Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=37.07:005.95<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
37.07:005.95+005.32
И 17


    Івкін , Володимир Миколайович.
    Формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітніхорганізаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Івкін Володимир Миколайович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 373 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 342-373. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управління--Дисертації
фывфывфыв:
освітні організації -- менеджери середньої освіти -- психологічна готовність -- управління змінами
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню умов формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дослідженні розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації. Розкрито зміст та сруктуру психологічної готовності менеджерів до управління змінами в освітній організації, що містить чотири взаємопов"язаних компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в організації. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик менеджерів на особливості вираженості компонентів психологічної готовності до управління змінами в організації. Розроблено спецкурс, спрямований на формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
005.32+37.07:005.95
Б 12


    Байрамуков, Магомет Іссайович.
    Психологічні особливості організаторської діяльності менеджера освіти в умовах Карачаєво-Черкеської республіки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Байрамуков Магомет Іссайович ; наук. кер. Коломінський Н. Л. ; Центральний ін-т післядипломної пед. освіти АПН України. - Київ, 2001. - 172 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-165. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Організаторська діяльність--Дисертації
   Карачаєво-Черкеська республіка
фывфывфыв:
менеджмент -- організаторська функція -- етнопсихологія -- цілепокладання -- управлінське спілкування
Аннотация: Основну увагу спрямовано на визначення резервів гармонізації особистісного сприймання вчителями цільових орієнтувань роботи школи, а також оптимізації управлінського спілкування і психологічного клімату. Виділено компоненти управлінської діяльності менеджера освіти, які пов`язані з етнопсихологічними особливостями об`єктів управління; визначено роль цілепокладання і управлінського спілкування як ключових компонентів організаторської діяльності директора школи; обгрунтовано відповідні теоретико-методичні засади дослідження. Сформульовано правило "однорідного стилю в управлінні", показано, що його порушення в роботі поліетнічного колективу призводить до значних негативних наслідків. На основі соціометричного аналізу структури професійних груп вчителів виявлена стійка тенденція переважання виборів за ознакою належності суб`єкта і об`єкта до спільної етнічної групи. Встановлено, що роль негативних емоційних станів етнічного походження суттєво знижується за рахунок раціоналізації стосунків у процесах спільної діяльності членів педколективу. Показано також, що за головними резервами удосконалення організаторської діяльності директора школи у Карачаєво-Черкеській республіці є підвищення психологічної культури і етнопсихологічної компетентності та спирання на молрально цінні традиції і звичаї горців у діяльності всіх суб`єктів педагогічного процесу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коломінський , Наум Львович \наук. кер.\; Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
005.32+37.07:005.95
В 64


    Вознюк , Алла Вікторівна.
    Формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників [Рукопис] : дис. ... канд психол. наук: 19.00.10 / Вознюк Алла Вікторівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 318 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-191. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Керівники--Дисертації
фывфывфыв:
педегогічні працівники -- психологічна готовність -- керівники -- освітні організації
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу осбливостей формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної теми. В дослідженні розкрито сутність атестації педагогічних працівників та її роль в діяльності освітньої організації; визначено психологічні особливості управління атестацією педагогічних працівників. Охарактеризовано зміст і структуру психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Проаналізовано рівень сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічних працівників за окремими компонентами ( мотиваційним, когнітивним, операційним, особистісним) та загалом. Досліджено взаємозв`язок між рівнями сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестаціє. педагогічних працівників та організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
005.32:331.101.3+37.07:005.95
П 16


    Панчук, Тетяна Володимирівна.
    Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Панчук Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Коломінський Н. Л. ; Центр. ін-т післядипломної пед. освіти АПН України. - Київ, 2002. - 227 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-183. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
мотивація -- управлінська діяльність -- активність особистості -- професійне вдосконалення -- керівництво навчальним закладом
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі впливу на управління з боку мотиваційної сфери директора школи. Визначено особливості прояву різних видів активності у процесі виконання управлінських функцій залежно від типу мотивації управління та виділено сукупність зовнішніх ознак поведінки, адекватних різним типам мотивації директорів шкіл до підвищення кваліфікації. Розроблено рекомендації щодо діагностування типу мотивації до підвищення кваліфікації та щодо розподілу директорів шкіл за ознакою прогнозованої професійно-пізнавальної діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коломінський , Наум Львович \наук. кер.\; Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.944.4+37.07:005.95
П 16


    Паньковець, Віталій Леонідович.
    Психологічні чинники професійного стресу менеджерів освітніх організацій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Паньковець Віталій Леонідович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 269 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-200. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Менеджери освіти--Професійний стрес--Дисертації
фывфывфыв:
менеджери освіти -- професійниц стрес -- подолання стресу -- типи менеджерів -- професійний стрес
Аннотация: Дисертацію призначено аналізу психологічних чинників професійного стресу у менеджерів освітніх організацій. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми. Розкрито сутність професійного стресу та психологічні особливості його виникнення у менеджерів освітніх організацій. Встановлено зв'язок між рівнем професійного стресу та психологічними чинниками, які пов'язані з організаційно-професійним середовищем та особистісними характеристиками менеджерів. Розкрито вплив низки професійно-організаційних та соціально-демографічних чинників на рівень професійного стресу. Розроблено технологію психологічної підготовки менеджерів освіти щодо профілактики та подолання професійного стресу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
37.07:005.95+37.091.113
Ч-49


    Чернышева, Анна Павловна.
    Организаторский опыт директора школы как фактор совершенствования руководства педагогическим коллективом [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Чернышева Анна Павловна ; науч. рук. Шакуров Р. Х. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1975. - 147,[7] с. : табл. - Библиогр.: с. 134-147. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Руководство учебным заведением--Диссертации
фывфывфыв:
руководство школой -- директорская деятельность -- организаторский опыт -- профессиональный стаж -- эффективность руководящей деятельности -- классный руководитель
Аннотация: Диссертация посвящена изучению взаимосвязи специфики организаторского опыта с различными факторами, опосредующими эффективность деятельности директора школы. Выяснен характер связи между профессиональным стажем директора школы по управлению педколлективом и структурой трудностей в его работе. Определены факторы совершенствования деятельности директора школы. Изучены виды общественно-организаторского опыта, которые играют существенную роль в овладении искусством управления коллективом.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шакуров, Р. Х. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 03.06.2024
Число запросов 5066
Число посетителей 795
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя