Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=37.064.2<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.
37.064.2+316.48
С 14


    Садова , Ірина Ігорівна.
    Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Початкова школа--Дисертації

фывфывфыв:
конфлікт -- педагогічний конфлікт -- конфліктна ситуація -- навчальна діяльність -- молодший шкільний вік -- суб`єктивність учня -- інтерсуб`єктна взаємодія
Аннотация: У дисертації досліджено психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи. Здійснено рознобічний аналіз проблеми конфліктів, зокрема визначено основні концептуальні підходи до загальнотеоретичних аспектів феноменів "конфлікт" та "педагогічний конфлікт", розкрито їх структурно-функціональний зміст, місце в системі психологічного знання. Висвітлено функції педагогічних конфліктів на початковому етапі навчання та в процесі становлення спільної педагогічної діяльності. З"ясовано зв"язок конфліктів у ситемі "вчитель-учні" початкової школиз особливостями сімейного виховання, особистісними властивостями учнів та вчителів, визначено роль цих конфліктів у становленні учнів як суб"єктів навчальної діяльності, яка є провідною в молодшому шкільному віці. Виявлено системний характер впливу конфліків у початковій школі, що проявляються як сукупність емоційно-особистісних, ситуативних та вікових факторів.Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що сутнісним підгрунтям виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи слід вважати природу конфліктної ситуації, яка є водночас і педагогічною, і соціальною ситуацією розвитку. З метою покращення інтерсуб`єктивної взаємодії вчителів з учнями початкової школи запропоновано тренінгову програму. Основні напрями корекційної роботи з учителями були скеровані на підвищення ролі особистості вчителя як суб"єкта професійної самосвідомості, суб`єкта педагогічного спілкування та суб`єкта самоусвідомлення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Медведєв, Володимир Степанович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.015.3:159.922.7+37.064.2+316.454.52
Х 76


    Хоменко, Зінаїда Іванівна.
    Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хоменко Зінаїда Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- педагогічне спілкування -- ліберальний -- демократичний стиль спілкуванн -- авторитарний стиль спілкування -- психічний стан -- емоційне самопочуття -- психокорекція
Аннотация: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням впливу стилю спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів різного віку. На підставі теоретичного аналізу понять "психічний стан" й "емоційний стан" запропоновано розуміння понять "емоційне самопочуття" як суб"єктивної оцінки емоційногопсихічного стану, або самооцінки міри комфортності емоційного стану. Емоційне самопочуття залежить від таких чинників: зовнішньої ситуації, до якої відноситься і стиль спілкування вчителя; внутрішньої психологічної ситуації особистості (мотиви, прагнення, бажання) та її загашльного психічного стану. Емпірично встановлено зв"язок між стилем спілкування вчителя й емоційним самопочуттям учнів різного шкільного віку. Показано ті особистісні характеристики вчителя, які впливають на розвиток певного стилю спілкування, і ті особистісні характеристики учнів, які позначаються на їх емоційному самопочуття при різних стилях педагогічного спілкування. Розроблено і апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток демократичного стилю спялкування вчителя з учнями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
37.015.3+37.064.2+37.011.3-051
А 52


    Алпатова, Олександра Валентинівна.
    Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
мотивація -- емпатія -- регулятивна функція -- педагогічне керування -- взаємодія -- психологічний клімат -- психологічна готовність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.064.2+316.472:316.485
В 22


    Вахоцька, Ірина Олександрівна.
    Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Вахоцька Ірина Олександрівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2002. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 141-160. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
взаєморозуміння -- педагогічний конфлікт -- навчальна діяльність -- соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У дисертаційному дослідженні дається психолого-педагогічний аналіз проблеми соціальної перцепції загалом та взаєморозуміння безпосередньо у педагогічному процесі між вчителями та учніми. Виявлено, що процес спілкування вчителів та учнів характеризується наявністю конфліктів трьох типів: навчальних, конфліктів очікувань та особистої несумісності. Встановлено різницю в оцінці частоти виникнення конфліктів кожного типу вчителями та учнями, яка пояснюється тим, що вчителі ті учні неоднаково оцінюють одні й ті самі психологічні ситуації. які виникають у процесі їхньої взаємодії. Там, де учні переживають ситуацію як конфліктну, вчителі ще не сприймають її такою і не помічають, не розуміють реакції і станів учнів у цих ситуаціях. Частіше за все причиною виникнення конфліктів є навчальна діяльність. Проаналізовано результати формуючого етапу дослідження, присвяченого покращенню взаєморозуміння в системі "вчитель-учень". З метою корекції стосунків у системі взаємовідносин "вчитель-учень" використовується варіант програми СПТ розуміння. основне завдання тренінгу полягає у формуванні нового стилю спілкування у суб`єкт-об`єкт-суб`єктній взаємодії з учніми, в якій головною умовою ефективності їхньої діяльності є досягнення взаєморозуміння.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнєв , М. Н. \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2
Г 15


    Галян, Олена Іванівна.
    Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діяльність вчителя--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- активність -- монологічна стратегія -- діалогічність -- імперативність -- навчальний процес

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
37.064.2+316.454.52
К 23


    Карикаш, Владимир Иннокентьевич.
    Индивидуально-психологические особенности общения учителя со старшеклассниками [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Карикаш Владимир Иннокентьевич ; науч. рук. Костюк Г. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1986. - 201 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 143-201. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Общение--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

фывфывфыв:
ИНДИВИДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИе особенности -- ОБЩЕНИЕ -- УЧИТЕЛЬ -- СТАРШЕКЛАССНИКИ -- ОТНОШЕНИЯ
Аннотация: Диссертация посвящена изучению индивидуально-психологических особенностей общения учителя со старшеклассниками. Индивидуально-психологические особенности рассматриваются как относительно самостоятельное психологическое явление, обусловленного динамикой межличностного взаимодействия субъектов. в центре исследования находится динамическая связь между учителем и учениками, преследующие общую цель. Индивидуальные особенности общения учителя с учениками рассматривается в контексте ряда психологических исследований, посвященных общетеоретическим проблемам общения, межличностным отношениям, общению старшеклассников.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
37.064.2+316.454.52
К 68


    Коропецька, Олеся Михайлівна.
    Психолого-педагогічні умови ефективного міжособистісного спілкування вчителя і підлітка [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коропецька Олеся Михайлівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1997. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-161. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
фывфывфыв:
міжособистісне спілкування -- суб'єкт-суб'єктні взаємовідносини -- психологічна готовність -- саморегуляція
Аннотация: Дисертація присвячено вивченню процесу між особистісного спілкування вчителя і підлітка, його змісту та умов, що забезпечують ефективність даного процесу. Розглядається явище регуляції та саморегуляції підлітком індивідуальної поведінки як одне із основних умов результативної педагогічної взаємодії. Виявлені три рівні готовності вчителя (високий, середній, низький) до між особистісного спілкування, особливості діалогічного спілкування у психолого-педагогічній взаємодії "вчитель-підліток".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.928-053.5+37.064.2
Л 93


    Любовецька, Ілона Йосипівна.
    Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями [Рукопис] : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07 / Любовецька Ілона Йосипівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 179-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
фывфывфыв:
КРЕАТИВНІСТЬ -- ОБДАРОВАНІСТЬ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- САМОРОЗВИТОК -- УМОВИ навчання -- СУБ`ЄКТИ педагогічного ПРОЦЕСУ -- творення -- ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
37.064.2+37.091.279.7
Р 65


    Розов, Геннадий Александрович.
    Понимание классным руководителем личности старшеклассников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Розов Геннадий Александрович ; науч. рук. Войтко В. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1981. - 194 с. : табл. - Библиогр.: с. 155-173. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Понимание--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

фывфывфыв:
понимание -- познавательные способности -- оценочная классификация -- старшеклассники
Аннотация: Диссертация посвящена изучению особенностей процесса понимания учителем личности учащихся в практике школы. Получены данные о факторах, определяющих степень обобщенности понимания классным руководителем личности старшеклассников, о структуре взаимных оценок и самооценок педагога и учащихся. Уточнены качественные и количественные особенности типичных ошибок, допускаемых учителями при оценке "лучших" и "трудных" старшеклассников.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, ул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Войтко, В.И. \рук. работы.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
37.013+316.454.52+81'233+37.064.2
Т 50


    Тоба, Маріанна Василівна.
    Психологічні детермінанти діалогового педагогічного спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тоба Маріанна Василівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 143-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діалогове спілкування--Дисертації
фывфывфыв:
діалог -- діалогове спілкування -- педагогічна діяльність -- міжособова взаємодія -- педагогічне спілкування
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант діалогового педагогічного спілкування. Виявлено психологічні чинники, що детермінують стильові особливості педагогічного спілкування. Показано взаємозв'язок між стильовими особливостями педагогічного спілкування і особливостями системи ціннісних орієнтацій вчителя, розвитком у нього емпатії та рівнем ригідності пізнавальних процесів. Розроблено і апробовано методику формування у майбутніх учителів підготовленості до діалогічності спілкування з учнями.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
37.011.3-051+37.013+37.064.2
Ч-49


    Черненький, Юрій Петрович.
    Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Черненький Юрій Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивний стиль--Дисертації
   Педагогічна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації

   Вікова психологія--Учні--Дисертації

фывфывфыв:
міжособистісний конфлікт -- когнітивний стиль -- конфліктогенний вчитель -- стильова сфера особистості -- тип реакції -- когнітивна диференційованість -- полезалежність
Аннотация: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 18614
Число посетителей 733
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя