Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Калюжна, Ю. І.@<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 310 с. - ISBN 2226-4078 : 19.00 грн.
Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
    Содержание:
Дьяконов, Г. В. Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження / Г. В. Дьяконов. - С .6-21
фывфыв: діалог, емпіричне лослідження
Левіт, Л. З. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація / Л. З. Левіт. - С .21--32
фывфыв: гуманістична психологія, самоактуалізація
Горбенко, Ю. Л. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості / Ю. Л. Горбенко. - С .33-47
фывфыв: мотиваційна сфера, картина світу
Когут, О. О. Перспективи розвитку сучасної психології / О. О. Когут. - С .48-58
фывфыв: ноопсихологія, світоглядна наука
Чайкіна, Н. О. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості / Н. О. Чайкіна. - С .59-71
фывфыв: психодинамічні конструкти, особистість
Хомуленко, Тамара Борисівна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. - С .72-84
фывфыв: естетичне сприйняття, молодші школярі
Радчук, Галина Кіндратівна. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи / Г. К Радчук. - С .85-97
фывфыв: особистісне зростання, самоактуалізація
Корнієнко, О. Ю. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу / О. Ю. Корнієнко. - С .98-112
фывфыв: неврозогенні властивості, психологічний тренінг
Клименко, О. Ю. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості / О. Ю. Клименко. - С .113-123
фывфыв: особистісна самоорганізація, відчуття часу, психологічний час
Луценко, О. Л. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. - С .124-137
фывфыв: здорова поведінка, психологічний захист
Перетятько, Л. Г. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці / Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. - С .138-150
фывфыв: музичне виховання, морально-естетичні почуття
Табачник, І. Г. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю / І. Г. Табачник. - С .151-162
фывфыв: алкогольна адикція, тютюнова адикція, ставлення до здоров'я
Фоменко, К. І. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці / К. І. Фоменко. - С .163-175
фывфыв: самосвідомість, самоставлення, губристична мотивація
Фейрчайльд, С. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами / С. Фейрчайльд. - С .176-193
фывфыв: білінгвізм, мовленнєві вміння
Кузікова, С. Б. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ / С. Б. Кузікова. - С .194-207
фывфыв: професійна самоідентичність, особистісна самоідентичність
Біннебезел, Дж. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки / Дж. Біннебезел. - С .208-222
фывфыв: замісна терапія, реляційна терапія
Крикля, К. П. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / К. П. Крикля. - С .223-234
фывфыв: самоставлення, професійна підготовка, майбутні психологи
Мишко, Н. М. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти / Н. М. Мишко. - С .235-246
фывфыв: професійна підготовка, майбутні психологи, мотиваційно-ціннісна готовність
Воропаєв, Є. П. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства / Є. П. Воропаєв. - С .247-256
фывфыв: психосоматична корекція, професійні захворювання
Калюжна, Ю. І. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків / Ю. І. Калюжна. - С .257-267
фывфыв: психологічна готовність до праці, професійне самовизначення
Камінська, С. В. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості / С. В. Камінська. - С .268-279
фывфыв: професійна ідентифікація
Метельська, Н. Й. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення / Н. Й. Метельська. - С .280-291
фывфыв: професійна самосвідомість, професійне самовизначення
Шевчук, В. В. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях / В. В. Шевчук. - С .292-307
фывфыв: українська психологія, психологічна думка Полтавщини
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
фывфыв: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
фывфыв: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
фывфыв: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
фывфыв: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
фывфыв: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
фывфыв: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
фывфыв: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
фывфыв: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
фывфыв: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
фывфыв: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
фывфыв: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
фывфыв: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
фывфыв: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
фывфыв: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
фывфыв: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
фывфыв: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
фывфыв: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
фывфыв: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
фывфыв: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
фывфыв: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
фывфыв: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
фывфыв: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
фывфыв: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
фывфыв: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
фывфыв: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
фывфыв: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
фывфыв: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
фывфыв: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
фывфыв: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
фывфыв: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
фывфыв: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
фывфыв: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
фывфыв: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
фывфыв: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
фывфыв: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
фывфыв: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
фывфыв: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
фывфыв: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
фывфыв: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
фывфыв: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
фывфыв: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
фывфыв: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
фывфыв: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
фывфыв: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
фывфыв: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
фывфыв: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(11) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 347 с. - 21.00 грн.
    Содержание:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
153
П 86


    Калюжна, Ю. І.
    Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності [Текст] / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- творче мислення -- творча уява -- творча особистість -- мотивація досягнення -- самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Аннотация: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(12) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 344 с. - 21.00 грн.
    Содержание:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 63166
Число посетителей 1380
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя