Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.955.4+159.9.072.43<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Каламаж, В. О.
    Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності [Текстььь] / В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 155-166 : табл. - Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
метакогнітивні та когнітивні стратегії -- навчальні стратегії -- метапізнання -- метакогнітивний моніторинг -- метакогнітивний контроль -- метакогнітивне знання
Аннотация: В статті проаналізовані метакогнітивні стратегії як складові метапізнання, визначено їх місце у системі навчальних стратегій (метакогнітивні, когнітивні, пам'яті, компенсаторні, соціальні та афективні) студентів під час вивчення іноземної мови, встановлено особливості їх застосування у процесі групової проектної діяльності. Проаналізовано низку підходів до розвитку метакогнітивних процесів та певні компетенції, пов'язані із застосуванням метакогнітивних стратегій з боку викладача та з боку студента, який вивчає іноземну мову.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Матласевич, О. В.
    Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження [Текстььь] / О. В. Матласевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 298-308. - Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
педагогічні здібності -- педагогічна рефлексивність -- метакогнітивна включеність -- релігійність -- структура педагогічних здібностей
Аннотация: У статті на основі теоретичного та емпіричного аналізу визначено роль метакогнітивно-рефлексивного компоненту в структурі педагогічних здібностей. Важливим відкриттям стало те, що педагогічна рефлексивність у вчителів з високим рівнем педагогічних здібностей тісно корелює зі ставленням до релігії як зразка моральних норм, з тенденцією вірити в Бога, чого не було відмічено в інших групах.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 60280
Число посетителей 1088
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя