Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.953.5<.>
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-25 
1.
159.953.5+378-057.875:519.85-051
Б 81


    Бондаровская, В. М.
    Психологические вопросы эффективного обучения программистов [Рукопись] : дис. ... канд. пед. наук (по психол.) / Бондаровская В. М. ; науч. рук. Милерян Е. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1966. - 207 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 189-207. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Обучение--Диссертации
фывфывфыв:
программисты -- психологический анализ -- старшеклассники -- студенты -- эффективное обучение

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Милярин , Е. А. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.953.5+37.016:51
Ж 68


    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Психологічна організація процесу засвоєння підлітками математичних понять [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жигайло Наталія Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 179, [16] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 140-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння понять--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
математичне поняття -- засвоєння математичних понять -- моделювання математичної задачі -- теоретико-генетичний рівень засвоєння -- теоретичний рівень засвоєння -- емпірично-торетичний рівень засвоєння -- емпіричний рівень засвоєння -- творче математичне мислення
Аннотация: Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці впливу різних прийомів організації навчального матеріалу, зокрема, засобів моделювання математичних задач на процес засвоєння підлітками основних понять з математики і розвиток в них творчого математичного мислення. Теоретично обґрунтовуються, а також експериментально підтверджуються психологічні моделі структури діяльностей, спрямованих на засвоєння математичних понять і на моделювання математичних задач під час їх розв'язання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.
159.953.5+37.091.3
К 61


    Колодяжный, Константин Константинович.
    Психологические условия оптимизации обучения средствами логико-структурного моделирования [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Колодяжный Константин Константинович ; науч. рук. Войтко В. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 202 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 150-158. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Оптимизация обучения--Диссертации
фывфывфыв:
ОПТИМИЗАЦИЯ обучения -- логико-структурное моделирование -- повышение эффективности -- пробное обучение -- учебный процесс
Аннотация: Диссертация посвящена изучению психологических условий оптимизации обучения средствами логико-структурного моделирования. В работе обосновано соотношение обучения и непосредственно учения. Определены психологические условия и методы применения логико-структурных моделей как средства оптимизации обучения. Разработаны критерии оценки эффективности обучения с применением ЛСМ. Конкретизированы психологические условия применения приемов символической логики для качественного анализа задач по курсу ТЭРЦ и экспериментально обоснована эффективность их использования.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Войтко, В. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.953.5+37.016:511-028.31+373.29-052
М 15


    Макляк, М. М.
    Психологія засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук / Макляк М. М. ; наук. кер. Костюк Г. С ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1954. - 278, [2] с. - Бібліогр.: с. 267-279. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння математичних знань--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

фывфывфыв:
арифметичні операції -- засвоєння -- першокласники -- оволодіння лічбою -- засвоєння арифметичних дій
Аннотация: В дисертації досліджено психологію засвоєння арифметичних операцій учнями першого класу. Вивчено стан висвітлення даного питання в літературі. Описано процес оволодіння дітьми лічбою. Висвітлено питання засвоєння учнями першого класу дій додавання і віднімання, множення і ділення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Костюк, Григорий Силович \наук. кер.\; Науково-дослідницький інститут психології УССР (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.953.5+37.091.33:004:001.895
М 25


    Маргулис, Евгений Дмитриевич.
    Психологические особенности групповой деятельности по решению задач с помощью ЭВМ [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Маргулис Евгений Дмитриевич ; науч. рук. Машбиц Е. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 224 с. : табл. - Библиогр.: с. 149-166. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Групповая деятельность--Диссертации
   Общая психология--Решение задач--Диссертации

фывфывфыв:
групповая деятельность -- решение задач -- ЭВМ -- констатирующий эксперимент -- формирование умений
Аннотация: Настоящее исследование посвящено выявлению динамики кооперативных отношений в процессе группового решения задач и определению факторов, обусловливающих эту динамику. Установлено, что усвоение средств решения организационных задач, являясь необходимой предпосылкой успешного группового решения, оказывает существенное влияние на деятельность по решению задач с помощью ЭВМ. Выяснены условия, при которых участие в групповой деятельности оказывает положительное влияние на формирование умений самостоятельно решать задачи данного класса.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Машбиц, Е. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
37.015.3:005.32+153.953.5
М 60


    Миленький, Александр Яковлевич.
    Зависимость развития учебного интереса от особенностей осознания подростками своих возможностей в учении [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Миленький Александр Яковлевич ; науч. рук. Коломинский Я. Л. ; Минский гос. пед. ин-т им. А. М. Горького. - Минск, 1977. - 171 с. : табл. - Библиогр.: с. 139-157. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Учебная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

фывфывфыв:
учебный интерес -- познавательный интерес -- уровень развития -- осознание возможностей -- стимуляция притязаний подростков
Аннотация: В исследовании определена специфика учебного интереса как эмоционально-познавательного отношения. Показано, что компоненты составляющие структуру осознания своих возможностей в учении, изменяются неравномерно. Выявлены возрастные и индивидуальные особенности осознания подростками своих возможностей в учениии условия их формирования, влияющие на динамику интереса. Раскрыта сложная зависимость между развитием интереса к предмету и осознанием подростками своих возможностей как мотивом , формирование которого детерминируется многообразными факторами.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коломинский, Я. Л. \науч. рук.\; Минский государственный педагогический институт им. А. М. Горького (Минск)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
37.091.33:001.895+159.953.5
Г 57


    Гокунь, Олексій Олександрович.
    Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гокунь Олексій Олександрович ; наук. кер. Машбиць Ю. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 213 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчання письма--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

фывфывфыв:
писемне мовлення -- творення тексту -- моделювання процесу мислення -- сприймання гіпертексту -- комп'ютерне середовище -- гіпертекстова система -- мовленнєва діяльність
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Машбиць, Ю. І. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.953.5+37.013+37.015.3
Г 61


    Головская, Ирина Георгиевна.
    Эмоциогенные компоненты дидактического материала как условие развития учебной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Головская Ирина Георгиевна ; науч. рук. Максименко С. Д., Чебыкин А. Я. ; Ин-т психологии АПН Украины. - Киев, 1993. - 175 с. - Библиогр.: с. 119-139. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Учебная деятельность--Эмоции--Диссертации
фывфывфыв:
эмоции -- познавательная деятельность -- эмоциогенные ситуации -- учебная деятельность
Аннотация: В исследовании раскрыта роль эмоциональных факторов в оптимизации учебной деятельности младших школьников. Определены психологические условия моделирования эмоциогенных ситуаций. Разработана система методик и приемов моделирования эмоциогенных ситуаций в учебном процессе. Создана и апробирована система психологической подготовки студентов пединститута к использованию методик и приемов моделирования эмоциогенных ситуаций с целью повышения эффективности учебной деятельности.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Чебыкин, А. Я. \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.953.5
С 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Місце самопроектування у проектній парадигмі [Текстььь] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК

фывфывфыв:
проектування -- самопроектування -- особистісний проект -- саморозвиток -- рефлексія -- інтелект -- ментальна модель світу
Аннотация: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
159.953.5
К 56


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Інтелектуальний розвиток в старості [Текстььь] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
старіння -- інтелект -- інтелектуальний розвиток -- ефективність навчання -- вищі психічні функції -- віртуальне навчання -- психічна збереженість
Аннотация: Обговорюється проблема збереженості вищих психічних функцій у людей "третього віку" за допомогою використання віртуального навчального середовища. Наведено фрагменти дистанційного курсу "Інтелектуальна підтримка 50+". Відзначається важливість фіксації старіючою людиною проблеми зниження психічних функцій і наявність мотивації. Акцентується увага на тому, що ставлення до індивідуальної психічної збереженості в старості є показником соціальної зрілості особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.953.5
І 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 221 с. - Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Депутат, В. В. Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі / В. В. Депутат, М. І. Жалдак. - С. 35-39
Лотоцька, Ю. М. Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі / Ю. М. Лотоцька. - С. 40-79
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 80-107
Дітюк, П. П. Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих / П. П. Дітюк. - С. 108-136
Назар, Максим Миколайович. Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 137-166
Мещеряков, Д. С. Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 167-179
Лотоцька, Ю. М Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю.М Лотоцька [и др.]. - С. 180-192
Другие авторы: Іванова О.О, Суворова Т.О, Павловець О.М
УДК
Рубрики: Інтелектуальний розвиток
фывфывфыв:
інтелект -- інтернет -- розвиток -- навчання -- освітній простір
Аннотация: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі. Особлива увага спрямована на розробку психолого-педагогічних засад проектування та здійснення продуктивних навчальних курсів у мережі Інтернет, що орієнтуються, з одного боку, на описану структуру інтелекту дорослої людини, її інтелектуальні метакогніції та компетентності, з іншого – на глибоку практичну інтеграцію відповідного навчання з сучасними електронними технологіями, зокрема комунікаційного та мультимедійного спрямувань. Спираючись на фундаментальні тенденції сучасного навчання через мережу Інтернет та розроблені інструменти розбудови віртуальних освітніх середовищ, автори розкривають психологічний зміст дистанційних технологій підвищення якості життя та життєвої успішності, формування комунікативної компетентності, розвитку інтелекту в контексті проектної діяльності, інтелектуальної підтримки людей похилого віку та застосування моделі респондента тощо. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Павловець, О. М; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


12.
159.953.5
І 73


    Депутат, В. В.
    Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі [Текст] / В. В. Депутат, М. І. Жалдак // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 35-39
УДК


Доп.точки доступа:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Жалдак, М. І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

13.
159.953.5
І 73


    Лотоцька, Ю. М.
    Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі [Текст] / Ю. М. Лотоцька // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 40-79
УДК


Доп.точки доступа:
Смульсон , Марина Лазарівна; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

14.
159.953.5
І 73


    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 80-107
УДК


Доп.точки доступа:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

15.
159.953.5
І 73


    Дітюк, П. П.
    Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих [Текст] / П. П. Дітюк // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 108-136
УДК


Доп.точки доступа:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

16.
159.953.5
І 73


    Назар, Максим Миколайович.
    Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі [Текст] / М. М. Назар // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 137-166
УДК


Доп.точки доступа:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

17.
159.953.5
І 73


    Мещеряков, Д. С.
    Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах [Текст] / Д. С. Мещеряков // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 167-179
УДК


Доп.точки доступа:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

18.
159.953.5
І 73


   
    Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку [Текст] / Ю.М Лотоцька [и др.] // Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 180-192
УДК


Доп.точки доступа:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Лотоцька, Ю.М; Іванова, О.О; Суворова, Т.О; Павловець, О. М; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

19.
151.60
А 43


    Мещеряков, Д. С.
    Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності [Текст] / Д. С. Мещеряков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 135-154. - Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктна активність -- розвиток суб'єктної активності -- рівні розвитку суб'єктності
Аннотация: У статті проаналізовано компоненти структурної організації суб'єктності, рівні її прояву та феномени у різних теоретичних підходах. Визначено, що тема суб'єктності та суб'єктної активності у віртуальному освітньому просторі набуває актуальності в зв'язку з плдальшою інтерграцією інфокомунікативних технологій мережі Інтернет та віртуальності в повсякденне життя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
37
Н 34


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Доросла людина у віртуальному освітньому просторі [Текст] / М. Л. Смульсон // Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : сборник научных трудов / . - Київ : Видавничий дім "Сам", 2017. - С. 107-112. - Бібліогр.: С. 111-112 (23 назви) . - ISBN 966-8714-15-6
УДК
РУБ 37


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г. \ред. кол.\; Луговий, В. І. \ред. кол.\; Топузов, О. М. \ред. кол.\; Сисоєва, С. О. \ред. кол.\; Максименко , Сергій Дмитрович \ред. кол.\; Ляшенко, О. І. \ред. кол.\; Ничкало, Н. Г. \ред. кол.\; Саух, П. Ю. \ред. кол.\; Національна академія педагогічних наук України

Имеются экземпляры в отделах: всего 7 : ЧЗ (7)
Свободны: ЧЗ (7)

Найти похожие

 1-20    21-25 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 24118
Число посетителей 1077
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя