Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Ваганова, Наталія Аркадіївна@<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.
159.922.73-053.4+159.955.1:165.243
В 13


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ваганова Наталія Аркадіївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

фывфывфыв:
нова інформація -- розуміння -- суб`єктивні орієнтири -- конструювання образів-понять -- аналогізування -- комбінування -- творча діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текстььь] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Содержание: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

фывфывфыв:
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Аннотация: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Другие авторы: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.955
В 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку [Текстььь] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- структурність сприймання -- розуміння
Аннотация: Представлено результати дослідження психологічних особливостей творчого сприймання дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприймання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямками : розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин , розумінню зображеногого.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
372
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - 306 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 18.00 р.
    Содержание:
Біла, Ірина Миколаївна. Пізнавальна активність як вектор творчості / І. М. Біла. - С .4-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці / Н. А. Ваганова. - С .18-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (9 назв)
Дем`яненко, С. Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку / С. Дем`яненко. - С .31-44. - Бібліогр.: с. 43 (4 назви)
Дуткевич, Т. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами / Т. Дуткевич, М. Володченко. - С .44-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (16 назв)
Завадська, Т. Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків / Т. Завадська. - С .54-69. - Бібліогр.: с. 69 (5 назв) : табл.
Завязун, Т. Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства / Т. Завязун. - С .69-79. - Бібліогр.: с. 78 (5 назв)
Калмикова, Лариса Олександрівна. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу / Л. О. Калмикова. - С .79-91. - Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення / І. І. Карабаєва. - С .91-102. - Бібліогр.: с. 102 (8 назв)
Карасьова, Катерина Володимирівна. Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі / К. В Карасьова. - С .102-113. - Бібліогр.: с. 112 (11 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими / С. О. Ладивір. - С .113-125. - Бібліогр.: с. 124 (4 назви)
Лічман, С. Особливості професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу / С. Лічман. - С .125-134. - Бібліогр.: с. 133 (6 назв)
Мельник, О. Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби / О. Мельник. - С .134-151. - Бібліогр.: с. 150 (5 назв)
Мисан, І. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови / І. Мисан. - С .151-162. - Бібліогр.: с. 161 (2 назви)
Павлюк, Н. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками / Н. Павлюк. - С .162-172. - Бібліогр.: с. 171-172 (10 назв)
Піроженко, Тамара Олександрівна. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя / Т. О. Піроженко. - С .172-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (12 назв)
Пісарєва, О. Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками / О. Пісарєва. - С .187-197. - Бібліогр.: с. 196 (8 назв)
Савченко, М. Морально-ціннісний компонент самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку / М. Савченко. - С .197-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (12 назв)
Савченко, Ю. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника / Ю. Савченко. - С .208-220. - Бібліогр.: с. 219 (11 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників / Л. І. Соловйова. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (5 назв) : табл.
Теплюк, А. Сім'я як найбільша цінність дитини / А. Теплюк. - С .229-240. - Бібліогр.: с. 239-240 (7 назв)
Тищук, Л. Психолого-педагогічні передумови становлення ціннісних орієнтацій дитини в дошкільному віці / Л. Тищук. - С .240-252. - Бібліогр.: с. 252 (6 назв)
Токарева, Л. Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів / Л. Токарева. - С .252-263. - Бібліогр.: с. 263 (5 назв) : табл.
Федорчук, О. Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів / О. Федорчук. - С .264-279. - Бібліогр.: с. 278-279 (12 назв) : табл.
Хартман, О. Соціально-психологічний аналіз життєвиїх цінностей батьків дітей дошкільного віку / О. Хартман. - С .279-291. - Бібліогр.: с. 290-291 (5 назв) : граф.
Харченко, Н. До питання про розуміння дошкільниками мовного матеріалу: теоретичний аспект проблеми / Н. Харченко. - С .291-303. - Бібліогр.: с. 302-303 (17 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
психологія дошкільника

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.955
В 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці [Текстььь] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 18-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
творче сприймання -- розуміння -- естетичний розвиток -- дошкільний вік
Аннотация: У статті представлено результат дослідження психологічних особливостей творчого сприймання і розуміння дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприцмання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямами - розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин, розумінню зображеного.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 21 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2015. - 364 с. : табл. - 21.00 грн.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі / В. О. Моляко
Алієва, Е. Ю. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Антюхова, Наталія Ігорівна. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Реабілітація творчого сприймання / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Бондаренко, Я. І. Самоставлення самотніх жінок / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Боровицька, О. М. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Віннічук, І. П. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.) / Ю. А. Гулько
Гусєв, А. І. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Дмитріюк, Н. С. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Літературне полотно життя / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Козова, І. Л. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Кокарєва, Марія Володимирівна. Типологія сприймання студентами рекламної інформації / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Костюченко, Олена Вікторівна. Художня перцепція в системі рекреації / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кривцова, Н. В. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Липка, Н. В. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мазілов, В. О. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.) / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Мазяр, Олег Васильович. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Макаренко, Стефанія Стефанівна. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Крижановська, З. Ю. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Москаленко, В. В. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Мул, Сергій Анатолійович. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Найдьонова, Л. М. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Подшивайлов, Ф. М. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження) / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Терещенко, М. В. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Чичуга, М. М. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Шелег, Л. С. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Шопіна, Марина Олександрівна. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Щербан, Т. Д. Дослідження відповідальності у системі профвідбору / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Моляко, Валентин Олексійович. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко) / В. О. Моляко
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

8.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей [Текстььь] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 77-87. - Бібліогр.: с. 84-86 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- цілісність -- осмисленість сприймання -- впізнавання -- інтерпретація -- нова інформація -- старший дошкільний вік
Аннотация: У статті представлено результати дослідження перцептивних процесів у дошкільному віці, зокрема вивчення загальних особливостей проявів творчого сприймання нової інформації, поданої у формі різноманітних завдань на впізнавання, коментування, інтерпретацію. Наприкінці дошкільного віку сприймання характеризується вже такими властивостями як: предметність, цілісність і осмисленість.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

9.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

   
    Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко) [Текстььь] / інтерв'юер Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 341-355
УДК


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ваганова, Наталія Аркадіївна \інтерв'юер.\; Моляко, Валентин Алексеевич \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

10.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 22 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2016. - 364 с. : табл. - 21.00 грн.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка / В. О. Моляко. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 (4 назви)
Алєксєєва, Т. С. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.) / Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога / Б. В. Барчі. - С .21-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (10 назв)
Бедлінський, О. І. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання / О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (9 назв)
Березова, Л. В. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач / Л. В. Березова. - С .40-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (3 назви) : табл.
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності / Н. А. Ваганова. - С .55-62. - Бібліогр.: с. 61-62 (8 назв)
Венцик, О. В. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем / О. В. Венцик. - С .63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (11 назв)
Германович, О. Р. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності / О. Р. Германович. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (12 назв)
Гресько, В. В. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності / В. В. Гресько. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (3 назви) : табл.
Гулько, Юлія Анатоліївна. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку / Ю. А. Гулько. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .99-107. - Бібліогр.: с. 106 (4 назви)
Івашкевич, І. В. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності / І. В. Івашкевич. - С .107-117. - Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
Кабанцева, А. В. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини / А. В. Кабанцева. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства / В. В. Кириченко. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132-133 (9 назв)
Кишакевич, І. Т. Медичне мислення як творче мислення лікаря / І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. - С .133-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (11 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків / Е. В. Кіричевська. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (14 назв)
Козова, І. Л. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу / І. Л. Козова. - С .153-159. - Бібліогр.: с.158 (7 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .159-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (14 назв)
Мазілов, В. О. Криза в психології: конструктивна роль (рос.) / В. О. Мазілов. - С .168-185. - Бібліогр.: с. 182-185 (35 назв)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності / І. А. Мартинюк. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 194-196 (16 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Медведєва. - С .196-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко [и др.]. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (11 назв)
Другие авторы: Копач М.І., Криштопа Л.І., Кулініч Г.М.
Музика, Олександр Леонідович. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ / О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. - С .213-231. - Бібліогр.: с. 228-231 (28 назв) : табл.
Найденова, Л. М. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень / Л. М. Найденова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (9 назв) : табл.
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.) / Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. - С .242-252. - Бібліогр.: с. 251-252 (11 назв)
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала / Т. С. Пільгук. - С .253-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
Сєргєєнкова, О. П. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента / О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. - С .260-276. - Бібліогр.: с. 269-276 (45 назв)
Січка, В. І. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці / В. І. Січка. - С .2276-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (8 назв) : табл.
Субота, Марія Василівна. Розвиток музичної психології як науки / М. В. Субота. - С .288-295. - Бібліогр.: с. 294-295 (12 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем / Т. Н. Третяк. - С .296-307. - Бібліогр.: с. 306 (4 назви)
Хабірова, Л. І. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці / Л. І. Хабірова. - С .307-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (9 назв)
Хахановська, Т. А. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку / Т. А. Хахановська. - С .317-324. - Бібліогр.: с. 323-324 (6 назв)
Шапорда, Г. С. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів / Г. С. Шапорда. - С .325-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв) : табл.
Ятчук, М. С. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань / М. С. Ятчук. - С .335-344. - Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
Моляко, Валентин Олексійович. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко) / В. О. Моляко. - С .345-348
Третяк, Тетяна Миколаївна. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання / Т. Н. Третяк. - С .349-356. - Бібліогр.: с. 356 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

11.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності [Текст] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 55-62. - Бібліогр.: с. 61-62 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
сприймання -- картина світу -- пізнавальна діяльність -- пізнавальний інтерес -- перцептивний розвиток -- старший дошкільний вік
Аннотация: Данна стаття присвячена дослідженню формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку. Будуючи свою картину світу, дитина вигадує, винаходить, уявляє, у неї з'являється прагнення якось пояснити і упорядкувати для себе навколишній світ. Комплекс психолого-педагогічних умов, спрямований на формування образу світу у дітей, представляють собою єдність ігрової, пізнавальної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

12.
15(06)
П 86


   
    Психологічний часопис [Текст] : збірник наукових праць. № 1 (1) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - 109 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-189-359-6 : 8.00 грн.
    Содержание:
Виноградна, Олена Володимирівна. Особливості використання психотерапевтом мовленнєвих структур НЛП / О. В. Виноградна. - С .4-11. - Бібліогр.: с. 10 (5 назв)
Волошин, В. М. Самогубство як втрата моральних та екзистенційних цінностей / В. М. Волошин. - С .12-18. - Бібліогр.: с. 17 (13 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Особливості когнітивного компоненту економічної культури підлітків / Н. М. Дембицька. - С .19-24. - Бібліогр.: с. 23 (12 назв)
Завадська, Тетяна Василівна. Психоемоційний стан вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .25-31. - Бібліогр.: с. 31 (5 назв)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Витоки поняття "автентичний" у психологічній науці / В. Л. Зливков. - С .32-38. - Бібліогр.: с. 37 (8 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Самоздійснення фахівців різних професійних груп та професій / О. М. Кокун. - С .39-45. - Бібліогр.: с. 44-45 (6 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. Эвристический и развивающий потенциал генетико-моделирующего метода в психологии / С. Д. Максименко, К. Е. Максименко. - С .46-57. - Бібліогр.: с. 57 (8 назв)
Моляко, Валентин Алексеевич. Исследование проблем творчества в координатах конструктологической парадигмы / В. А. Моляко [и др.]. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (18 назв)
Другие авторы: Била И. Н., Ваганова Н. А., Медведева Н. В.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості професійного самоздійснення спеціалістів в галузі інформаційних технологій (програмістів) / Н. М. Панасенко. - С .66-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (6 назви)
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення особистості і її самооцінка / О. І. Пенькова. - С .74-78. - Бібліогр.: с. 78 (10 назв)
Пророк, М. В. Лідерські якості як важливий фактор успішності професійної діяльності фахівців соціономічних професій / М. В. Пророк. - С .79-85. - Бібліогр.: с. 85 (8 назва)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Спосіб життя родини як чинник ставлення підлітка до міського середовища / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .86-91. - Бібліогр.: с. 91 (7 назв)
Строкач, Л. М. Вплив батьківської сім'ї на формування статеворольових установок і уявлень старшокласників про майбутнє сімейне життя / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. - С .92-97. - Бібліогр.: с. 97 (8 назв)
Чанцева-Коваленко, Олена Миколаївна. Проблема формування готовності до сімейного життя та відповідального батьківства у молоді / О. М. Чанцева-Коваленко. - С .98-101. - Бібліогр.: с. 101 (8 назв)
Чекстере, Оксана Юріївна. Психологічні особливості розвитку децентрації в сучасних умовах / О. Ю. Чекстере. - С .102-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (16 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
загальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Н., В. Медведева
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
15(06)
П 86


   
    Исследование проблем творчества в координатах конструктологической парадигмы [Текст] / В. А. Моляко [и др.] // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 1 (1). - С. 58-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (18 назв) . - ISBN 978-966-189-359-6
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
філософія і психологія творчості -- київська школа дослідження творчості -- конструктологія
Аннотация: В статті робиться перша в історії психології спроба в загальних рисах намітити хронологічну трасу зародження і розвитку психології творчості в Україні. Від констатації значущості творів преподобних київських Антонія і Феодосія, Нестера Літописця, Дмитрія Ростовського прокладається свого роду "місточок" до масштабних праць Григорія Сковороди, а надалі до фундаментального творіння Івана Франка, яке може бути відзначено як віхове у започаткованому через сто років напрямку - поетичної психології - органічної складової загальної сфери психології творчості та творчої конструктології.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Моляко, Валентин Алексеевич; Била, И. Н.; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Н., В. Медведева

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
159.937+159.954]:001.102
П 86


   
    Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності [Електронний ресурс] : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 145 с. - Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Моляко, В. А. Генетичні індикатори конструювання образів світу / В. А. Моляко. - С. 10-40
Біла, Ірина Миколаївна. Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності / І. М. Біла. - С. 41-51
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічне дослідження сприймання старшими дошкільниками художніх інформаційних структур / Н. А. Ваганова. - С. 52-63
Латиш, Наталія Михайлівна. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами графічної інформації / Н. М. Латиш. - С. 64-69
Медведєва, Надія Віталіївна. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами художніх інформаційних структур / Н. В. Медведєва. - С. 70-80
Найдьонова, Л. М. Особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці / Л. М. Найдьонова. - С. 81-86
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання старшокласниками техноінформаційних індикаторів реальності / Т. Н. Третяк. - С. 95-106
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації в юнацькому віці / Е. В. Кіричевська. - С. 107-113
Кокарєва, Марія Володимирівна. Сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва. - С. 114-119
Москаленко, Валентина Володимирівна. Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини / В. В. Москаленко. - С. 120-130
УДК
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
сприймання -- творчість
Аннотация: В монографії представлені нові дослідження закономірностей творчого сприймання, що продовжують попередні розробки авторського колективу лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Особливий акцент в аналізі процесів конструювання образно-понятійних систем («образів світу») робиться на генетичних індикаторах, на специфічних стратегічних та тактичних проявах розумової діяльності в умовах хронічного інформаційного дисонансу (надмір або дефіцит інформації). Робота може бути корисною для психологів, педагогів, фахівців інших спеціальностей та студентів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


15.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Моляко, В. А.
    Генетичні індикатори конструювання образів світу [Текст] / В. А. Моляко // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 10-40
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

16.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності [Текст] / І. М. Біла // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 41-51
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

17.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Психологічне дослідження сприймання старшими дошкільниками художніх інформаційних структур [Текст] / Н. А. Ваганова // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 52-63
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

18.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Латиш, Наталія Михайлівна.
    Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами графічної інформації [Текст] / Н. М. Латиш // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 64-69
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

19.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Медведєва, Надія Віталіївна.
    Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами художніх інформаційних структур [Текст] / Н. В. Медведєва // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 70-80
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

20.
159.937+159.954]:001.102
П 86


    Найдьонова, Л. М.
    Особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці [Текст] / Л. М. Найдьонова // Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 81-86
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 11152
Число посетителей 656
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя