Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (36)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.923.2<.>
Общее количество найденных документов : 191
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.923.2
З-73


    Знанецька, Олена Миколаївна.
    Особливості зв`язку Я-концепції особистості з її психологічним благополуччям [Рукопис] : канд. психол. наук: 19.00.01 / Знанецька Олена Миколаївна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2010. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-концепція--Дисертації
фывфывфыв:
Я-концепція -- якість Я-концепції -- самосвідомість -- самовідношення -- образ Я -- психологічне благополуччя
Аннотация: На підставі теоретичного та емпіричного дослідження нееквівалентних груп досліджувальних, що статистично значуще відрізняються за рівнями сформованості Я-концепції, доведено, що рівень диференційований і когнітивної складності Я-концепції, узгодженість між Я-реальним та Я-ідеальним і позитивна загальна життєва орієнтація зумовлюють відчуття людиною психологічного благополуччя. Психологічне благополуччя відбиває оптимістичність орієнтації людини у професійній реалізації, гармонії в особистому житті, реалізації власного потенціалу. В рамках теоретичного дослідження, із спиранням на когнітивно-експеріенціальну теорію формування внутрішнього світу особистості (С.Епштейн), автором здійснено аналіз ролі Я-концепції у забезпеченні оптимістичної життєвої орієнтації особистості як важливого фактора, що сприяє виявленню людиною активної життєвої позиції і цілеспрямованості у здійсненні її основної діяльності, в усвідомленні перспектив на майбутнє, що приносить у життя людини впорядкованість і впевненість у досягненні успіху. У ході емпіричного дослідження проведено первинну адаптацію опитувальника американської авторки К.Рів, спрямованого на визначення відчуття людиною психологічного благополуччя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2+159.923.32
Н 21


    Наконечна, Марія Миколаївна.
    Допомога іншому як психологічний засіб розвитку особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Наконечна Марія Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 170-188. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розвиток особистості--Дисертації
фывфывфыв:
допомога іншому -- психологічний засіб -- розвиток особистості -- мотивація допомоги -- суб`єктивність -- самоактуалізація
Аннотация: Показано, що психологічний зміст допомоги іншому полягає в сприянні входженню іншої людини в стан суб`єктивності, що передбачає певні особливості обох суб`єктів взаємодії, а саме-активність, рефлексивність, емпатичність і креативність, а також відповідний рівень мотивації. Результати емпіричного дослідження повністю підтвердили гіпотези, що були висунуті на початаку роботи. Виявлено, що, з психологічної точки зору, допомога іншому-це взаємодія з іншим, що здійснюється з метою: 1) полегшення його страждань; 2) сприяння його розвитку, розкриттю потенціалу його здібностей. Виділено три рівні надання допомоги: реципієнтний, предметний і суб`єктивний.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.2
Р 15


    Раджабова, Сабіна Шаїдівна.
    Ідентифікація та її вияв у особистісній проблемі суб`єкта [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Раджабова Сабіна Шаїдівна ; наук. кер. Зажирко М. П. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 379 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 355-379. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ідентифікація--Дисертації
фывфывфыв:
ідентифікація -- інтроекція -- едіпова залежність -- почуття меншовартості -- об"єктні відношення -- умовні цінності -- особистісна проблема -- внутрішня суперечливість психіки -- соціально-психологічне навчання -- глибинна психокорекція
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню феномену ідентифікації та особливостей її вияву в особистісній проблемі суб"єкта. У роботі висвітлено теоретичні підходи до проблеми ідентифікації в контексті її впливу на формування та розвиток психіки особистості. Здійснено їх порівняння з тлумаченням феномену ідентифікації в розрізі психодинамічного підходу. Проаналізовано роль ідентифікації суб"єкта зі значущими людьми в ракурсі міжособистісної взаємодії. Об"єктивовано глибинно-психологічні особливості ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами, доведено її зв"язок з умовними цінностями, ідеалізованим "Я", об"єктивними відношеннями. Досліджено вплив ідентифікації на формування особистісної проблеми суб"єкта, яка грунтується на внутрішній суперечливості психіки, що пов"язана з такими тенденціями: "до сили" і "до слабкості", "до життя" і "до психологічної смерті", "до людей" і "від людей" (психологічна імпотенція). Поглиблено уявлення про особистісну проблему суб"єкта в контексті її взаємозв"язку з ідентифікацією як форми захисту, що має поведінковий, когнітивний та емотивний рівні. Завдяки адекватно підібраним прийомам, які застосовуються в межах методу АСПН, доведено можливість вияву ідентифікації в особистісній проблемі суб"єкта. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами-практиками глибинно-психологічної корекції за методом АСПН з метоюнівелювання деструктивного впливу ідентифікації суб"єкта з первинними лібідними об"єктами на його психіку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зажирко, Микола Петрович \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.8+159.923.2
П 57


    Попелюшко, Роман Павлович.
    Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попелюшко Роман Павлович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 274 с. : табл. - Бібліогр.: с. 171-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

фывфывфыв:
"Я"-концепція -- соціальна адаптація -- самооцінка -- загальна самооцінка -- негативна самооцінка -- саморегуляція
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі впливу самооцінки на формування особистості молодої людини. дана робота складається із вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. В першому розділі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено вплив якісних і кількісних показників самооцінки на формування особистісних характеристик студентів ВНЗ. Обгрунтовано також підхід до самооцінки як до динамічної системи. У другому розділі описано розроблений і апробований автором комплекс методів дослідження рівнів самооцінки; встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів системи самооцінки; описані рівні самооцінки. Результати дослідження, висвітлені у третьому розділі, доповнюють уявлення про механізм функціонування самооцінки як складової системи регуляції поведінки і діяльності особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.73-053.6+159.923.2
С 25


    Свіденська, Галина Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку самосвідомості особистості в період підліткової кризи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Свіденська Галина Миколаївна ; наук. кер. Власова О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
самосвідомість -- самосвідомість підлітка -- типи "Я-концепції" -- підліткова криза -- психокорекція
Аннотация: Визначено складові "Я-концепції", співвідношення, самооцінки. компоненти самосвідомості підлітка: змістовний. ціннісно-рефлексивний, динаміко-саморегулятивний. Розкрито психологічні особливості розвитку підструктур, складових компонентів самосвідомості особистості в період підліткової кризи. Розроблено, обгрунтовано доцільність впровадження програми психокорекційної роботи з розвитку самосвідомості підлітка. Визначено позитивний вплив психокорекційного тренінгу на розвиток взаємозв"язку між "Я-концепцією". самоповагою, підструктурних складових компонентів самосвідомості-зі станом тривожності та ставленням підлітка до особистісного успіху. Результати, що були отримані в ході формувального експерименту, повністю підтвердили ефективність програми корекційної роботи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Власова , Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2+378-057.875:37.011.3-051
Т 59


    Тороп , Крістіна Сергіївна.
    Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тороп Крістіна Сергіївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 213 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний досвід--Дисертації
фывфывфыв:
ідентичність -- особистісний досвід -- педагогічна ідентичність -- педагогічний саморозвиток
Аннотация: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5
Б 24


    Баришева, Олена Іванівна.
    Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Баришева Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл. - Бібліогр.: с. 166-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гурткова робота--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
самовизначення -- самореалізація -- самопізнання -- позашкільна діяльність -- потреба -- мотив -- мотивація -- новоутворення -- літературно-драматична творчість -- інноваційний підхід
Аннотация: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923.2+159.923.38
Б 75


    Боднар , Алла Яківна.
    Взаємодія колективності та індивідуальності в стимуляції професійного самовизначення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Боднар Алла Яківна ; наук. кер. Киричук О. В. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1994. - 141 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 121-141. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне самовизначення--Дисертації
фывфывфыв:
колективність -- індивідуальність -- самовизначення -- студенти -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Киричук, О. В. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.923.2
В 46


    Вільдгрубе, Світлана Олександрівна.
    Структурні особливості самоставлення особистості в умовах соціальної депривації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вільдгрубе Світлана Олександрівна ; наук. кер. Ярмиш І. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-195. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самоставлення--Дисертації
фывфывфыв:
самосвідомість -- самоставлення -- депривація -- соціум -- самооцінка -- структурні компоненти -- модальність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-емпіричному вивченню особливостей структурних компонентів самоставлення як системно-структурного утворення особистості, яка перебуває в умовах соціальної дипривації. З`ясовано роль, місце і особливості самоставлення в структурі самосвідомості. Уточнені структура, функції та системний характер самоставлення. Проаналізовані особливості зовнішніх і внутрішніх чинників, я кі спричиняють дисгармонічний розвиток самоставлення. З`ясовані відмінності особливостей прояву структурних компонентів самоставлення осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації (на матеріалі підлітків, які позбавленні батьківського піклування) та в сприятливих соціальних умовах. Запропоновані шляхи формування самотавлення та корекції деформованого самоставлення у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації. Здійснене дослідження особливостей структурних компонентів самоставлення показало, що забезпечує різний рівень реалізації функцій самоставлення, впливає на зв`язок компонентів самоставлення і ступінь інтегрованості компонентів самоставлення в єдину систему. Обгрунтовано, що характер самоставлення визначається високим рівнем внутрішньої конфліктностіі самозвинуваченням, неприйняттям самого себе, що поєднується з високим рівнем згоди з самим собоюпри нездатності до саморефлекії, небажанні усвідомити своє "Я" і високим рівнем потреби в пошані і прийнятті. Такі особливості самоставлення трансформують уяву про себе вбік зниження впевненості у собі, своїх силах, конфліктності з самим собою, відстороненості, включенням в образ "Я" суперечливих якостей. Таким чином існують можливі підстави для розвитку самоставлення, але наявні обмеження заважають його подальшому становленню у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ярмиш , Ірина \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.923.2
В 20


    Васюк, Катерина Миколаївна.
    Особливості прояву егоцентризму особистості в періоди життєвих криз [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Васюк Катерина Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Егоцентризм--Дисертації
фывфывфыв:
форма егоцентризму -- его-система -- захисний механізм -- криза
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості захисних функцій егоцентризму особистості в ситуації переживання кризи. Аналізуються взаємозв`язки основниз форм егоцентризму із захисними механізмами, його форм, кореляційні зв`язкиз показниками соціально-психологічної адаптації-дезадаптації. Виявлено, що егоцентризм має значущі кореляційні зв`язки з показниками за шкалами: "Прийняття себе", "Неприйняття себе", "Дезадаптація", "Емоційний комфорт", "Емоційний дискомфорт", "Ескапізм". В холі дослідження доведено, що егоцентризм виконує захисні функції особистості в період переживання нею кризових ситуацій, як нормативних, так і ненормативних. Вирішальне значення має суб`єктивне ставлення особистості до кризової ситуації, тому що реакція підвищення рівня вираженості егоцентричних проявів має місце навіть після розв`язання проблемної ситуації, якщо емоційно людина продовжує її переживати.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.923.2+159.922.4(=161.1)(=161.2)(477)
Т 35


    Терещенко, Кіра Володимирівна.
    Соціально-психологічні чинники розвитку національної ідентичності українців і росіян в Україні [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Терещенко Кіра Володимирівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 370 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Національна ідентичність--Дисертації
фывфывфыв:
соціальна ідентичність -- національна ідентичність -- тренінг -- українці
Аннотация: У роботі розглянуто особливості національної ідентичності як виду соціальної ідентичності особистості. Проаналізовано взаємозв`язок між вираженістю національної ідентичності українців та росіян в Україні та такими чинниками: а) соціально-психологічними (ступінь розвитку етнічної та громадянської ідентичності, патріотичних та націоналістичних установок, мультиткультурних установок, етнічних стереотипів, міжособистісної довіри та довіри до соціальних інституцій, конформізму та ін); б)соціально-демографічними (вік, стать); В) освітньо-професійними (рівень освіти, тип зайнятості); г)регіональними (тип регіону). Виокремлено типи взаємозв`язку між національною ідентичністю українців і росіян та соціально-психологічними чинниками розвитку національної ідентичності студентської молоді та висвітлено психологічні особливості його проведення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.923.2+316.362
Г 77


    Грановська, Олена Яківна.
    Переживання самотності особистістю в подружньому житті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Грановська Олена Яківна; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 184-204. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Подружнє життя--Дисертації
   Загальна психологія--Самотність--Дисертації

фывфывфыв:
самотність -- особистісна самотність -- переживання самотності подружжям -- усамітненість -- становлення подружжя
Аннотация: У дисертації дослідженно та представлено специфіку проявів, вливу й наслідків переживання самотності подружжям. Експерементально виявлено та підтверджено класифікацію подружньо самотності. Створено програму психологічного супроводу, спрямовану на профілактику, корекцію подружньої самотності, яка включає програму тренінгу для подружжя, а також програму надання психологічної допомоги родині задля подолання подружньої самотності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.922.7-053.6+159.923.2+316.47
Д 53


    Дмитрова, Тетяна Володимирівна.
    Образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дмитрова Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1993. - 187 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 159-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації

   Вікова психологія--Рання юність--Дисертації

фывфывфыв:
ОБРАЗ Я -- МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- РАННЯ юність -- ГЕНДЕРНІ відмінності
Аннотация: У дисертації розкривається образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності. У роботі досліджуються понятійне моделювання образу "Я", особливості, структурно-функціональний аналіз та функції образу "Я". Вивчено та експериментально підтверджено образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевский, Мирослав Иосифович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.923.2
К 59


    Козак, Мирослав Григорьевич.
    Динамика оценочных отношений личности к себе и другим (на материале среднего профтехучилища) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Козак Мирослав Григорьевич ; наук. кер. Боришевский М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1978. - 170 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 140-165. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Оценочные отношения--Диссертации
фывфывфыв:
оценочные отношения -- САМООЦЕНКА -- среднее профтехучилище -- учащиеся -- морально-волевые качества
Аннотация: Диссертация посвящена динамике оценочных отношений личности к себе и другим (на материале среднего профтехучилища). В работе изучаются особенности оценки человеком самого себя и других людей рассматриваются с позиции теории психологии отношений личности и специфики её ведущей деятельности. На этой основе впервые исследуются закономерности развития оценочных отношений учащихся к себе и другим, определяются типы оценки и самооценки во взаимосвязи с уровнями их адекватности и делается их попытка экспериментального формирования адекватных устойчивых оценочных отношений у учащихся в раннем юношеском возрасте в условиях среднего профтехучилища.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевский , Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.923.2
К 55


    Кочубейник, Ольга Миколаївна.
    Трансформація уявлень про "Я"-концепцію у крос-культурних психологічних дослідженнях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кочубейник Ольга Миколаївна ; наук. кер. Пискун В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 217 с. - Бібліогр.: с. 184-217. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--"Я"-концепція--Дисертації
фывфывфыв:
"Я"-концепція -- крос-культурний аналіз -- конвергентна стратегія -- дивергентна стратегія
Аннотация: У дисертації розкриваються теоретичні проблеми сучасного етапу крос-культурних досліджень у психології, аналізуються причини, що призвели до поширення західних методологій у дослідження, виконані на інокультурному ґрунті. Простежуються закономірності розвитку теорії "Я"-концепції у загальній психології і психології особистості та переходу до крос-культурної проблематики. Розкриваються особливості крос-культурних етапів дослідження "Я"-концепції, виокремлюються дві стратегії аналізу згаданого феномену: конвергентна стратегія та дивергентна стратегія.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пискун, Володимир Максимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.923.2+159.923.32
К 11


    Кязи-Заде, Эльмина Мобиль кызы.
    Критическое отношение к себе как фактор нравственного самосознания личности (на материале академических студенческих групп) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Кязи-Заде Эльмина Мобиль кызы ; науч. рук. Байрамов А. С. ; Азербайджан. Гос. Ордена Трудового Красного Знамени Ун-т им. С. М. Кирова. - Баку, 1988. - 113 с. : табл. - Библиогр.: с. 78-87. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Самосознание--Диссертации
фывфывфыв:
критичность -- нравственность -- критическое отношение -- самоотношение -- САМОСОЗНАНИЕ -- самопрезентация -- нравственный поступок -- нравственные нормы -- этнические нормы
Аннотация: Диссертация посвящена изучению критического отношения к себе как фактор нравственного самосознания личности (на материале академических студенческих групп). В работе выявлена роль категорий нравственного самосознания в зависимости от включенности личности в этноспецифические и этноиндифферентные ситуации. Раскрыты механизмы регуляции поведения личности в ситуации нравственного выбора, опосредованной этническими представлениями. Установлены семантические структуры, отражающие когнитивный компонент нравственного самосознания, на материале студенческой выборки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Байрамов, А. С. \науч. рук.\; Азербайджанский Государственный Ордена Трудового Красного Знамени Университет им. С. М. Кирова (Баку)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.923.2+159.947.23]:316.46
К 93


    Куриця, Алла Іванівна.
    Відповідальність як чинник розвитку лідерських якостей студента [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Куриця Алла Іванівна ; наук. кер. Яблонська Т. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 269 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Лідерські якості--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
відповідальність -- лідерські якості -- студенти -- ситуативний лідер -- потенційний лідер
Аннотация: У роботі досліджено лідерські якості студентів, насамперед відповідальність як ціннісну основу цих якостей і чинник їх розвитку. Розглянуто психологічну сутність лідерських якостей особистості, їх структуру. Розроблено теоретико-експериментальну модель відповідальності як ціннісно-смислової основи лідерських якостей особистості, що інтегрує ці якості в єдине системне утворення. Виокремлені типи особистості залежно від рівнів відповідальності й лідерських якостей. Визначено психолого-педагогічні умови для ефективного розвитку лідерських якостей студентів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.922.4+159.923.2+37.035:392/.394
М 69


    Михальчук, Юлія Олександрівна.
    Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Михальчук Юлія Олександрівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 278 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-217. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
етнічна самосвідомість -- етнічне самовизначення -- етнічна ідентичність -- етнічна толерантність -- старшокласники
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психолого-педагогічних умов гармонізації етнічної самосвідомості у ранньому юнацькому віці. У роботі проаналізовано проблему формування етнічної самосвідомості старшокласників, розроблено та емпірично досліджено концептуальну модель гармонізації етносамосвідомості у ранньому юнацькому віці. Показано, що організація спеціальної інформативно-творчої діяльності, спрямованої на підвищення когнітивної складності особистості і збагачення її ціннісно-смислової сфери, сприяє гармонізації етнічної самосвідомості школярів. Було розроблено розвивально-виховну програму з гармонізації етнічної самосвідомості школярів, та експериментально доведено її сприяння діалого-культурологічній самоорганізації етносамосвідомості та формуванню толерантної особистості, відкритої до міжкультурного діалогу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.923.2+316.362
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Динаміка особистісних рис у перші роки подружнього життя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Сердюк Людмила Захарівна ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 169,[11] с. - Бібліогр.: с. 152-169. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Особистісниі зміни--Дисертації
фывфывфыв:
особистісні риси -- подружня сумісність -- подружня адаптація -- життєвий цикл сім'ї -- задоволеність шлюбом
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню динаміки особистісних рис шлюбних партнерів у процесі подружньої адаптації. У роботі показано внутрішні резерви стабілізації подружніх стосунків на етапі їх становлення. Розроблено методику для виявлення динаміки особистісних рис шлюбних партнерів у ході подружньої адаптації, змін у сприйманні один одного і самих себе та певних особливостей, які детермінують цей процес. Запропоновано модель особистісної інтеграції подружжя. Виявлено відмінності у структурі ціннісних утворень та у структурі особистісних рис партнерів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
159.922.73-053.6+159.923.2
С 48


    Слободянюк, Игорь Антонович.
    Психологические условия формирования адекватного "я-образа" в подростковом возрасте [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Слободянюк Игорь Антонович ; наук. кер. Боришевский М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 113 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 81-90. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Я-образ--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

фывфывфыв:
подростки -- "я-образ" -- самосознание -- "мы-образ" -- семиклассники
Аннотация: Диссертация посвящена разработке и уточнению психологической структуры "я-образа", выявлению психолого-педагогических условий развития "я-образа" в подростковом возрасте, определению путей его эффективного формирования. Экспериментально подтверждена возможность оптимизации самопознания подростка в процессе специально организованных занятий.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевский , Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 35266
Число посетителей 781
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя