Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Поклад, І. М.@<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
15(902.7)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - 338 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 978-617-640-211-4 : 20.00 грн.
    Содержание:
Aksenchenko, K. B Social and psychological support of the unemployed during the readaptation / K.B Aksenchenko. - С .5-10
Березіна, О. О. Страх смерті в старості, це фактор розвитку особистості, або неконтрольований стан психологічного хаосу / О. О. Березіна. - С .11-16
Білоконь, І. В. Засади гуманістичної парадігми ціннісно-смислової сфери у відчизняній психології / І. В. Білоконь. - С .16-25
Бугайова, Н. М. Агресивний психологічний вплив на особистість у кіберпросторі / Н. М. Бугайова. - С .25-34
Бурлакова, І. А. Професійне здоров'я майбутніх фахівців економічної сфери як соціогуманітарне поняття / І. А. Бурлакова. - С .34-40
Волков, Д. С. Критерії визначення когнітивної продуктивності людини / Д. С. Волков, С. В. Ноздрін. - С .41-53
Грись, А. М. Особливості профілактики емоційного вигорання психологів засобами символдрами / А. М. Грись, Н. Ф. Мажиріна. - С .54-65
Завацький, В. Ю. Програма розвитку соціальної зрілості особистості як основи її антиципаційних здібностей / В. Ю. Завацький. - С .65-72
Зливков, В. Л. Особливості автентичності сучасних педагогів / В. Л. Зливков. - С .72-80
Ісаєвич, С. І. Особливості професійної підготовки майбутніх психологів щодо профілактичної роботи майбутніх психологів щодо профілактики роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки / С. І. Ісаєвич. - С .80-87
Катасанов, О. М. Особливості конфліктологічної компетентності особистості та підходи до її формування / О. М. Катасанов. - С .88-94
Комар, Т. В. Психологічні основи становлення професійної зрілості фахівця соціономічного напрямку / Т. В. Комар. - С .95-105
Копин, В. Ціннісні орієнтації у структурі підготовки семінаристів до професійної діяльності / В. Копин. - С .106-113
Матвієнко, Л. І. Поняття кар'єри і кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості / Л. І. Матвієнко, Н. В. Ортікова. - С .114-122
Міщенко, Н. В. Психосоціальна підтримка осіб з кризовими станами: особливості технологій / Н. В. Міщенко. - С .122-129
Морозова, О. В. Когнітивно-поведінкова модель в терапії неконструктивних життєвих стратегій подружжя / О. В. Морозова. - С .130-135
Павлюк, М. М. Психологічна межа як механізм розвитку самостійності майбутнього фахівця / М. М. Павлюк. - С .136-144
Павлюк, М. М. Потенціал агресивності у процесі розвитку особистісної самостійності / М. М. Павлюк, Л. І. Ахундова. - С .144-155
Павлюк, М. М. Розвиток самостійності як чинника подолання дезадаптації особистості / М. М. Павлюк, Т. А. Близнюк. - С .155-165
Павлюк, М. М. Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців / М. М. Павлюк, О. В. Ковальчук. - С .166-173
Поклад, І. М. Сторінка з історії психології щодо дискусії про здібності / І. М. Поклад. - С .174-183
Проніна, В. О. Сфери особистості як категоріальні концепти в працях українських дослідників / В. О. Проніна. - С .184-199
Савчук, О. А. Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери / О. А. Савчук. - С .200-207
Спицька, Л. В. Соціальна поведінка людини в кризові періоди життя: генетико моделюючий підхід / Л. В. Спицька. - С .208-215
Турбан, В. В. Самообмеження та відчуження: соціально-психологічні прояви і смислові конотації понять / В. В. Турбан. - С .216-223
Турбан, В. В. Теоретико-методологічний аналіз індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій в структурі професійної свідомості претендентів на вакантні посад спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості / В. В. Турбан. - С .223-233
Турбан, В. В. Парадигмальний підхід в конфліктології: постановка проблеми / В. В. Турбан. - С .233-240
Бикова, І. М. Соціально-психологічний клімат в колективі бізнес-організацій: теоретичні аспекти / І. М. Бикова. - С .241-251
Терещук, А. Д. Психологічна травма як чиинник афективної поведінки особистості / А. Д. Терещук. - С .251-259
Черемшинська, Н. М. Оцінка ефективності програми корекції віктимної поведінки жінок методом символдрама / Н. М. Черемшинська. - С .260-270
Шамич, О. М. Особливості прояву показників та чинників самореалізації паралімпійців / О. М. Шамич. - С .271-279
Шевченко, Р. М. Стресостійкість як чинник професійної діяльності жінок-управлінців: структурно-компонентний аналіз / Р. М. Шевченко. - С .280-287
Шостя, І. В. Розвиток професійної компетентності студентів-медиків у процесі комунікації / І. В. Шостя. - С .287-294
Гейко, Є. В. Сучасні проблеми гуманітарної науки: цілісність особистості фк передумова професійої зрілості майбутнього фахівця / Є. В. Гейко. - С .295-305
Кіраль, А. Й. Психологічний тренінг здатності підлітка протистояти криміналізації: зміст та технологія / А. Й. Кіраль. - С .305-323
Борозенцева, Т. В. Підходи до побудови соціально-психологічної програми з формування та розвитку корпоративної культури громадських організацій / Т. В. Борозенцева. - С .324-335
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Поклад, І. М.
    Сторінка з історії психології щодо дискусії про здібності [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 174-183 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
теоретичні проблеми -- дискусія -- соціальна обумовленість психіки -- здібності -- умови розвитку здібностей
Аннотация: У статті систематизовано наукові підходи до проблеми здібностей, розглянуті психологічні особливості їх розвитку. Простежено шлях розвитку даного поняття від теорії Л.С.Виготського та теоретичних розробок його послідовників до сьогодення. Зазначено, що у психологічній спадщині Г.С.Костюка феномен "здібності" розглядається як "загальнолюдські істотні властивості спільні для всіх людей" і таким чином, виступав невід'ємною складовою проблеми розвитку і формування зростаючої особистості. Досліджено теоретичну та практичну розробку проблеми здібностей в працях С.Л.Рубінштейна в яких вчений доводив, що здібності людини-це різні прояви здібностей до засвоєння знань та досягнень людської культури, до навчання та праці в яких вони формуються. Висвітлено в історичному плані дві конфронтуючі одна одній точки зору на проблему співвідношення природного та соціального в людині. Доведено, що така здатність не може розглядатися як проста властивість. Це своєрідне поєднання відносно стійкого асортименту прав інтелектуальної властивості, що призводить до можливості успішного виконання певних видів діяльності. Проте синтез специфічних властивостей не є постійним і незмінним. Це єдність розвивається і змінюється під впливом ззовні.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - 262 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 16.00 р.
    Содержание:
Семенова, Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності / Р. О. Семенова. - С .5-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (27 назва)
Корольов, Д. К. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи / Д. К. Корольов. - С .23-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (29 назв)
Карабаєва, І. І. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку / І. І. Карабаєва. - С .51-61. - Бібліогр.: с. 61 (3 назви)
Бажанюк, В. С. Психологічні особливості обдарованості школярів молодшого шкільного віку / В. С. Бажанюк. - С .62-70. - Бібліогр.: с. 70 (4 назви)
Боднарук, І. М. Активізація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики / І. М. Боднарук. - С .71-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (6 назв)
Бушай, І. М. Структура образу світу старшокласників / І. М. Бушай. - С .79-97. - Бібліогр.: с. 97 (3 назви)
Добровольська, Н. А. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання / Н. А. Добровольська. - С .88-97. - Бібліогр.: С. 97 (3 назви)
Зінченко, О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді / О. В. Зінченко, Г. Д. Шейко. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
Кальчук, О. С. Теоретико-психологічні аспекти готовності керівника до управлінської діяльності / О. С. Кальчук. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 113 (7 назв)
Козлова, О. С. Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ / О. С. Козлова. - С .114-121. - Бібліогр.: с. 121 (14 назв)
Маковєєва, С. В. Психологічні особливості розвитку відповідальності підлітків із неповних родин / С. В. Маковєєва. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 131 (6 назв)
Маслюк, А. М. Сторінка з історії становлення українського вільного університету / А. М. Маслюк. - С .132-139. - Бібліогр.: с. 139 (10 назв)
Мельник, М. О. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості / М. О. Мельник. - С .140-147. - Бібліогр.: с.146-147 (18 назв)
Науменко, О. С. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості / О. С. Науменко. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Немеш, О. М. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці / О. М. Немеш. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 163 (3 назви)
Нечаєва, О. С. Психологічні особливості діагностики інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .163-176. - Бібліогр.: с. 176 (16 назв)
Поклад, І. М. Історико-психологічний аналіз феномена танцю / І. М. Поклад. - С .177-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (21 назва)
Сергеева, Т. В. Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания / Т. В. Сергеева. - С .187-196. - Бібліогр.: с.196 (3 назви)
Сніжна, М. А. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків / М. А. Сніжна. - С .197-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (9 назв)
Федько, О. О. Актуалізація потенційної обдарованості студентів випускників економічного профілю / О. О. Федько. - С .206-215. - Бібліогр.: с. 214 (2 назви)
Хмизова, О. В. Актуалізація лідерського потенціалу студентської молоді у процесі вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням / О. В. Хмизова. - С .215-223. - Бібліогр.: с. 222-223 (18 назв)
Чорна, О. М. Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів / О. М. Чорна. - С .224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
Щербатюк, Б. А. Процес самовизначення як етап соціалізації індивіда / Б. А. Щербатюк. - С .234-241. - Бібліогр.: с. 241 (11 назв)
Янковчук, М. М. До питання визначення струстурних компонентів соціальної обдарованості / М. М. Янковчук. - С .242-250. - Бібліогр.: с. 249-250 (14 назв)
Яценко, Т. В. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко. - С .250-258. - Бібліогр.: с. 258 (4 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Поклад, І. М.
    Історико-психологічний аналіз феномена танцю [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 177-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
танець як феномен -- теорії танцю -- культурно-психологічний підхід
Аннотация: У статті аналізуються наукові уявлення про феномен танцю, історично розглядаються його теорії з точки зору культурно-психологічного підходу, подається характеристика основних напрямків вивчення даного феномену.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 423 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 2072-4772 : 25.00 грн.
    Содержание:
Бабатенко, О. В. Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості / О. В. Бабатенко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-13 (21 назва)
Близнюкова, О. М. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів / О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. - С .15-25. - Бібліогр.: с. 23-24 (9 назв)
Бугайова, Н. М. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій / Н. М. Бугайова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 35 (1 назва)
Бурлакова, І. А. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 45 (8 назв)
Вернік, О. Л. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми / О. Л. Вернік. - С .47-57. - Бібліогр.: с. 54-56 (18 назв)
Вітомський, Ю. Л. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (10 назв)
Гейко, Є. В. Цілісність особистості у вимірі системного підходу / Є. В. Гейко. - С .69-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (12 назв)
Гуд, Г. О. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів / Г. О. Гуд. - С .83-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (11 назв)
Добровольська, Н. А. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі / Н. А. Добровольська. - С .97-103. - Бібліогр.: с. 102-103 (12 назв)
Іванова, В. В. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова, Т. В. Палько. - С .104-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Іванцанич, В. І. Психологічні складові стресостійкості школярів / В. І. Іванцанич. - С .115-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (14 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ / Є. В. Кіричевська. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (13 назв)
Купрєєва, О. І. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. - С .134-146. - Бібліогр.: с. 143-146 (21 назва)
Мамчур, І. В. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників / І. В. Мамчур. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Марусинець, М. М. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .156-163. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Маценко, Ж. М. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький) / Ж. М. Маценко. - С .164-176. - Бібліогр.: с. 175 (15 назв)
Мельничук, І. Я. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах / І. Я. Мельничук. - С .177-185. - Бібліогр.: с. 184 (5 назв)
Міненко, О. О. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин / О. О. Міненко. - С .186-195. - Бібліогр.: с. 194 (12 назв)
Москаленко, В. В. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу / В. В. Москаленко. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 207-209 (28 назв)
Музика, О. Л. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / О. Л. Музика, Є. В. Загурська. - С .211-224. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
Мул, С. А. Психологічні особливості процесу прийняття рішень / С. А. Мул. - С .225-232. - Бібліогр.: с. 231 (8 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів / С. М. Омелянюк. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (7 назв)
Ортікова, Н. В. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 255-257 (10 назв)
Поклад, І. М. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .258-267. - Бібліогр.: с. 265-267 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя / Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (8 назв)
Терещук, А. М. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації / А. М. Терещук. - С .278-287. - Бібліогр.: с. 285-286 (10 назв)
Турбан, В. В. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості / В. В. Турбан. - С .288-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (9 назв)
Чегі, Т. Т. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України / Т. Т. Чегі. - С .307-314. - Бібліогр.: с. 313 (6 назв)
Чорна, Н. В. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору / Н. В. Чорна. - С .315-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (11 назв)
Шамич, О. М. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців / О. М. Шамич. - С .327-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (13 назв)
Солодчук, С. Є. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі / С. Є. Солодчук. - С .336-342. - Бібліогр.: с. 341-342 (8 назв)
Ахтирська, Ю. І. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів / Ю. І. Ахтирська. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
Білецький, П. С. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму / П. С. Білецький. - С .352-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Завацька, Н. Є. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації / Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. - С .361-367. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Шевченко, Р. П. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців / Р. П. Шевченко. - С .368-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (5 назв)
Євланова, Е. М. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості / Е. М. Євланова. - С .376-388. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Ведмідь, В. А. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів) / В. А. Ведмідь. - С .389-402. - Бібліогр.: с. 400 (6 назв)
Мамко, В. П. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі / В. П. Мамко. - С .402-414. - Бібліогр.: с. 412 (9 назв)
Михайлошина, І. О. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра / І. О. Михайлошина. - С .414-423. - Бібліогр.: с. 421-423 (53 назви)
Турбан, В. В. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять / В. В. Турбан. - С .298-306. - Бібліогр. с. 305-306 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Поклад, І. М.
    Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 258-267. - Бібліогр.: с. 265-267 (14 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
людина -- психіка -- особистість -- класифікація типів особистості
Аннотация: У статті обгрунтовано актуальність вивчення наукового доробку вітчизняних психологів. Досліджується їх внесок у розробку таких понять як "індивід", "особистість", "індивідуальність". Аналізуються наукові підходи й концептуальні уявлення про особистість та її психологічний склад у працях видатного вітчизняного вченого О. Ф. Лазурського.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
155
М 34


   
    Творча спадщина Г.С. Костюка: історія та сучасність. / Матеріали круглого столу (м. Київ, 11 червня 2019 р.) [Текст] : [збірник статей] / НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця ; [ред. кол. В. О. Моляко ; ред. кол.: Л. М. Карамушка, О. М. Кокун та ін.]. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 90 с. - 20.00 грн.
    Содержание:
Бугайова, Н. М. Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості / Н. М. Бугайова. - С .7-10
Вернік, О. Л. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка / О. Л. Вернік. - С .12-15
Дригус, М. Т. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .23-25
Маценко, Ж. М. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення / Ж. М. Маценко. - с. 40-42
Мельник, О. А. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку / О. А. Мельник. - С .42-44
Москаленко, В. В. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка / В. В. Москаленко. - С .44-47
Панасенко, Н. М. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки / Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. - С .56-58
Поклад, І. М. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .58-61
Пророк, Н. В. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму / Н. В. Пророк. - С .61-64
Сердюк, Л. З. Фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .64-66
Скальська, Л. О. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .66-68
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .68-71
Солодчук, С. Є. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні / С. Є. Солодчук. - С .71-73
Терещук, А. Д. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях / А. Д. Терещук. - С .73-76
Турбан, В. В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах / В. В. Турбан. - С .76-79
Турбан, В. В. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості / В. В. Турбан. - С .79-81
Яворська-Вєтрова, І. В. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .87-89. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Доп.точки доступа:
Моляко, В.О. \[ред. кол.\; Карамушка, Л.М. \ред. кол.\; Кокун та ін.], О.М. \ред. кол.\; НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие


8.
155
М 34


   
    Особистість у діяльнісному підході: сучасний погляд. / Матеріали наукової конференції (м. Київ, 07 грудня 2019 р.) [Текст] : [збірник статей] / НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця ; [ред. кол. В. О. Моляко ; ред. кол.: Л. М. Карамушка, О. М. Кокун та ін.]. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 62 с. - 5.00 грн.
    Содержание:
Бугайова, Н. М. Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості / Н. М. Бугайова. - С .7-10
Вернік, О. Л. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка / О. Л. Вернік. - С .12-15
Дригус, М. Т. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .23-25
Маценко, Ж. М. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення / Ж. М. Маценко. - с. 40-42
Мельник, О. А. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку / О. А. Мельник. - С .42-44
Москаленко, В. В. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка / В. В. Москаленко. - С .44-47
Панасенко, Н. М. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки / Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. - С .56-58
Поклад, І. М. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .58-61
Пророк, Н. В. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму / Н. В. Пророк. - С .61-64
Сердюк, Л. З. Фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .64-66
Скальська, Л. О. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .66-68
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .68-71
Солодчук, С. Є. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні / С. Є. Солодчук. - С .71-73
Терещук, А. Д. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях / А. Д. Терещук. - С .73-76
Турбан, В. В. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах / В. В. Турбан. - С .76-79
Турбан, В. В. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості / В. В. Турбан. - С .79-81
Яворська-Вєтрова, І. В. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .87-89. - Бібліогр.: с. 176-177 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Доп.точки доступа:
Моляко, В.О. \[ред. кол.\; Карамушка, Л.М. \ред. кол.\; Кокун та ін.], О.М. \ред. кол.\; НАПН України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие


9.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Содержание:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

10.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Поклад, І. М.
    Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування [Текстььь] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
інститут -- лабораторія -- історико-психологічне дослідження -- творча діяльність
Аннотация: У статті подається аналіз деяких сторінок історії Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, якому у 2020 році виповнюється 75 років з часу заснування. Висвітлено роль академіка Г.С. Костюка - першого директора Інститут - у становленні та розвитку вітчизняної психологічної науки. Розглядаються організаційні особливості створення Лабораторії загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця. Досліджуються значущі періоди в житті видатного вченого Володимира Андрійовича Роменця та їх вплив на його творчу діяльність.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 19008
Число посетителей 766
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя