Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>U=159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Р 15


    Радзімовська, Оксана Віталіївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Радзімовська ; наук. кер. М. В. Бастун ; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ, 2017. - 309 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
професійна ідентичність -- компоненти професійної ідентичності -- психолого-педагогічний супровід -- тренінг -- учнь професійно-технічного навчального закладу
Аннотация: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.


Доп.точки доступа:
Бастун , Микола Володимирович \наук. кер.\; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 168243
Число посетителей 1364
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя