Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=378-057.875:37.011.3-051<.>
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-21 
1.
159.923.2+378-057.875:37.011.3-051
Т 59


    Тороп , Крістіна Сергіївна.
    Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тороп Крістіна Сергіївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 213 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний досвід--Дисертації
фывфывфыв:
ідентичність -- особистісний досвід -- педагогічна ідентичність -- педагогічний саморозвиток
Аннотация: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:37.011.3-051
Ч-82


    Чуба, Олександра Євгеніївна.
    Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чуба Олександра Євгеніївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 204-212. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійний вибір--Дисертації

фывфывфыв:
мотивація вибору -- професійний вибір -- самоздійснення особистості -- усвідомлення вибору -- ціннісне ставлення -- професія
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.928.23:808.1+378-057.875:37.011.3-051
Б 16


    Бажанюк, Валентина Станіславівна.
    Психологічні особливості підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи з літературно обдарованими дітьми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бажанюк Валентина Станіславівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 216 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 147-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Вікова психологія--Обдаровані діти--Дисертації

фывфывфыв:
обдарованість -- вчитель -- українська мова -- українська література

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.013+378-057.875:37.011.3-051
В 61


    Вовк, Валентин Петрович .
    Психологічна підготовка вчителя початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вовк Валентин Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 253 с. : табл. - Бібліогр.: с. 165-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчитель початкових класів--Дисертації
фывфывфыв:
соціальна занедбаність -- важковиховуваність -- девіантна поведінка -- психологічна компетентність -- психологічна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми психологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи із соціально занедбаними учнями. В дослідженні теоретично обгрунтовано і практично доведено необхідність формування у майбутніх учителів психологічної компетентності для успішної роботи з дітьми такої категорії, окремо виділені конкретні професійно-психологічні якості, що входять до її складу. У дисертації висвітлено причини соціальної занедбаності, проаналізовано погляди на це явище вітчизняних і зарубіжних учених. Розглянуто теоретичний і практичний підходи щодо підготовки майбутніх учителів до роботи із соціально занедбаними учніми в сучасній системі освіти. Розкрито розуміння психологічної компетентності, досліджено рівні її сформованості у студентів педагогічного навчального закладу, особливості їх ставлення і цілеспрямованого розвитку. Наведено результати апробації розробленого автором спецкурсу "Методика роботи із соціально зенедбаними учнями".

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013
Б 69


    Блинова , Олена Євгенівна.
    Формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Блинова Олена Євгенівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2000. - 184 с. : табл. - Бібліогр.: с. 171-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній вчитель--Дисертації

фывфывфыв:
педагогічне спілкування -- мотиваційна готовність -- відкритість до спілкування -- діалогове навчання
Аннотация: теоретично обгрунтовані і експериментально перевірені психолого-педагогічні умови фолрмування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя. Відкритість до спілкування розглядається як сукупність професійно-особистісних настановлень, які внутрішньо орієнтують педагога на реалізацію особистісно-рівноправних відносин з учнями. Розроблені та апробовані програми спецкурсу та соціально-психологічного тренінгу формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
378-057.875:37.011.3-051+37.011.3-051
Б 82


    Борденюк , Ольга Васильевна.
    Психологические факторы профессионального совершенствования будущих учителей [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Борденюк Ольга Васильевна ; науч. рук. Гичан И. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1983. - 153 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 121-135. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Профессиональное самосовершенствование--Диссертации
фывфывфыв:
самовоспитание -- самосовершенствование -- студент -- учитель -- будущие учителя -- профессиональное совершенствование

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Гичан, И. С. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
378-057.875:37.011.3-051+37.091.31
Б 83


    Бородій, Дарія Іванівна.
    Психологічні основи підготовки вчителів до організації спільно-розподіленої учбової діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бородій Дарія Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1998. - 205 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
групове навчання -- вчитель -- студенти -- психічна готовність -- тренінг -- учбова діяльність -- підготовка вчителів

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923.2:37.011.3-051+378-057.875:37.011.3-051
В 19


    Васьковская, Светлана Васильевна.
    Психологические условия формирования профессионального самопознания будущего учителя [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Васьковская Светлана Васильевна ; науч. рук. Боришевский М. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1987. - 191 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 153-171. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Самопознание--Диссертации
фывфывфыв:
самопознание -- психологические условия -- будущий учитель -- профессиональное самопознание

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевский, Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
378-057.875:37.011.3-051
С 34


    Сизко, Ганна Іванівна.
    Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сизко Ганна Іванівна; наук. кер. Зливков В. Л. ; Берд. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2012. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманність педагога--Дисертації
фывфывфыв:
гуманність педагога -- система цінностей -- гуманістичне виховання -- гуманізація відносин -- гуманізація освіти -- професійна підготовка -- навчально-виховний процес
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
378-057.875:37.011.3-051+81'233
З-67


    Зливков, Валерий Лаврентьевич.
    Психологический анализ формирования и развития коммуникативной компетентности молодого учителя [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Зливков Валерий Лаврентьевич ; науч. рук. Проколиенко Л. Н. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1991. - 196 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 135-155. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Компетентность--Диссертации
фывфывфыв:
ОБЩЕНИЕ -- УЧИТЕЛЬ -- профессионально-педагогическая деятельность -- КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- коммуникативность
Аннотация: Диссертация посвящена исследованию проблемы развития мотивационного и операционного компонентов коммуникативной компетентности педагога, разработке варианта анализа речевого общения на уроке и его графической регистрации, а также методических вариантов активного обучения коммуникативным навыкам и умениям через развитие определённых личностных характеристик педагога. Изучение процесса формирования коммуникативных навыков и умений через развитие определенных личностных особенностей позволило раскрыть специфику их реализации в процессе взаимодействия учителя с учащимися.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Проколиенко, Людмила Никитовна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
378-057.875:37.011.3-051
К 12


    Кайрис, Елена Дмитриевна.
    Развитие эмпатии в профессиональном становлении студентов высших педагогических учебных заведений [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кайрис Елена Дмитриевна ; наук. кер. Боришевский М. И., Прокипец Л. И. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины, Херсон. гос. пед. ун-т . - Киев, 2002. - 244 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 166-182. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Эмпатия--Диссертации
   Педагогическая психология--Профессиональное становление--Диссертации

   Возрастная психология--Студенты--Диссертации

фывфывфыв:
ЭМПАТИЯ -- эмпатийное педагогическое действие -- эмпатийная сопричастность -- субъектность -- профессиональное становление -- студенты-педагоги
Аннотация: Диссертация посвящена проблеме формирования педагогической эмпатии в процессе профессиональной подготовки будущего учителя. Эмпатия рассматривается автором с точки зрения ее функциональной роли в педагогическом действии, обосновывается целесообразность включения эмпатиии в педагогическое действие в качестве структурного элемента. В работе представлено теоретическую функциональную модель эмпатийного педагогического действия, экспериментально доказано возможность формирования у студентов педагогической эмпатии по специально разработанной программе в процессе обучения в ВУЗе.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевский , Мирослав Иосифович \науч. рук.\; Прокипец, Людмила Ивановна \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев); Херсонский государственный педагогический университет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
378-057.875:37.011.3-051
К 64


    Коняева, Алла Петровна.
    Психологические особенности формирования социальной перцепции у будущих учителей [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Коняева Алла Петровна ; науч. рук. С. Д. Максименко ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1985. - 234 с. : табл. - Библиогр.: с. 176-210. -
УДК
Рубрики: Возрастная психология--Будущие учителя--Диссертации
   Педагогическая психология--Социальная перцепция--Диссертации

фывфывфыв:
социальная перцепция -- будущие учителя -- восприятие -- педагогическое общение
Аннотация: Диссертация посвящена изучению психологических особенностей формирования социальной перцепции у будущих учителей. В работе выявлена динамика межличностного восприятия в ходе подготовки будущих учителей к профессиональной деятельности. Экспериментально доказана возможность формирования межличностного восприятия будущих учителей в условиях социально-перцептивного тренинг в период прохождения студентами педагогической практики, установлена зависимость этого формирования от содержания и этапов социально-перцептивного тренинга.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051
М 18


    Малазонія, Світлана Валеріївна.
    Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Малазонія Світлана Валеріївна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія поведінки--Дисертації
   Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації

фывфывфыв:
ЗДАТНІСТЬ до саморегуляції -- РЕФЛЕКСИВНІсть -- КОПІНГ- стратегія -- таксономія -- суб'єктно-діяльнісний підхід -- ПЕДАГОГІЧНий ВПЛИВ -- автогенне тренування -- системокомплекс
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
378-057.875:37.011.3-051
Н 63


    Николаенко, Светлана Ивановна.
    Психологические условия формирования у будущих учителей стратегий решения педагогических задач [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Николаенко Светлана Ивановна ; науч. рук. Моляко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1989. - 192 с. : табл. - Библиогр.: с. 163-183. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Решения задач--Диссертации
   Возрастная психология--Будущие учителя--Диссертации

фывфывфыв:
творческое мышление -- педагогические задачи -- межличностное взаимодействие -- педагогическая направленность
Аннотация: В диссертационной работе разработана структурно-функциональная модельстратегии решения педагогических задач, определены аспекты и динамика осмысления передовых педагогических идей в структуре реализуемой стратегии. Выявлены психологические условия , средства и закономерности формирования педагогических стратегий. Получены новые научные данные об особенностях функционирования стратегических интеллектуальных умений при решении гностических педагогических задач.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Украина, 01033, г. Киев, ул. Паньковская, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Алексеевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
378-057.875:37.011.3-051
О-34


    Овсянецька, Лариса Петрівна.
    Соціально-психологічне прогнозування професійного становлення майбутнього спеціаліста (педагога) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Овсянецька Лариса Петрівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1995. - 209 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-180. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічне прогнозування--Професійне становлення--Дисертації
фывфывфыв:
професійне становлення -- соціально-психологічне прогнозування -- професіоналізм -- соціально-психологічна готовність -- соціально-психологічна модель
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку феноменів: "соціально-психологічне прогнозування" і "професійне становлення майбутнього спеціаліста (педагога). Розроблена соціально-психологічна (прогностична) модель професійного становлення майбутнього спеціаліста (педагога). Уточнене й розширене поняття оптимізації процесу формування висококваліфікованого спеціаліста шляхом виведення алгоритму продуктивного розв'язання задач професійної підготовки майбутнього вчителя до роботи в школі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
378-057.875:37.011.3-051
Т 21


    Тарновская, Александра Семеновна.
    Формирование психологической готовности студентов университета к педагогической деятельности в школе [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Тарновская Александра Семеновна ; науч. рук. Скрипченко А. В. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1991. - 154 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 122-154. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Педагогическая деятельность--Будущие учителя--Диссертации
фывфывфыв:
психологическая готовность -- педагогическая деятельность -- будущие учителя -- профессиональные качества -- педагогическая практика
Аннотация: В диссертационной работе раскрыта структура психологической готовноти студентов университета к педагогической работе в школе. Определены психолого-педагогические условия формирования психологической готовности студентов университета к работе учителя. Выявлены качественные изменения психологической готовности к педагогической деятельности на различных этапах становления учителя в условиях университетского образования.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Скрипченко, А. В. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
378-057.875:37.011.3-051+316.454.52+81'233
Т 50


    Тодорова, Ирина Степановна.
    Психологические факторы подготовки будущих учителей к диалогическому общению [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тодорова Ирина Степановна ; науч. рук. Киричук А. В. ; Киев. ордена. Ленина и ордена Октябрьской Революции гос. ун-т им. Т. Г. Шевченко. - Киев, 1988. - 172 с. - Библиогр.: с. 135-160. -
УДК
ББК 81'233
Рубрики: Педагогическая психология--Диалогическое общение--Диссертации
   Возрастная психология--Будущие учителя--Диссертации

фывфывфыв:
педагогическое общение -- диалогическое общение -- будущие учителя -- социально-психологическая подготовка
Аннотация: В исследовании выявлены три уровня в развитии диалогического педагогического общения и разработана методика их оценки. Получены данные о ситуативной устойчивости уровня диалогического педагогического общения и связи его с социометрическим статусом студента. Показано влияние ряда личностных качеств и характера профессиональных представлений студентов о целях и методах педагогического взаимодействия на эффективность их подготовки к диалогическому общению.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Киричук, А. В. \науч. рук.\; Киевский ордена Ленина и ордена Октябрьской Революции государственный университет имени Т. Г. Шевченко (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
378-057.875:37.011.3-051
Ф 32


    Федик, Ольга Петрівна.
    Психологічні особливості професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Федик Ольга Петрівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-164. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
професійна підготовка -- спортивно-педагогічна діяльність -- мотиваційна сфера -- самооцінка -- студенти -- психологічна готовність
Аннотация: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності. Уточнено поняття "психологічна готовність" стосовно спортивно-педагогічної діяльності. Віявлено та проаналізовано особистісні характеристики спеціаліста спортивно-педагогічної діяльності, що обумовлюють успішність його професійної підготовки. Розроблено та описано алгоритм продуктивного вирішення задач професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності, практично підтверджено його ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
378-057.875:37.011.3-051
Х 95


    Хрущ-Ріпська, Олена Василівна.
    Психологічні засади формування у студентів педвузу готовності до майбутньої професійної діяльності (на матеріалі музвиховання) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хрущ-Ріпська Олена Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 1998. - 222,[8] с. : табл., фотогр., рис. - Бібліогр.: с. 159-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна готовність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійна діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
психологічна готовність -- майбутня професійна діяльність -- студенти педвузу -- музична психологія -- музично-педагогічна діяльність
Аннотация: В дисертації досліджуються теоретичні і застосовні аспекти дослідження готовності майбутнього спеціаліста в процесі вузівської підготовки. Визначено і описано якості , які виявляють специфіку музично-педагогічної діяльності як окремого виду професійної діяльності. Обґрунтовано нове уявлення про психологічну структуру музично-педагогічної діяльності. З'ясована специфіка характеристик психічних властивостей, характерних для представників професій музично-педагогічного профілю. Створена психологічна модель професійної готовності до музично-педагогічної діяльності та визначені її конкретні складові.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
378-057.875:37.011.3-051
Я 77


    Ярошко, Николай Михайлович.
    Пути и средства оптимизации психологической подготовки студентов в процессе педагогической практики [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ярошко Николай Михайлович ; науч. рук. Татенко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1991. - 239 с. : табл. - Библиогр.: с. 146-164. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Педагогическая практика--Диссертации
   Возрастная психология--Студенты--Диссертации

фывфывфыв:
ПСИХОЛОГИЧЕСКая подготовка -- готовность к педагогической деятельности -- педагогическая практика -- личностные качества
Аннотация: В диссертационной работе проанализирована система организации педагогической практики студентов с точки зрения формирования у них умений изучения и понимания личности учащихся. Проверена действенность традиционных форм подготовки студентов к психолого-педагогическому изучению учащихся. Выработаны рекомендации по совершенствованию психолого-педагогической подготовки студентов к профессиональной деятельности в процессе организации педагогической практики.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Татенко, Виталий Александрович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии МНО Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-21 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 19077
Число посетителей 1007
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя