Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Мельник, О. А.@<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
15
П 78


   
    Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології [Текст] : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - 47 с. - 3.00 грн
    Содержание:
Турбан, Вікторія Вікторівна. Парадигмальний підхід в українській психології / В. В. Турбан. - С. 4-5
Бугайова, Наталія Михайлівна. Аутодеструктивна поведінка в дослідженнях українських вчених / Н. М. Бугайова. - С. 7-8
Володарська, Наталія Дмитрівна. До проблеми вивчення життєвих перспектив особистості та їх ролі у процесі самодетермінації її розвитку / Н. Д. Володарська. - С. 8-9. - Бібліогр.: С. 9 (2 назви)
Горбачев, В. О. Психологічний зміст відповідальності / В. О. Горбачев, Л. О. Скальська. - С. 11-12
Маценко, В. Ф. Психософія вчинку в онтогенезі психологічної науки / В. Ф. Маценко. - С. 26-27
Маценко, Ж. М. Особливості впливу соціокультурного середовища на духовний розвиток особистості / Ж. М. Маценко. - С. 27-29
Мельник, О. А. . Методологічні проблеми аналізу наукових напрямів у вітчизняній історії психології / О. А. Мельник. - С. 29-30
Пенькова, Олена Іванівна. Ціннісна саморегуляція особистості / О. І. Пенькова. - С. 33-34
Поклад, Ірина Миколаївна. Дослідження особистості в контексті суб'єктивної парадигми / І. М. Поклад. - С. 34-36
Савіна, М. І. Виховання особистості засобами етнічної культури в сучасних умовах / М. І. Савіна. - С. 36-37
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні засади самореалізації особистості / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С. 37-39
Турбан, Вікторія Вікторівна. Проблема розуміння тексту суб'єктом / В. В. Турбан. - С. 40-41
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія як ключова ознака самодетермінації особистості / Г. В. Чайка. - С. 41-43
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Формування життєстійкості особистості під впливом життєвих ситуацій / О. А. Чиханцова. - С. 43-44
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Дослідження проблеми самоставлення: теоретичний підхід В. В. Століна / І. В. Яворська-Вєтрова
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
базові парадигми -- становлення української психології -- науковий круглий стіл

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие


2.
15
П 78


    Мельник, О. А. .
    Методологічні проблеми аналізу наукових напрямів у вітчизняній історії психології [Текст] / О. А. Мельник // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. 29-30
УДК
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - 636 с. - ISSN 2072-4772. - 38.00 грн.
    Содержание:
Баранов, В. В. Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки / В. В. Баранов. - С .8-17. - Бібліогр.: с. 16-17 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї / І. М. Біла. - С .17-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (11 назв)
Блінов, Олег Анатолійович. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи / О. А. Блінов. - С .30-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (5 назв)
Богдан, Л. М. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. М. Богдан. - С .42-44. - Бібліогр.: с. (12 назв)
Вакуліч, Т. М. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців / Т. М. Вакуліч. - С .45-53. - Бібліогр.: с. 52-53 (3 назви)
Виходцева, О. А. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера / О. А. Виходцева. - С .53-62. - Бібліогр.: с. 661-62 (5 назв)
Войтенко, О. В. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації / О. В. Войтенко. - С .62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (7 назв)
Володарская, Наталя Дмитрівна. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО / Н. Д. Володарская. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (8 назв)
Вольнова, Л. М. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців / Л. М. Вольнова. - С .76-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (13 назв)
Гандзілевська, Г. Б. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка / Г. Б. Гандзілевська. - С .84-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (5 назв)
Герасіна, С. В. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів / С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. - С .90-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (5 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи / А. М. Грись, С. Д. Максименко . - С .102-113. - Бібліогр.: с. 112 (2 назви) : табл.
Гудінова, Ірина Леонідівна. Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів / І. Л. Гудінова. - С .113-121. - Бібліогр.: с. 119-120 (14 назв)
Дереча, А. А. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО / А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. - С .121-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (4 назви)
Дідик, Н. М. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб / Н. М. Дідик. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (10 назв)
Доріченко, В. А. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням / В. А. Доріченко. - С .137-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (5 назв)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність / В. Л. Зливков. - С .146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (8 назв)
Каламаж, В. О. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності / В. О. Каламаж. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв) : табл.
Каплуненко, Я. Ю. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду / Я. Ю. Каплуненко. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (7 назв)
Каськов, І. В. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення / І. В. Каськов. - С .174-183. - Бібліогр.: с. 180-182 (15 назв)
Киричевська, Л. П. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні / Л. П. Киричевська. - С .183-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
Кіричевська, Е. В. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами / Е. В. Кіричевська. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200-201 (6 назв)
Ковальчук, О. П. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США) / О. П. Ковальчук. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 208 (5 назв)
Коляденко, Н. В. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка" / Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. - С .209-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (10 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. - С .215-223. - Бібліогр.: с. 221-222 (5 назв)
Котик, І. О. Концептуальні положення особистісної надійності людини / І. О. Котик. - С .223-231. - Бібліогр.: с. 230 (5 назв)
Крупельницька, Л. Ф. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі... / Л. Ф. Крупельницька. - С .231--240. - Бібліогр.: с. 238-239 (9 назв)
Литвиненко, Л. І. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель / Л. І. Литвиненко. - С .240-248. - Бібліогр.: с. 246-247 (5 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації / Л. М. Литвинчук. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 255 (7 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО / С. О. Лукомська. - С .256-264. - Бібліогр.: с. 262-264 (12 назв)
Лук'яненко, М. М. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів / М. М. Лук'яненко. - С .264-276. - Бібліогр.: с. 275-276 (7 назв)
Максим, О. В. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій / О. В. Максим. - С .277-285. - Бібліогр.: с. 284 (4 назви)
Максимов, Н. В. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій / Н. В. Максимов. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 291 (6 назв)
Максимова, Наталя Юріївна. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки / Н. Ю. Максимова. - С .292-298. - Бібліогр.: с. 297 (3 назви)
Матласевич, О. В. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження / О. В. Матласевич. - С .298-308. - Бібліогр.: с. 305-307 (16 назв)
Метласевич, О. В. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті / О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. - С .308-316. - Бібліогр.: с. 314-315 (10 назв)
Мельник, О. А. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму / О. А. Мельник. - С .316-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (8 назв)
Мельник, О. В. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО / О. В. Мельник. - С .323-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (11 назв)
Мельниченко, Л. М. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО / Л. М. Мельниченко. - С .331-338. - Бібліогр.: с. 336-338 (10 назв)
Мельничук, О. Б. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій / О. Б. Мельничук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 344-346 (8 назв)
Музика, О. Л. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз / О. Л. Музика. - С .346-355. - Бібліогр.: с. 354 (4 назви)
Митник, Олександр Якович. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи / О. Я. Митник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362 (7 назв)
Назар, Максим Миколайович. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО / М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 370-372 (13 назв)
Недвига, О. В. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку / О. В. Недвига. - С .373-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (4 назви)
Некіз, Т. А. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців / Т. А. Некіз. - С .383-389. - Бібліогр.: с. 388 (5 назв)
Омельченко, Ю. О. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців / Ю. О. Омельченко. - С .389-395. - Бібліогр.: с. 394 (4 назви)
Османова, Алімє Маметівна. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених / А. М. Османова. - С .395-405. - Бібліогр.: с. 404-405 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / М. М. Павлюк. - С .405-414. - Бібліогр.: с. 414 (1 назва)
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні детермінанти самореалізації особистості / О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. - С .415-422. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва / І. М. Поклад. - С .422-431. - Бібліогр.: с. 429-431 (20 назв)
П'янківська, Л. В. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців... / Л. В. П'янківська. - С .431-437. - Бібліогр.: с. 436-437 (5 назв)
Рибик, Л. А. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі / Л. А. Рибик. - С .437-450. - Бібліогр.: с. 449 (5 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості психологічного супроводу учасників АТО... / Т. А. Рябовол. - С .450-458. - Бібліогр.: с. 457 (5 назв)
Савіна, М. І. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії / М. І. Савіна. - С .458-466. - Бібліогр.: с. 465 (7 назв)
Савченко, Ганна Володимирівна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності... / Г. В. Савченко. - С .466-473. - Бібліогр.: с. 472-473 (3 назви)
Святенко, Ю. О. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми / Ю. О. Святенко. - С .473-481. - Бібліогр.: с. 480-481 (4 назви)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості / Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. - С .481-491. - Бібліогр.: с. 489-490 (7 назв)
Сидоренко, О. Б. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців / О. Б. Сидоренко. - С .491-502. - Бібліогр.: с. 501 (4 назви)
Синіцька, Т. В. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини / Т. В. Синіцька. - С .502-509. - Бібліогр.: с. 508-509 (4 назви)
Старков, Денис Юрійович. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей / Д. Ю. Старков. - С .510-518. - Бібліогр.: с. 517-518 (6 назв)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів / Л. А. Терещенко. - С .518-526. - Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / А. Д. Терещук. - С .526-534. - Бібліогр.: с. 533-534 (12 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки... / Б. М. Ткач. - С .534-547. - Бібліогр.: с. 544-546 (27 назв)
Ткачук, Т. Л. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО / Т. Л. Ткачук. - С .547-553. - Бібліогр.: с. 552-553 (6 назв)
Філоненко, Л. А. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях / Л. А. Філоненко. - С .553-560. - Бібліогр.: с. 559-560 (6 назв)
Хміляр, Олег Федорович. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі / О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. - С .560-571. - Бібліогр.: с. 570 (5 назв)
Хомич, Галина Олексіївна. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій / Г. О. Хомич. - С .571-578. - Бібліогр.: с. 577-578 (5 назв)
Чайка, Галина Василівна. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців / Г. В. Чайка. - С .579-584. - Бібліогр.: с. 583-584 (9 назв)
Черемшинська, Н. М. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії / Н. М. Черемшинська. - С .584-595. - Бібліогр.: с. 594 (4 назви)
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки / О. Є. Цвєткова. - С .595-605. - Бібліогр.: с. 603-604 (15 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Загальна модель самореалізації особистості / О. М. Шамич. - С .605-613. - Бібліогр.: с. 612-613 (9 назв)
Шусть, В. В. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій / В. В. Шусть. - С .613-620. - Бібліогр.: с. 619-620 (5 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя / Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус. - С .620-631. - Бібліогр.: с. 628-630 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, О. А.
    Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму [Текстььь] / О. А. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 316-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
університетська психологія -- етика -- мораль -- принцип етизму -- моральне почуття -- людина -- совість
Аннотация: У статті представлені результати історико-психологічного дослідження з проблеми пізнання людини в українській університетській психології ХІХ-початку ХХ ст. Розкриті основні етичні положення, їх генеза та вплив на становлення та розвиток університетської психології в Україні, зокрема її предмета, мети і завдань. Аналізуються основні поняття та цінності через які віднаходить своє розкриття та здійснення принцип етизму. Вказується на особливе значення принципу етизму, його ролі у творенні пануючої ідеології певного суспільства у визначений час, а також у розумінні психології людини, її сутності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(902.7)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - 584 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 978-617-640-211-4 : 35.00 грн.
    Содержание:
Андросович, К. А. Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу / К. А. Андросович. - С .6-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Антоненко, О. Ю. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості / О. Ю. Антоненко. - С .14-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (13 назв)
Бабак, Світлана Віталіївна. Роль середовища в розвитку особистості / С. В. Бабак. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура / Б. В. Барчі. - С .33-43. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Білоконь, Ігор Вікторович. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології / І. В. Білоконь. - С .43-52. - Бібліогр.: с. 52 (9 назв)
Бондар, К. В. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. - С .52-64. - Бібліогр.: с. 63 (11 назв) : табл.
Бондаренко, Я. І. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі / Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 71 (7 назв)
Бриндіков, Ангеліна Дмитрівна. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти / Ю. Л. Бриндіков. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (9 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз / Н. М. Бугайова. - С .83-95. - Бібліогр.: с. 93-95 (16 назв)
Васильченко, Ольга Миколаївна. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій / О. М. Васильченко. - С .96-104. - Бібліогр.: с. 103 (12 назв)
Вальо, Лариса Іванівна. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення / Л. І. Вальо. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 112 (13 назв)
Волобуєв, В. В. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії / В. В. Волобуєв. - С .113-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (5 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект / Є. В. Гейко. - С .120-130. - Бібліогр.: с. 129 (3 назви)
Гуцол, Світлана Юріївна. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості / С. Ю. Гуцол. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Джоган, В. М. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу / В. М. Джоган. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (13 назв)
Дідух, Микола Леонтійович. Особистісні чинники етнічної індивідуації / М. Л. Дідух. - С .157-164. - Бібліогр.: с. 164 (7 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі / Г. М. Дубчак. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-172 (15 назв)
Євдокимова, Н. О. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей / Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. - С .172-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
Євченко, І. М. Аналіз проблеми особистісної суверенності / І. М. Євченко. - С .185-192. - Бібліогр.: с. 191 (4 назви)
Железнякова, Ю. В. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності / Ю. В. Железнякова. - С .192-201. - Бібліогр.: с. 200 (6 назв)
Зеленська, З. П. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи / З. П. Зеленська. - С .201-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв)
Івашкевич, Е. З. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / Е. З. Івашкевич. - С .209-220. - Бібліогр.: с. 219 (9 назв)
Івашкевич, І. В. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості / І. В. Івашкевич. - С .220-230. - Бібліогр.: с. 228-229 (11 назв)
Кельнер, С. С. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога / С. С. Кельнер. - С .231-242. - Бібліогр.: с. 239-241 (14 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. - С .242-251. - Бібліогр.: с. 250 (4 назви)
Комар, Т. В. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій / Т. В. Комар. - С .251-263. - Бібліогр.: с. 261-262 (7 назв)
Компанович, М. С. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .263-272. - Бібліогр.: с. 270-271 (10 назв)
Котик, І. О. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості / І. О. Котик. - С .272-280. - Бібліогр.: с. 279 (13 назв)
Курбатова, Альона Олександрівна. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості / А. О. Курбатова. - С .280-289. - Бібліогр.: с. 288-289 (14 назв)
Кухарчук, О. В. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .290-299. - Бібліогр.: с. 295 (8 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу / Л. М. Литвинчук. - С .296-305. - Бібліогр.: с. 304-305 (8 назв)
Максимів, І. І. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування / І. І. Максимів. - С .305-314. - Бібліогр.: с. 311-313 (11 назв)
Мартинюк, І. А. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності / І. А. Мартинюк. - С .314-328. - Бібліогр.: с. 324-327 (17 назв)
Маслюк, А. М. Аналіз проблеми ідентичності / А. М. Маслюк. - С .328-339. - Бібліогр.: с. 337-339 (23 назви)
Маценко, В. Ф. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця / В. Ф. Маценко. - С .339-349. - Бібліогр.: с. 349 (9 назв)
Маценко, Ж. М. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття / Ж. М. Маценко. - С .349-355. - Бібліогр.: с. 355 (10 назв)
Мельник, О. А. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття / О. А. Мельник. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 362-363 (8 назв)
Мішкулинець, О. О. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти / О. О. Мішкулинець. - С .363-372. - Бібліогр.: с. 369-371 (14 назв)
Моргунова, Я. М. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці / Я. М. Моргунова. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382-383 (6 назв)
Мурусинець, М. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів / М. Мурусинець, Т. Чегі. - С .383-384. - Бібліогр.: с. 391-393 (14 назв)
Носко, Людмила Анатоліївна. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів / Л. А. Носко. - С .394-400. - Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв)
Палько, Т. В. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти / Т. В. Палько. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 406-408 (10 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття / І. М. Поклад. - С .408-418. - Бібліогр.: с. 416-418 (14 назв)
Посвістак, О. А. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань / О. А. Посвістак. - С .418-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (26 назв)
Питлюк-Смеречинська, Олександра Дмитрівна. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості / О. Д. Питлюк-Смеречинська. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 433-434 (8 назв)
Савицька, Ольга Вікторівна. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів / О. В. Савицька. - С .435-444. - Бібліогр.: с. 442-443 (10 назв)
Сєдова, Н. А. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини / Н. А. Сєдова. - С .444-452. - Бібліогр.: с. 449-450 (8 назв)
Січка, В. І. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків / В. І. Січка. - С .42-463. - Бібліогр.: с. 461-462 (8 назв)
Сулятицький, Іван Васильович. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів / І. В. Сулятицький. - С .463-471. - Бібліогр.: с. 470 (9 назв)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Досвід вивчення афектів в психології / А. Д. Терещук. - С .471-479. - Бібліогр.: с. 478-479 (9 назв)
Терлецька, Ю. М. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння / Ю. М. Терлецька. - С .479-489. - Бібліогр.: с. 487-488 (19 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .490-501. - Бібліогр.: с. 498-500 (37 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога / В. В. Турбан. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв)
Філіпович, В. М. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності / В. М. Філіпович. - С .511-518. - Бібліогр.: с. 516-517 (13 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю / О. М. Шамич. - С .518-527. - Бібліогр.: с. 523-526 (18 назв)
Швець, В. В. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи) / В. В. Швець. - С .527-535. - Бібліогр.: с. 534-535 (8 назв)
Шевченко, Р. М. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження / Р. М. Шевченко. - С .535-544. - Бібліогр.: с. 543 (11 назв)
Яковлева, Н. Ю. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .544-558. - Бібліогр.: с. 555-556 (12 назв)
Ятчук, М. С. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України / М. С. Ятчук. - С .558-566. - Бібліогр.: с. 564-565 (6 назв)
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах / Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. - С .566-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (8 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку / Т. М. Кирпенко. - С .574-581. - Бібліогр.: с. 579-580 (8 назв)
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, О. А.
    Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття [Текстььь] / О. А. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 355-363. - Бібліогр.: с. 362-363 (8 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
фывфывфыв:
принцип кардіоцентризму -- психологія серця -- людина -- цілісність -- сутність людини -- енергія
Аннотация: У статті здійснюється спроба аналізу становлення вчення про серце на Україні. Робиться спроба історико-психологічної реконструкції щодо формування принципу кардіоцентризму в університетській психології на Україні в ХІХ – початку ХХ століття. Предметом дослідження виступає людина, розуміння її сутності у вказаному контексті. За положеннями принципу кардіоцентризму людина визнається самостійною та головною цінністю. ―Серце‖ розглядається як зосередження чуттєво-емоційних схиль-ностей, діяльно-вольових здібностей та морально-етичних цінностей людини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
155
М 34


   
    Творча спадщина Г.С. Костюка: історія та сучасність. / Матеріали круглого столу (м. Київ, 11 червня 2019 р.) [Текст] : [збірник статей] / НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця ; [ред. кол. В. О. Моляко ; ред. кол.: Л. М. Карамушка, О. М. Кокун та ін.]. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 90 с. - 20.00 грн.
    Содержание:
Бугайова, Н. М. Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості / Н. М. Бугайова. - С .7-10
Вернік, О. Л. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка / О. Л. Вернік. - С .12-15
Дригус, М. Т. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .23-25
Маценко, Ж. М. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення / Ж. М. Маценко. - с. 40-42
Мельник, О. А. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку / О. А. Мельник. - С .42-44
Москаленко, В. В. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка / В. В. Москаленко. - С .44-47
Панасенко, Н. М. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки / Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. - С .56-58
Поклад, І. М. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .58-61
Пророк, Н. В. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму / Н. В. Пророк. - С .61-64
Сердюк, Л. З. Фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .64-66
Скальська, Л. О. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .66-68
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .68-71
Солодчук, С. Є. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні / С. Є. Солодчук. - С .71-73
Терещук, А. Д. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях / А. Д. Терещук. - С .73-76
Турбан, В. В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах / В. В. Турбан. - С .76-79
Турбан, В. В. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості / В. В. Турбан. - С .79-81
Яворська-Вєтрова, І. В. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .87-89. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Доп.точки доступа:
Моляко, В.О. \[ред. кол.\; Карамушка, Л.М. \ред. кол.\; Кокун та ін.], О.М. \ред. кол.\; НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие


8.
155
М 34


   
    Особистість у діяльнісному підході: сучасний погляд. / Матеріали наукової конференції (м. Київ, 07 грудня 2019 р.) [Текст] : [збірник статей] / НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця ; [ред. кол. В. О. Моляко ; ред. кол.: Л. М. Карамушка, О. М. Кокун та ін.]. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 62 с. - 5.00 грн.
    Содержание:
Бугайова, Н. М. Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості / Н. М. Бугайова. - С .7-10
Вернік, О. Л. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка / О. Л. Вернік. - С .12-15
Дригус, М. Т. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .23-25
Маценко, Ж. М. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення / Ж. М. Маценко. - с. 40-42
Мельник, О. А. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку / О. А. Мельник. - С .42-44
Москаленко, В. В. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка / В. В. Москаленко. - С .44-47
Панасенко, Н. М. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки / Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. - С .56-58
Поклад, І. М. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .58-61
Пророк, Н. В. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму / Н. В. Пророк. - С .61-64
Сердюк, Л. З. Фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .64-66
Скальська, Л. О. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .66-68
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .68-71
Солодчук, С. Є. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні / С. Є. Солодчук. - С .71-73
Терещук, А. Д. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях / А. Д. Терещук. - С .73-76
Турбан, В. В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах / В. В. Турбан. - С .76-79
Турбан, В. В. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості / В. В. Турбан. - С .79-81
Яворська-Вєтрова, І. В. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .87-89. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Доп.точки доступа:
Моляко, В.О. \[ред. кол.\; Карамушка, Л.М. \ред. кол.\; Кокун та ін.], О.М. \ред. кол.\; НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие


9.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Содержание:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

10.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, О. А.
    Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції [Текстььь] / О. А. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
дух -- душа -- психіка -- розвиток психіки людини -- вдосконалення -- самовдосконалення
Аннотация: У статті представлені психологічні ідеї фундаторів київської школи філософської психології. Доводиться, що зміст філософсько-психологічної думки на початку ХІХ ст. формувався не без впливу релігійних уявлень, котрих дотримувалися фундатори київської школи філософської психології. Стверджується, що провідним принципом у розумінні психіки на початку ХІХ ст. виступає принцип субстанційності, де психіка - це вічна особистість, безсмертна істоста, незалежна від матерії; є замкненою, самодостатньою та відокремленою від усіляких зв'язків із матеріальною дійсністю, початком. Розкривається ідея поетапного психічного розвитку людини. Наголошується, що у кожному віковому періоді життя людина набуває певних навичок, наприклад, керувати своїми емоціями, не вчиняти поспішних, необдуманих вчинків перед їхнім впливом, ставати рішучою задля подолання згубних звичок і здійснювати гідні вчинки та вибори. Констатується, що психічний розвиток людини насамперед розуміється як процес самовдосконалення і повинен скеровуватись у означеному напрямку та відбуватись безперервно.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 30817
Число посетителей 844
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя