Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Карамушка , Людмила Миколаївна@<.>
Общее количество найденных документов : 122
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.07
Т 58


    Тополенко, Оксана Олександрівна.
    Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Тополенко Оксана Олександрівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 294 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-187. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управлінські рішення--Дисертації
фывфывфыв:
управлінські рішення -- психологічна готовність -- керівники
Аннотация: Дисертацію присвячено аналізу особливостей формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У роботі досліджено психологічні особливості прийняття управлінських рішень у системі середньої освіти. розкрито зміст і структуру психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень як системи мотивів знань, умінь та навичок, особистісних якостей керівника. Запропоновано модель формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень. Встановлено взаємозв"язок між рівнем розвитку компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень і організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками. Розроблено тренінг "Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень" та підтверджено його ефективність щодо забезпечення підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.07:005.32
К 21


    Карамушка , Людмила Миколаївна.
    Психологічні основи управління закладами середньої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Карамушка Людмила Миколаївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 481 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 426-481. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управління навчальними закладами--Дисертації
фывфывфыв:
психологія управління -- управління навчальними закладами -- управління організаціями -- соціальне управління -- організаційна психологія -- психологічна готовність до управління -- практична психологія управління -- психолого-управлінське консультування
Аннотация: В дослідженні проаналізовано психологічні основи управління та обгрунтовано основні напрями їх використання при вивченні психологічних основ управління хзакладами середньої освіти. Здійснено системний аналіз змісту, структури та психологічних компонентів процесу управління закладами середньої освіти. Розкритол психологічні особливості процесу управління в системі середньої освіти порівняно з управлінням в інших соціальних сферах. Визначено зміст і структуру психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до управління. Розроблено систему психологічних умов і засобів формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до управління.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
154
А 43


    Карамушка , Людмила Миколаївна.
    Гендерна політика організації та її основні індикатори: досвід емпіричного дослідження [Текст] / Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - Бібліогр. : с. 32 (9 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
ПЕРСОНАЛ організації -- гендерна політика організацій -- гендерна дискримінація -- баланс "робота-життя"
Аннотация: Дослідження проведено за авторськими методиками. Встановлено рівень гендерної дискримінації, оцінку персоналом збалансованості між роботою та іншими сферами життя.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
15(09)
І 70


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (до 70-річчя наукової діяльності) [Текст] : інформаційно-наукове видання / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко ; Л. М. Карамушки . - Київ : Педагогічна думка, 2016. - 100 с. - ISBN 978-966-644-450-2 : 10.00 грн.
    Содержание:
УДК
РУБ 15(09)
Рубрики: Історія психології--Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України--Документы и материалы
фывфывфыв:
наукова діяльність -- науково-дослідна діяльність -- науково-інноваційна діяльність -- науково-міжнародна діяльність

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \.\
Экземпляры всего: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Найти похожие

5.
159.944.4+330.16
Г 56


    Гнускінса, Ганна Володимирівна.
    Психологічні чинники професійного вигорання у підприємців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Г. В. Гнускінса ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 267 с. : табл. - Бібліогр.: с. 166-197. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
   Економічна психологія

фывфывфыв:
підприємці -- професійне вигорання -- чинники мікрорівня -- чинники мезорівня -- тренінг попередження та подолання професійного вигорання
Аннотация: У роботі визначено основні підходи до вивчення змісту і структури професійного вигорання особистості. Розкрито зміст професійного вигорання у підприємців та особливості професійної діяльності підприємців, які обумовлюють його виникнення. Розроблено та апробовано програму тренінгу для профілактики та подолання професійного вигорання у підприємців. Розроблено та апробовано програму тренінгу для профілактики та подолання професійного вигорання у підприємців.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
005.32+005.7/.8(043.5)
В 58


    Власов, Петро Костянтинович.
    Психологія проектування організаціі на етапі задуму [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / П. К. Власов ; наук. конс.: Л. М. Карамушка , Г. В. Суходольський ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 564 с. : табл. - Бібліогр.: с. 377-415. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
організація -- позаорганізаційне середовище -- ресурсна модель організації -- ініціатор створення організацій -- економічний світогляд -- цінності -- задум -- проектування організацій -- технології зміни організації
Аннотация: У дисертації ообгрунтовано теоретико-методологічні основи дослідження психологічних основ проектування організації на етапі задуму. Побудовано ресурсну модель діяльності організацій, виділено критерії та здійснено типологію ресурсних моделей організації. Визначено зміст проектування організації, розкрито її структуру, показано місце задуму. Визначено місцезнаходження людини-ініціатора в діяльності із проектуванням організації. Розкрито зміст та види психолого-організаційних технологій зміни організацій та їхнє місце в процесі проектування організації. Представлено результати порівняльного емпіричного дослідження ефективності використання соціально-психологічного тренінгу, психодинаміки і балінтовського семінару в якості психолого-організаційної технологій зміни організацій на соціальному рівні.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Суходольський, Геннадій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
378.015.3
С 53


    Сняданко, Ірина Ігорівна.
    Психологічні засади підготовки студентів технічних університеттів до професійно-управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / І. І. Сняданко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 558 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 397-443. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
технічні університети -- студенти -- професійно-управлянські компетенції -- організаційно-психологічні чинники -- самоефективний підхід -- когнітивно-поведінковий метод -- навчальні курси -- психологічне консультування
Аннотация: У дисертації розкрито психологічні засади підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Розроблено та обґрунтовано модель психологічної підготовки студентів технічних університетів до здійснення професійно-управлінської діяльності. Розкрито зміст професійно-управлінської діяльності в широкому та вузькому значеннях. Виділено види професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів для підготовки та здійснення професійно-управлінської діяльності (особистісну, навчальну, навчально-професійну, ціннісну та управлінську). Розроблено діагностичний інструментарій, у тому числі авторські методики, для дослідження рівня розвитку компетенцій студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності та організаційно- психологічних чинників їхнього розвитку. У результаті емпіричного дослідження показано недостатній рівень розвитку професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів. Виокремлено типи студентів технічних університетів за рівнем розвитку в них професійно-управлінських компетенцій. Здійснено аналіз зв’язку між типами студентів за рівнем розвитку в них професійно- управлінських компетенцій та організаційно-психологічними чинниками, які стосуються макрорівня (особливості діяльності технічних університетів), мезорівня (особливості діяльності студентської групи), мікрорівня (характеристики студентів). Проаналізовано психолого-організаційні умови психологічної підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Представлено зміст, структуру та результати впровадження навчального курсу та програму психологічного консультування студентів, які спрямовані на розвиток компетенцій для здійснення професійно-управлінської діяльності. Визначено, що ефективність психологічної підготовки студентів забезпечується самоефективним підходом та когнітивно-поведінковим методом. Гіпотези, що були висунуті на початку дисертаційного дослідження, знайшли своє підтвердження в ході емпіричного дослідження.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
153/154
О-64


   
    Організаційна психологія. Економічна психологія [Текст] : науковий журнал. № 4 (7) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України ; наук. ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка . - Київ : Логос, 2016. - 91 с. : табл. - 6.00 грн.
    Содержание:
Брюховецька, О. В. Авторський навчальний модуль "Формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (отримання вищої освіти)" та аналіз результатів його впровадження / О. В. Брюховецька. - С .7-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (10 назв)
Вознюк, Алла Вікторівна. Зміст та структура тренінгу "Психологічні особливості управління педагогічними працівниками в освітніх округах". / А. В. Вознюк. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (11 назв)
Grubi, T. V. A set of techniques to investigation a perfectionism of personality of scientific and pedagogical staff of the higher school / T. V. Grubi. - С .25-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (18 назв)
Дзюба, Т. М. Математична верифікація критеріальної валідності методики дослідження ризиків професійного здоров'я / Т. М. Дзюба. - С .31-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (10 назв)
Журавльов, В. В. Аналіз психологічної готовності до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону / В. В. Журавльов. - С .38-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (13 назв)
Заіка, І. В. Взаємозв'язок соціальної фрустрованості освітнього персоналу з організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками / І. В. Заіка. - С .47-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (11 назв)
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників / І. К. Зубіашвілі. - С .55-61. - Бібліогр.: с. 60 (7 назв)
Ishchuk, O. V. The Organizational Culture Of The Institution Of Higher Education: Psychological Research / O. V. Ishchuk. - С .61-67. - Бібліогр.: с. 67 (7 назв)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Типи організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок з чинниками мезорівня / Л. М. Карамушка, В. А. Баранова. - С .68-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Методи дослідження соціальної напруженості в організації / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .75-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (20 назв)
Другие авторы: Терещенко К. В., Креденцер О. В, Івкін В. М., Ковальчук О. С., Лагодзінська В. І.
Мушегов, О. М. Особливості внутрішніх психологічних детермінант самоефективності педагогічних працівників / О. М. Мушегов. - С .84-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (11 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Івкін В. М., Ковальчук О. С., Лагодзінська В. І.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
153/154
О-64


    Брюховецька, О. В.
    Авторський навчальний модуль "Формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (отримання вищої освіти)" та аналіз результатів його впровадження [Текст] / О. В. Брюховецька // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (10 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
майбутні керівники загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна толерантність -- формування професійної толерантності в процесі професійної підготовки -- авторський навчальний модуль
Аннотация: У статті підкреслено актуальність формування професійної толерантності як інтегральної професійної важливої якості особистості майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної підготовки. Визначено мету, завдання, навчально-тематичний план і зміст авторського навчального модуля, в якому виокремлено три функціональні компоненти: 1) Інформаційно-смисловий; 2) діагностичний; 3) корекційно-розвивальний. Аналіз результатів впровадження авторського навчального модуля в освітній процес довів його ефективність.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
153/154
О-64


    Вознюк, Алла Вікторівна.
    Зміст та структура тренінгу "Психологічні особливості управління педагогічними працівниками в освітніх округах". [Текст] / А. В. Вознюк // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (11 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
тренінг -- інтерактивні техніки -- керівники освітніх організацій -- освітній округ -- управління педагогічними працівниками
Аннотация: У статті представлено мету, завдання та тривалість проведення тренінгу. Визначено структуру тренінгової програми, яка включає в себе вступну, основну та заключну частини. Розкрито зміст тренінгових сесій, які складаються з трьох компонентів: змістовно-смислового (оволодіння новими знаннями); діагностичного (встановлення рівня знань та ступеню управлінського досвіду); корекційно-розвивального (розвиток первинних вмінь та удосконалення управлінського досвіду). Змістовне наповнення кожної тренінгової сесії представлено через систему інтерактивних технік.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
153/154
О-64


    Grubi, T. V.
    A set of techniques to investigation a perfectionism of personality of scientific and pedagogical staff of the higher school [Текст] / T. V. Grubi // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 25-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (18 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
перфекционизм личности -- виды перфекционизма -- научно-педагогический персонал высшей школы -- преподаватель -- комплекс методик -- диагностический инструментарий
Аннотация: В статье представлен комплекс методик для исследования перфекционизма личности научно-педагогического персонала высшей школы. Указанный комплекс состоит со следующих методик: анкета с открытыми вопросами «Перфекционизм в профессиональной деятельности научно-педагогического персонала высшей школы» Т. В. Груби, «Большая трехмерная шкала перфекционизма» М. Смит, Д. Саклофски, И. Стоебер, С. Шерри, «Дифференциальный тест перфекционизма» А. А. Золотаревой, авторская модификация «Шкалы самоопределения» Ф. Килпатрик и Г. Кантрил, «Голландская шкала трудовой зависимости» В. Шауфели и Т. Тарис, «Утрехтская шкала вовлеченности в работу» В. Шауфели и В. Беккер.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
153/154
О-64


    Дзюба, Т. М.
    Математична верифікація критеріальної валідності методики дослідження ризиків професійного здоров'я [Текст] / Т. М. Дзюба // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 31-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (10 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
професійне здоров’я -- ризики професійного здоров’я -- психодіагностичний інструментарій -- валідність -- критеріальна валідність -- суб’єктивні критерії валідизації
Аннотация: У статті представлено результати математичної верифікації критеріальної валідності авторської методики дослідження ризиків професійного здоров’я за суб’єктивним критерієм. Здійснено детальний опис об’єму та репрезентативності вибіркової сукупності. Детально проаналізовано інтроспективні самозвіти досліджуваних на прямі запитання анкети, що виступили суб’єктивними критеріями валідизації. Аргументовано значущість розробки психодіагностичного інструментарію та необхідність дослідження його валідності. Зроблено висновок, що міцність виявлених зв’язків коливається від помірно слабких до дуже сильних із перевагою кореляцій вище за середню силу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
153/154
О-64


    Журавльов, В. В.
    Аналіз психологічної готовності до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону [Текст] / В. В. Журавльов // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 38-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (13 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
психологічна готовність -- програма психологічної готовності -- керівники органів охорони державного кордону
Аннотация: У статті проаналізовано сутність психологічної готовності до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону. На основі аналізу та проведеного дослідження представлено: а) характеристики управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону; б) зміст психологічної готовності керівника до професійно-управлінської діяльності; в) програма та інструментарій психологічної готовності. Автором представлено рівні (високий, середній, низький) та методика оцінювання психологічної готовності керівного складу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
153/154
О-64


    Заіка, І. В.
    Взаємозв'язок соціальної фрустрованості освітнього персоналу з організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками [Текст] / І. В. Заіка // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 47-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (11 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
загальноосвітні навчальні заклади -- освітній персонал -- соціальна фрустрованість -- організаційно-професійні чинники -- соціально-демографічні чинники
Аннотация: У статті на основі емпіричного дослідження виявлено негативний статистично значущий зв’язок між показниками соціальної фрустрованості освітнього персоналу та організаційно-професійними («посада в організації», «освіта», «кваліфікація (звання)», «стаж трудової діяльності», «стаж на посаді») та соціально- демографічним чинником («вік»). Показано, що із підвищенням вираженості цих чинників рівень вираженості соціальної фрустрованості знижується. При цьому констатовано, що такий зв’язок простежується переважно щодо складових соціальної фрустрованості освітнього персоналу, які стосуються професійної сфери життєдіяльності, і значно менше щодо складових соціальної фрустрованості, які стосуються сфери міжособистісних стосунків та соціально-економічної сфери життєдіяльності освітнього персоналу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
153/154
О-64


    Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна.
    Дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників [Текст] / І. К. Зубіашвілі // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 55-61. - Бібліогр.: с. 60 (7 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
культура -- монетарна культура -- гроші -- ставлення до грошей -- старшокласники -- психолого-економічна адаптація
Аннотация: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників, розглядаються різні типи ставлення до грошей; підкреслюється соціально-психологічна роль грошей у контексті становлення монетарної культури особистості. З метою аналізу впливу системних особливостей ставлення до грошей на монетарну культуру старшокласників проведено емпіричне дослідження особливостей їхньої психолого-економічної адаптивності як показника монетарної культури. На підставі кореляції виокремлених особливостей ставлення до грошей з «профілями» соціальної адаптивності виявлено рівні монетарної культури старшокласників


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
153/154
О-64


    Ishchuk, O. V.
    The Organizational Culture Of The Institution Of Higher Education: Psychological Research [Текст] / O. V. Ishchuk // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 61-67. - Бібліогр.: с. 67 (7 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
организационная культура -- высшее учебное заведение -- клановый тип -- рыночный тип -- адхократический тип -- иерархический тип -- психологические характеристики
Аннотация: В статье представлено психологическое исследование организационной культуры высшего учебного заведения. Проанализировано современное состояние высших учебных заведений Украины, актуальность фундаментальных исследований организационной культуры и феноменов, которые она порождает. Представлены фамилии как западных, так и отечественных ученых, занимавшихся или занимающихся изучением организационной культуры, ее теоретических и практических аспектов. Вниманию читателя предложено исследование организационной культуры высших учебных заведений различных форм собственности – государственной и частной. Автор в статье раскрывает различия и сходства видения студентов относительно доминирующего типа организационной культуры в собственном вузе и относительно ключевых параметров каждого типа культуры. Раскрыта сущность каждого типа организационной культуры и ее основных характеристик.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
153/154
О-64


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Типи організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок з чинниками мезорівня [Текст] / Л. М. Карамушка, В. А. Баранова // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 68-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
позашкільні навчальні заклади -- чинники мезорівня -- тип закладу -- статус закладу -- термін існування закладу -- організаційна культура -- типи організаційної культури
Аннотация: У статті представлено дані емпіричного дослідження, які розкривають статистично значущі зв’язки між типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів і чинниками мезорівня, які стосуються характеристик позашкільних навчальних закладів: тип закладу; статус закладу; термін існування закладу. Суть виявленої закономірності проявляється в тому, що такі прогресивні типи організаційної культури, як культура «завдань» та культура «особистості» (в «реальних» формах), більше представлені в таких типах позашкільних навчальних закладів, які: функціонують як самостійні заклади (а не діють на базі інших установ); мають більш високий статус; мають менший термін існування. Водночас, в таких типах позашкільних навчальних закладах менше представлені консервативні типи культури, такі як культура «влади» та культура «ролі» (в «реальній» формі).


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Баранова, В. А.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
153/154
О-64


   
    Методи дослідження соціальної напруженості в організації [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 75-83. - Бібліогр.: с. 81-82 (20 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
соціальна напруженість -- соціальна напруженість в організації -- підходи до вивчення соціальної напруженості -- методи дослідження соціальної напруженості в організації -- індикатори соціальної напруженості в організаці -- персонал
Аннотация: У статті розглянуто основні методи для дослідження соціальної напруженості в організації. Виокремлено індикатори соціальної напруженості в організації (задоволеність працею, соціально-психологічний клімат, конфліктність, показник якості життя персоналу). Викладено основні методики для дослідження соціальної напруженості в організації, які розподілено на дві групи: такі, що досліджують власне соціальну напруженість в організації, та такі, що досліджують індикатори соціальної напруженості в організації. Зазначено, що для досягнення оптимального результату доцільно поєднання кількох методів дослідження соціальної напруженості в організації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Івкін В. М., Ковальчук О. С., Лагодзінська В. І.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
153/154
О-64


    Мушегов, О. М.
    Особливості внутрішніх психологічних детермінант самоефективності педагогічних працівників [Текст] / О. М. Мушегов // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 84-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (11 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
психологічні детермінанти -- зовнішні та внутрішні детермінанти -- самоефективність -- суб’єктивна комфортність -- ставлення працівника до самого себе -- мотивація -- організаційний стрес -- педагогічний працівник
Аннотация: У статті наведено результати емпіричного дослідження особливостей внутрішніх психологічних детермінант самоефективності педагогічних працівників. Здійснено аналіз особливостей суб’єктивної комфортності педагогічних працівників як детермінанти їхньої самоефективності. Розкрито детермінантну роль для самоефективності ставлення педагогічного працівника до самого себе як суб’єкта професійної діяльності. Виокремлено мотиваційні особливості професійної діяльності педагогічних працівників. Встановлено особливості детермінантного впливу сприйнятливості організаційного стресу на самоефективність педагогічного працівника.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
153/154
О-64


   
    Організаційна психологія. Економічна психологія [Текст] : науковий журнал. № 1 (8) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України ; наук. ред. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка . - Київ : Логос, 2017. - 97 с. : табл. - 6.00 грн.
    Содержание:
Дзюба, Т. М. Професійне здоров'я як умова успішної соціалізації працівника в ситуації мобінгу / Т. М. Дзюба. - С .7-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (10 назв)
Журавльов, В. В. Психологічні чинники професійно-управлінської діяльності в контексті прийняття рішень керівниками органів охорони державного кордону / В. В. Журавльов. - С .14-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (14 назв)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Зміст та структура навчального спецкурсу "Формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах". / Л. М. Карамушка, А. В. Вознюк. - С .23-37. - Бібліогр.: с. 32-37 (49 назв)
Котлова, Л. О. Гендерні відмінності в уявленнях про "ідеального" керівника організації / Л. О. Котлова, І. Л. Гарбовська. - С .38-45. - Бібліогр.: с. 44 (12 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Соціально-психологічні проблеми організації волонтерської діяльності / А. М. Льовочкіна, Г. М. Стоколос. - С .45-52. - Бібліогр.: с. 51-52 (13 назв)
Станишевская, Ж. Коммуникативная компетентность у специалистов, работающих в социальном секторе / Ж. Станишевская. - С .53-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (16 назв)
Станишевский, М. Развитие профессиональной компетентности у специалистов, работающих в социальном секторе / М. Станишевский. - С .59-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (11 назв)
Терещенко, Кіра Володимирівна. Зміст та структура тренінгу розвитку толерантності персоналу закладів освіти в умовах соціальної напруженості / К. В. Терещенко. - С .65-75. - Бібліогр.: с. 73-75 (26 назв)
Урусова, О. Г. Результати експериментальної перевірки програми формування психологічної готовності майбутніх медіаторів до професійної діяльності / О. Г. Урусова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 81-83 (22 назви)
Чуйко, Олена Василівна. Управлінські засади створення середовища особистісно-професійного розвитку на кафедрі / О. В. Чуйко. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (14 назв)
Щотка, О. П. Розвиток карєрної орієнтації "менеджменту" у магістранток / О. П. Щотка. - С .91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 25.07.2024
Число запросов 12244
Число посетителей 491
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя