Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=316.6:33<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
316.6:33
Р 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Радченко, Н. І.
    Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю [Текстььь] / Н. І. Радченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
УДК
Рубрики: Економічна психологія
   Психологія праці

фывфывфыв:
економічна свідомість -- економічне мислення -- економічна антиципація
Аннотация: У статті представлено психологічні особливості професійної самодетермінації студентів економічного профілю, пов'язані зі спеціалізаціями у сфері економічної психології, які передбачають самостійне вивчення ними психологічних явищу виробничих відносинах на основі наукових здобутків соціальної психології, організаційної психології, психології праці та економічної науки.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
15(08)
А 43


    Телегей, Н. В.
    Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід [Текст] / Н. В. Телегей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 44-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
реклама -- інтернет-реклама -- таргетингова реклама -- самореклама -- комунікативні процеси -- інтернет-маркетинг -- соціальні мережі -- блогосфера -- психологічний таргетинг
Аннотация: В статті здійснено теоретичний аналіз досліджень феномену «інтернет-реклама», як окремого виду реклами, що набуває значної актуальності в сучасному просторі. Доведено, що останнім часом інтернет-реклама стає частиною інформаційного прогресу в сучасному вимірі. Вона має високий ступінь фокусованості на кожного користувача, щільно займає свою нішу в усіх сферах життєдіяльності людини. Показано прогрес розвитку даного явища у новітніх формах та напрямках інтернет-реклами (соціальні мережі, «блогосфера», «таргетингова реклама»). Проаналізовано феномен «інтернет-реклама» з точки зору міждисциплінарного підходу: економічного, маркетингового, соціологічного та психологічного. Підкреслено значущість впливу інтернет-реклами на споживача в психологічному контексті, визначені подальші перспективи досліджень проблеми на теоретичному та емпіричному рівнях.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 97781
Число посетителей 1272
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя