Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=316.613:159.937<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
316.613:159.937+316.776.33:659.1
Г 13


    Гаєвська, Наталія Володимирівна.
    Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гаєвська Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 209 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
фывфывфыв:
політична свідомість -- типи політичної свідомості -- реклама -- потреби особистості -- рекламні повідомлення -- особливості політичної свідомості -- дієво-ригідний -- дієво-флексибельний -- рецептивно-ригідний -- рецептивно-флексибельний -- рефлексивні механізми -- свідомість виборців -- рефлексія
Аннотация: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють <соціокультурні чинники>. <Політична свідомість> проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
316.613:159.937+159.925
В 64


    Вознесенская, Елена Леонидовна.
    Социально-психологические стереотипы восприятия портретных изображений политически активных субьектов [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Вознесенская Елена Леонидовна ; науч. рук. Маноха И. П. ; Ин-т соц. и полит. психологии АПН Украины. - Киев, 1999. - 216 с. : табл., мал. + 1(приложения). - Библиогр.: с. 209-216. -
УДК
Рубрики: Социальная психология--Стереотипизация--Диссертации
фывфывфыв:
социальная перцепция -- стереотипизация -- каузальная атрибуция -- восприятие портретов
Аннотация: В диссертации определено влияние процесса стереотипизации при восприятии политически активных субъектов в условиях электорального поведения. Разработан методический инструментарий для изучения восприятия портретных изображений политически активных субъектов избирателями. Выделены категориальные основания, сквозь призму которых происходит восприятие политически активных субъектов. Получены стереотипные образы политически активных субъектов и их психологические наполнения.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Маноха, Ирина Петровна \науч. рук.\; Институт социальной и политической психологии АПН Украины (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 1683
Число посетителей 227
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя