникативно-речевых способностей детей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кулачковская, С. Е. \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.922.1-053.4:316.362+159.922.73-053.4
С 12


    Савченко, Юрій Юрійович.
    Становлення психологічної статі дитини дошкільного віку в умовах сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Савченко Юрій Юрійович ; наук. кер. Кулачківська С. Є., Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 199 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.180-199. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна стать--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

фывфывфыв:
дошкільники -- психологічна стать -- статева ідентичність -- батьківсько-дитячі стосунки -- статево-рольова поведінка
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення психологічної статі старших дошкільників у системі батьківсько-дитячих стосунків. Уточнено зміст понять "психологічна стать" і "батьківсько-дитячі стосунки", структурно представлені трьома компонентами: емоційним, когнітивним, діяльнісним. Визначено взаємозв'язок між рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у їх сім'ях. Обґрунтовано ефективні умови розвитку психологічної статі хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у структурі сімейних стосунків, розроблено програму впровадження у практику роботи закладів дошкільної освіти системи психолого-педагогічних впливів розвивального характеру.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кулачківська., С. Є. \наук. кер.\; Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.922.73-053.4
С 53


    Снигур, Людмила Анатольевна.
    Психологические особенности выполнения трудовых поручений дошкольниками в зависимости от требований взрослых [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Снигур Людмила Анатольевна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1990. - 140 с. : табл. - Библиогр.: с. 123-132. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Трудовая деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
трудовая деятельность -- трудовые поручения -- ДОШКОЛЬНИКи -- поведение дошкольников -- произвольность -- продуктивное руководство
Аннотация: Диссертация посвящена установлению специфических черт произвольной регуляции поведения в дошкольном возрасте. Показано, что успешность выполнения детьми трудовых поручений определяется уровнем развития произвольности. Выявлены условия продуктивного руководства трудовой активностью дошкольников со стороны воспитателей и родителей. Показана возрастная специфика трансформации детьми младшего, среднего и старшего дошкольного возраста внешних требований во внутренние побуждения личности, мотивы деятельности.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
37.018.1+159.922.73-053.4
С 11


    Стадник, Галина Анатольевна.
    Развитие познавательной активности дошкольников в семье [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Стадник Галина Анатольевна ; науч. рук. Ладывир С. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1992. - 124 с. : табл. - Библиогр.: с. 108-121. - № гос. регистрации 1993.01.19
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Познавательная активность--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
дошкольники -- познавательная активность -- семья -- влияние семьи на познавательную активность
Аннотация: В диссертации выявлены способы влияния родителей на детей, стимулирующие развитие познавательеной активности дошкольников, способствует формированию у них творческого отношения к окружающей среде. Определены и апробированы методы психолого-педагогической коррекции способов влияния близких на ребенка с целью оптимизации процесса развития его интеллектуальной сферы.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, ул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ладывир, Светлана Алексеевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.922.73-053.4+373.29-052"465*0/6"
С 93


    Счастная, Анна Михайловна.
    Психологические особенности межличностных отношений детей шестилетнего возраста в условиях детского сада и подготовительных классов школы [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Счастная Анна Михайловна ; науч. рук. Коломинский Я. Л. ; Минский гос. пед. ин-т им. А. М. Горького. - Минск, 1980. - 167,[13] с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 150-167. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Межличностные отношения--Диссертации
   Возрастная психология--Шестилетки--Диссертации

фывфывфыв:
межличностные отношения -- шестилетки -- малая группа -- общение -- взаимоотношения -- детская группа -- творческая игра
Аннотация: В исследовании изучаются социально-психологические аспекты межличностного взаимодействия детей шести лет в зависимости от значимой деятельности. Характеризируется влияние систематической учебной деятельности в условиях подготовительных классов на динамику и содержание межличностных отношений и общения.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коломинский, Я. Л. \науч. рук.\; Минский государственный педагогический институт им. А. М. Горького (Минск)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.922.73-053.4+37.091.212.7
Т 66


    Третьяченко, Виктория Витальевна.
    Психологическое воздействие оценки на успешность деятельности дошкольника [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Третьяченко Виктория Витальевна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1987. - 130 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 121-130. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Психологическое воздействие оценки--Диссертации
   Педагогическая психология--Успешность деятельности--Диссертации

   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
педагогическая оценка -- ДОШКОЛЬНИКИ -- психологическое воздействие -- успешность деятельности
Аннотация: Диссертация посвящена изучению влияния педагогической оценки на успешность деятельности ребенка-дошкольника. Выявлено несоответствие применяемой в практике педагогической оценки и детского оценивания собственной деятельности. Показано, что условием повышения эффективности педагогической оценки является ориентация воспитателя на не только на результат деятельности ребенка, но и на его отношение к себе и своей деятельности, выражающееся в степени включенности дошкольника в деятельность и в пристрастности его собственной оценки ее результатов.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.922.73-053.4
У 52


    Уманец, Любовь Илларионовна.
    Формирование самооценки старших дошкольников в игровой деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Уманец Любовь Илларионовна ; науч. рук. Тищенко С. П. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1984. - 145 с. : табл. - Библиогр.: с. 129-143. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Самооценка--Диссертации
   Педагогическая психология--Игровая деятельность--Диссертации

   Возрастная психология--Старшие дошкольники--Диссертации

фывфывфыв:
самооценка -- игровая деятельность -- самосознание -- игровые ситуации -- игровые взаимоотношения -- старшие дошкольники
Аннотация: Диссертация посвящена экспериментальному изучению особенностей развития самооценки в игровой деятельности старших дошкольников. Обнаружен психологический механизм влияния ожидаемой оценки группы на самооценку ребенка. Показано, что условиями формирования самооценки выступают такие формы оптимизации оценочных отношений старших дошкольников в процессе их игровой деятельности, при которых развивается способность ребенка к рефлексированию групповой оценки и одновремеенно обогащается содержание самооценки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тищенко, С. П. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 41999
Число посетителей 844
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя