Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=316.48<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

фывфывфыв:
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Аннотация: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.8-057.875+316.48
Д 79


    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Внутрішньоособистісні конфлікти студентів у період навчання у ВУЗі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Дубчак Галина Михайлівна ; наук. кер. Пірен М. І. ; Чернів. дер. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2000. - 244 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-225. -
УДК
Рубрики: Психологія юнацтва--Внутрішньоособистісні конфлікти--Дисертації
фывфывфыв:
Внутрішньоособистісні конфлікти -- КОНФЛІКТИ -- СТУДЕНТИ -- НАВЧАННЯ у вузі -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі внутрішньоособистісних конфліктів студентів у період навчання у ВУЗі. В роботі дослідженно зміст, суть, особливості та причини виникнення внутрішньоособистісних конфліктів. Проаналізовано прояви та протікання, типологію внутрішноьоособистісних конфліктів. Охарактеризовано види внутрішноьоособистісних конфліктів на основі аналізу суперечностей, що лежать в їх основі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.964.21:316.472+316.48
О-96


    Ошурков, Сергей Владиславович.
    Психологический анализ конфликтности во взаимодействии курсантов военно-учебного заведения [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ошурков Сергей Владиславович ; науч. рук. Ложкин Г. В., Киричук Е. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1993. - 161 с. - Библиогр.: с. 143-161. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Конфликтность--Диссертации
   Возрастная психология--Курсанты--Диссертации

фывфывфыв:
курсанты -- конфликт -- межличностный конфликт -- начальный период обучения
Аннотация: В исследовании предпринята попытка раскрытия специфики межличностных конфликтов в период обучения курсантов высшего военно-учебного заведения. Определены факторы, которые раскрывают связь самооценки и конфликтности во взаимодействии в группе. Выявлены особенности конфликтного поведения курсантов в зависимости от степени обучения, показаны пути психологической коррекции межличностных конфликтов в курсантских группах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ложкин, Г. В. \науч. рук.\; Киричук , Е. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.2:316.62+316.48
П 32


    Пилат, Наталія Іванівна.
    Соціальна ідентичність особистості як чинник вибору стилю поведінки в конфлікті [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Пилат Наталія Іванівна ; наук. кер. Грабовська С. Л. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2004. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-177. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна ідентичність--Поведінка--Дисертації
фывфывфыв:
соціальна ідентичність особистості -- стиль поведінки -- конфлікт -- я-концепція
Аннотация: У дисертації здійснено аналіз конфлікту як соціально-психологічного феномену в ракурсі філософсько-соціологічних та психологічних інтерпретацій. Запропоновано соціопсихологічну модель конфлікту, базовану на принципі об'єктивно-суб'єктивної природи конфліктів. Проаналізовано категорію соціальної ідентичності особистості, яка є частиною Я-концепції особистості, що стосується групової належності та відіграє істотну роль у детермінації конфліктів. Встановлено, що значима соціальна ідентичність забезпечує усвідомлення ступеня важливості окремої конфліктної ситуації для молодої людини та визначає вибір нею стилю поведінки в певній конфліктній ситуації. Розроблено та апробовано психокорекційний тренінг соціальної компетентності, спрямований на становлення позитивної ідентичності в студентів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Грабовська, Софія Леонідівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
37.011.3-051+37.013+37.064+316.48
Ю 74


    Юрківський, Євген Володимирович.
    Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Юрківський Євген Володимирович ; наук. кер. Кравець В. П. ; Тернопільськ. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2001. - 176 с. - Бібліогр.: с. 147-161. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфліктність--Педагогічна діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
конфліктність -- педагогічний конфлікт -- психологічні детермінанти -- педагогічна взаємодія -- діалогічне спілкування
Аннотация: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кравець, Володимир Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 100579
Число посетителей 755
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя