Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гусєва, Н. Т.@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 406 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Содержание:
Бевз, Г. М. Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз / Г. М. Бевз. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (19 назв)
Грись, А. М. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності / А. М. Грись, М. М. Павлюк. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи) / В. В. Москаленко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (18 назв)
Сердюк, Л. З. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу / Л. З. Сердюк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (13 назв)
Турбан, В. В. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність / В. В. Турбан. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54 (7 назв)
Музика, О. Л. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами / О. Л. Музика, О. В. Гончарук. - С .56-71. - Бібліогр.: с. 68-71 (35 назв)
Візнюк, І. М. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження / І. М. Візнюк. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (8 назв)
Гавриловська, К. П. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід) / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .83-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (7 назв)
Грейліх, О. О. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
Губенко, О. В. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення / О. В. Губенко. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (10 назв)
Дембицька, Н. М. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність / Н. М. Дембицька. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
Зарембо, Н. О. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності / Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (13 назв)
Іванова, В. В. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності / В. В. Іванова. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій / В. В. Кириченко. - С .127-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (18 назв)
Крицька, А. М. Методи активації професійної креативності / А. М. Крицька. - С .137-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (10 назв)
Купрєєва, О. І. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів / О. І. Купрєєва. - С .144-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
Кутішенко, В. П. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості / В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-164 (18 назв)
Мазяр, Наталія Олександрівна. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм / О. В. Мазяр. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-171 (17 назв)
Малєєва, Н. С. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах / Н. С. Малєєва. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 180 (6 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці / Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-192 (20 назв)
Музика, О. О. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості / О. О. Музика. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 202-204 (16 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 213 (7 назв)
Портницька, Н. Ф. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. - С .215-221. - Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. - С .222-229. - Бібліогр.: с. 227-229 (15 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. - С .230-237. - Бібліогр.: с. 235-236 (10 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .238-250 : Бібліогр.: с. 248-249 (10 назв)
Сухенко, Я. В. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку / Я. В. Сухенко. - С .251-261. - Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
Харченко, Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. - С .262-268. - Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
Чайка, Г. В. Позитивні впливи комп'ютерних ігр / Г. В. Чайка. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 275-278 (27 назв)
Чиханцова, О. А. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості / О. А. Чиханцова. - С .279-286. - Бібліогр.: с. 284-286 (16 назв)
Щербакова, О. О. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку / О. О. Щербакова. - С .287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
Гусєва, Н. Т. Поняття ірраціональності у наукових розвідках / Н. Т. Гусєва. - С .294-303. - Бібліогр.: с. 301-303 (18 назв)
Зеленська, З. П. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи / З. П. Зеленська. - С .304-310. - Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
Максьом, К. В. Особливості булінг-структури в підлітковому віці / К. В. Максьом. - С .312-318. - Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
Митрофанова, С. С. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів / С. С. Митрофанова. - С .319-327. - Бібліогр.: С. 326-327 (9 назв)
Місюра, О. М. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією / О. М. Місюра. - С .328-334. - Бібліогр.: С. 333-334 (9 назв)
Настояща, У. В. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба) / У. В. Настояща. - С .335-345. - Бібліогр.: С. 342-344 (22 назви)
Сніжна, М. А. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. - С .346-350. - Бібліогр.: С. 350 (9 назв)
Тесленко, В. М. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл / В. М. Тесленко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Улько, Н. М. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості / Н. М. Улько. - С .360-368. - Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
Федоренко, Л. П. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл / Л. П. Федоренко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Чорний, А. М. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки / А. М. Чорний. - С .380-391. - Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
Шевченко, О. Т. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект / О. Т. Шевченко. - С .492-401. - Бібліогр.: С. 400 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(08)
А 43


    Гусєва, Н. Т.
    Поняття ірраціональності у наукових розвідках [Текст] / Н. Т. Гусєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 294-303. - Бібліогр.: с. 301-303 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
ірраціональність -- раціональність -- мислення -- емоційна оцінка -- здоровий глузд -- повсякденність
Аннотация: У статті на основі теоретичних розвідок міждисциплінарних знань (психології, соціології, філософії та економічної теорії) розкривається поняття "ірраціональність" у порівнянні з поняттям "раціональність". Явище ірраціональності аналізується щодо міри включення у пізнання когнітивних процесів а також здатності до передбачуваності й ефективності вибору цілей та засобів їх досягнення. Стверджується, що традиційний опис у дихотомічних категоріях поняття "ірраціональність" обмежує розкриття його суттєвих характеристик і приховує інтеграційні ефекти його позитивної сторони. Висувається припущення, що усталеність оцінки ірраціональності, як негативно представленого соціального явища, може бути пов'язано із негативними проявами його соціальних наслідків відповідної поведінки як індивідуальних так і групових суб'єктів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 56 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2020. - 128 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Содержание:
Ведмідь, В. А. Професійна компетентність поліграфолога як предмет психологічного дискурсу / В. А. Ведмідь. - С .3-9. - Бібліогр.: с. 7-8 (18 назв)
Задорожній, В. А. Психологічна підготовка військовослужбовців України: сучасні наукові підходи, теорія, діагностування, практика / В. А. Задорожній. - С .9-15. - Бібліогр.: с. 13-14 (12 назв)
Карамушка, Л. М. Можливості використання програми "Майндфулнес" на рівні особистості та на рівні організації / Л. М. Карамушка, І. В. Заіка. - С .15-21. - Бібліогр.: с. 19-21 (27 назв)
Дембицька, Н. М. Групове соціально-психологічне навчання в економічній соціалізації школярів / Н. М. Дембицька. - С .22-29. - Бібліогр.: С. 28-29 (13 назв)
Зубіашвілі, І. К. Психологічні особливості економічного самовизначення старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Карамушка, Л. М. Роль комерційних організацій у формуванні адекватного ставлення персоналу до грошей / Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. - С .37-44. - Бібліогр.: с. 43 (15 назв)
Лавренко, О. В. Моральні основи економічного самовизначення особистості / О. В. Лавренко. - С .44-52. - Бібліогр.: с. 50-51 (27 назв)
Мельничук, Т. І. Соціально-психологічні закономірності економічного самовизначення працюючих студентів / Т. І. Мельничук. - С .52-59. - Бібліогр.: с. 57-58 (14 назв)
Новосядла, О. М. Психологічні чинники економічної соціалізації школярів з малозабезпечених сімей / О. М. Новосядла. - С .59-66. - Бібліогр.: с. 64-66 (24 назви)
Гусєва, Н. Т. Прояви ірраціональності в електоральному виборі / Н. Т. Гусєва. - С .67-71. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
Євланова, Є. М. Психологічні особливості атрибутивних стилів переміщених осіб / Є. М. Євланова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 77-78 (17 назв)
Кахно, І. В. Психодинамічний підхід до виконання клінічної (медичної) психології студентам медичного університету / І. В. Кахно. - С .79-85. - Бібліогр.: с. 83-85 (19 назв)
Клімаш, Т. П. Особливості Я-концепції нарцисичної особистості / Т. П. Клімаш. - С .85-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (13 назв)
Лящ, О. П. Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога / О. П. Лящ. - С .91-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (10 назв)
Мамко, В. П. Особистісна детермінація рефлексивної компетентності психолога в контексті дослідження рефлексивної групи / В. П. Мамко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (21 назва)
Могиляста, С. М. Програма розвитку емоційного інтелекту старшокласника психолого-педагогічними засобами / С. М. Могиляста. - С .104-112. - Бібліогр.: с. 111 (11 назв)
Настояща, У. В. Репрезентація субкультури засуджених у працівників різних підрозділів ДКВС / У. В. Настояща ; 112-118. - Бібліогр.: с. 116-117 (17 назв)
Онищенко, В. М. Трансформація особистості в процесі подолання життєвих криз / В. М. Онищенко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
Організаційна психологія -- Економічна психологія -- Соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Гусєва, Н. Т.
    Прояви ірраціональності в електоральному виборі [Текст] / Н. Т. Гусєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 56. - С. 67-71. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
електоральний вибір молоді -- поведінка під час виборів -- ірраціональність -- рефлексія -- міркування -- усвідомленість вибору
Аннотация: У статті на основі даних опитування молодих виборців на предмет обгрунтування власного електорального вибору розглядаються психологічні особливості цього процесу. Методами дослідження виступали анкетування, інтерв'ювання та експертне оцінювання. Прийняття рішення виборцями на основі ірраціонального компоненту описується як більш поширена виборча стратегія. Підгрунтям ірраціонально-обумовленого електорального вибору виступає перевага емоційної включеності у виборчий процес молодих людей при недостатній їх компетентності/поінформованості, вплив розповсюдження міфів, узвичаєної практики, стереотипів та патерналістичної системи соціального функціонування. Доводиться, що ірраціональність має інші механізми, ніж ті, які приписуються раціональним процесам. Здоровий глузд, індивідуальний життєвий досвід та холістичний підхід, фіксуючи інтеграційні ефекти, виступають координатами вивчення його спектру проявів у різних ситуаціях, у тому числі й електорального вибору. Виявлене відторгнення ірраціонального як соціально-негативного явища знижує ймовірність його рефлексії та самоусвідомлення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 10.07.2024
Число запросов 19694
Число посетителей 716
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя