Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Панок, Віталій Григорович@<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
159.922.73-053.5+159.964.3+159.98
А 39


    Акименко, Юрій Федорович.
    Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Акименко Юрій Федорович ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ставлення батьків--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
психічний розвиток -- тип батьківського ставлення -- детермінанти батьківського ставлення -- діагностичні критерії -- психологічна корекція -- індивідуальний тренінг -- груповий тренінг -- психологічна ефективність
Аннотация: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:159.9-051:316.485.6
В 18


    Варлакова, Євгенія Олегівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Варлакова Євгенія Олегівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 261 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 238-261. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Міжособистісні конфлікти--Дисертації
фывфывфыв:
міжособистісні конфлікти -- майбутні психологи -- емоції
Аннотация: У роботі виявлено аналіз науково-теоретичних концепцій та підходів до вивчення проблеми гтоовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів. Визначено зміст і показники готовності майбутніх практичних психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів: 1)мотиваційну; 2) когнітивну; 3) операційну; 4)комунікативну; 5) емоційну. Виявлено психологічні особливості, організаційно-професійні та соціально-демографічні чинники розвитку готовності майбутніх психологівдо розв`язання міжособистісних конфліктів. Розроблено та апробовано програму формування готовності майбутніх психологів до розв`язання міжособистісних конфліктів, результати впровадження якої в процесі підготовки майбутніх психологів довели її ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.923.2:364-43
К 82


    Кривоконь, Наталія Іванівна.
    Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кривоконь Наталія Іванівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна самоідентифікація--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА САМОідентифікація -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- професійна "Я-концепція" -- ПРОФЕСІЙНІ образи "Я" -- модель спеціаліста -- система соціального захисту населення
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922+159.923.2:316.477
П 44


    Підласа, Ірина Андріївна.
    Психологічний аналіз категорії життєвого шляху особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Підласа Ірина Андріївна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 185 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 170-185. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологічний аналіз--Життєвий шлях--Дисертації
фывфывфыв:
життєвий шлях -- життєва подія -- психологічна проблема -- соціальна активність -- психологічний час -- самовиявлення особистості -- життєва програма
Аннотация: Дисертацію присвячено комплексному дослідженню категорії життєвого шляху особистості через психологічний аналіз основних його понять та механізмів життєтворчості. На основі теоретичного аналізу встановлено, що життєвий шлях особистості - це багатовимірна, узагальнена і цілісна програма індивідуального розвитку особистості, яка має свої межі, періоди, міру завершеності та вичерпаності. Збагачено, конкретизовано психологічну модель життєвого шляху особистості та узагальнено шляхи розвитку механізмів цієї категорії. У результаті проведеного емпіричного дослідження життєвих планів і перспектив студентської молоді виявлено прогнози стосовно матеріальних і соціальних досягнень та розподілу видів діяльності у студентів після закінчення вищого навчального закладу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
195.922.8
Р 83


    Рудь, Галина Володимирівна.
    Формування життєвих перспектив у ранній юності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Рудь Галина Володимирівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 211 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 185-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Життєві перспективи--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

фывфывфыв:
психологічний час -- життєвий шлях -- життєва перспектива -- спосіб самовизначення
Аннотация: В роботі досліджено й структуровано базові соціально-психологічні чинники, які впливають на спосіб життєвого самовизначення, детермінують оптимальність життєвої перспективи особистості у ранній юності. Виокремлено індивідуально-психологічні властивості, які зумовлюють об'єктивне, цілісне сприймання життєвого шляху й детермінують оптимальність життєвої перспективи у ранньо-юнацькому віці. Структуровано сфери використання дослідницьких результатів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
378-057.875:159.9-051
Т 35


    Терлецька, Лариса Гаріївна.
    Рольова гра як засіб формуваня професійно-значущих якостей майбутнього практичного психолога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терлецька Лариса Гаріївна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Київськ. міжрегіон. ін-т удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка. - Київ, 1997. - 175 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійні якості--Дисертації
фывфывфыв:
майбутній психолог -- професійні якості -- рольова гра -- практичний психолог -- професійне становлення
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню процесу формування професійно значущих якостей майбутнього практичного психолога: професійно-психологічної рефлексії та саморефлексії, діапазону репертуару професійних ролей, уявлень про образ практичного психолога, адекватності образу "Я", оптимальності психічного стану.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.9.01+159.98:001.89
П 16


    Панок, Віталій Григорович.
    Теоретико-методологічні засади розвитку практичної психології в Україні [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / Панок Віталій Григорович ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 440 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 407-440. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Розвиток психології в Україні--Дисертації
   Україна
фывфывфыв:
практична психологія -- психологічна практика -- психологічні служби України -- соціально-психологічна реабілітація -- історія психології в Україні -- психотехніка -- педологія -- фахівець психологічної служби
Аннотация: В роботі визначено феномен психологічної практики, його роль, місце і специфіку в структурі соціальних практик та психологічного знання. Здійснено аналіз основних вітчизняних та зарубіжних концепцій і підходів у галузі практичної психології. Визначено основні тенденції, періоди та етапи розвитку психологічної практики та практичної психології. Розроблено категоріально-поняттєвий апарат практичної психології. Обґрунтовано організаційні принципи і організаційні моделі діяльності психологічної служби.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
377.091.12:159.9-051
Б 37


    Бегеза, Людмила Євгенівна.
    Соціально-психологічні чинники адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бегеза Людмила Євгенівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-199. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна адаптація--Практичні психологи--Дисертації
фывфывфыв:
СОЦІАЛьно-психологічна адаптація -- адаптація -- практичні психологи -- професійна діяльність -- психолог в учнівському колективі
Аннотация: В роботі визначено особливості процесу адаптації особистості та соціально-психологічні чинники впливу на нього. Визначено зміст і сутність поняття "соціально-психологічна адаптація практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах", запропоновано теоретичну модель та стратегії соціально-психологічної адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. Досліджено соціально-психологічні чинники адаптації практичних психологів до діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. Розроблено й апробовано програму організаційно-просвітницьких заходів, спрямовану на покращення взаємодії практичних психологів з усіма учасниками навчально-виховного процесу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.923.33+316.66]:005.336.2(043.5)
Б 72


    Борець, Юлія Василівна.
    Психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю. В. Борець ; наук. кер. В. Г. Панок ; Чернігівськ. держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2016. - 238 с. : табл. - Бібліогр.: с. 183-209. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціономічні професії--Психологічна компетентність--Дисертації
фывфывфыв:
психологічна компетентність -- майбутні фахівці -- соціономічні професії -- майбутні психологи -- майбутні юристи -- громадянська компетентність -- суспільно-пізнавальна компетенція -- нормативно-регулятивна компетенція -- поведінково-діяльнісна компетенція
Аннотация: У дослідженні вивчаються психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій - психолога і юриста. Представлено авторську теоретичну модель громадянської компетентності фахівців соціономічного профілю, яка включає основні компетенції: суспільно-пізнавальну, нормативно-регулятивну та поведінково-діяльнісну. Досліджено критерії сформованості громадянської компетентності майбутніх психологів та юристів. Визначено кореляційні зв'язки і залежності між компетенціями громадянської компетентності, контурно окреслено соціально-психологічні проблеми та протиріччя.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.942.2:614.253-051(043.5)
Л 80


    Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна.
    Соціально-психологічні чинники резистентності до емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Л. Л. Лотоцька-Голуб ; наук. кер. В. Г. Панок ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 258 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 226-254. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Професійна діяльність--Емоційне вигорання--Диссертации
фывфывфыв:
професійна діяльність -- емоційне вигорання -- лікарі
Аннотация: У дослідженні визначено основні теоретико-методологічні підходи до розуміння феномену резистентності до емоційного вигорання, професійного стресу, соціальних ролей у професійній діяльності лікарів. Визначено зв'язок між соціально-психологічними та когнітивно-стильовими особливостями майбутніх медиків та професійних лікарів. Встановлено особливості саморегулюючої поведінки у лікарів та визначено провідні копінг-стратегії й механізми психологічного захисту у професійній діяльності лікарів в ситуаціях, що сприяють становленню резистентності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.98
П-16


    Панок, Віталій Григорович.
    Практична психологія. Теоретико-методологічні засади розвитку. [Текст] : монографія / В. Г. Панок ; Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методологічний центр практичної психології і соціальної роботи. - Чернівці : Технодрук, 2010. - 486 с. - ISBN 978-966-8658-81-5 : 20 грн, 20.00 грн
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Практична психологія
фывфывфыв:
практична психологія


Доп.точки доступа:
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методологічний центр практичної психології і соціальної роботи
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

12.
159.923.2(043.3)
Л 68


    Лобунько, Вероніка Сергіївна.
    Самоствердження як психологічний чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. С. Лобунько ; наук. кер. В. Г. Панок ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18 (13 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

фывфывфыв:
самоствердження -- дошкільний вік -- стратегії самоствердження -- вікові та ґендерні особливості -- конструктивне самоствердження -- особистісний розвиток
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових підходів щодо вивчення феномену самоствердження у психології. Зазначаєтьс я, що самоствердження дитини дошкільного віку визначається рівнем її самостійності, впевненості у собі, допитливості, комунікативності, співпер еживанн я і співучасті , позитивною оцінкою себе та власних можливостей, авторитетом серед ровесників . Об ґ рунт о вано критерії оцінки, відповідні ним показники, рівні і стратегії самоствердження дітей дошкільного віку. Емпіричним шляхом встановлено, що більшість дітей демонструють деструктивно - домінантну та інертну стратегії самоствердження. Аналіз вікових і ґ ендерних ос обливостей самоствердження засвідчив наявність певних відмінностей: у хлопчиків молодшого дошкільного віку переважає деструктивно - домінантна та деструктивно - адаптаційна стратегії у навчальній та ігровій діяльності, у дівчаток – інертна і деструктивно - домін антна стратегії ; у хлопчиків старшого дошкільного віку спостерігається деструктивно - домінантна і деструктивно - адаптаційна стратегії самоствердження у навчальній та ігровій діяльності, у дівчаток – інертна та конструктивна . Емпірично досліджено вплив самост вердження на особистісний розвиток дошкільників. Ефективність програми формування конструктивного самоствердження дитини дошкільного віку підтверджено як існими та кількісними змінами показників їхнього самоствердженн я та особистісно го розвитку, що виражаєт ься у підвищенні рівня їхньої впевненості у собі, розкритті та посиленні індивідуальності, самостійності, позитивному сприйнятті себе, наявності позитивних змін в емоційній та мотиваційній сферах, підвищенні рівня контактності, допитливості, зниженні рівня тривожності та агресивності. Кореляційний аналіз отриманих результатів дослідження переконливо довів детермінуючий вплив самоствердження на рівень особистісного розвитку молодших і старших дошкільників. Т ому формування конструктивного самоствердження моло дших і старших дошкільників є важливим і визначальним чинником їхнього особистісного розвитку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 25.07.2024
Число запросов 10509
Число посетителей 490
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя