Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>A=Пугачов, Дмитро Леоныдович@<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
159.922.73-053.6-056.49:004.738.5
П 88


    Пугачов, Дмитро Леоныдович.
    Психологічні особливості формування образу "Я" комп'ютерно-залежними молодшими підлітками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Д. Л. Пугачов ; наук. кер. Л. О. Кондратенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 206 с. : табл. + 1 додатки 56 с. - Бібліогр.: с. 185-206 (275 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей підліткового віку
   Діти з дивіантною поведінкою

   Психологія залежності

фывфывфыв:
образ "Я" -- комп'ютерна залежність -- Інтернет -- віртуальне татуювання -- нікнейм -- аватар -- підлітки -- віртуальний світ
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі формування образу "Я" компютерно-залежних молодших підлітків у мережі Інтернет та багатокористувацьких комп'ютерних іграх. У роботі розкрито психологічний зміст поняття образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я". Виявлено функціональні особливості поняття самосвідомість, що виступає визначальним фактором формування образу "Я" у підлітковому віці. Результатом дослідження стало самоінтерв'ю "Віртуальне татуювання", засноване на низці унікальних самопрезентаційних характеристиках молодших підлітків у реальному та віртуальному світах. Виявлено основні механізми, за допомогою яких відбувається формування унікального образу "Я" молодших підлітків у віртуальному світі, значення іх "Нікнеймів" та "Аватарів" у багатокористувацьких комп'ютерних іграх, соціальних мережах, мессенджерах, форумах та інших Інтернет-спільнотах. Емпірично доведено, що за більшістю унікальних самопрезентаційних характеристик існує значна та середня залежність між рівнем комп'ютерної адикції, засобами, які використовує підліток для комунікації у мережі Інтернет, та формуванням унікального образу "Я" у реальному та віртуальному світах. Розроблена комплексна корекційна програма, спрямована на підвищення рівня реальної комунікації та сприйняття віртуального простору як такого, що може дати додаткові переваги у навчанні, творчому зростанні та інших аспектах пов'язаних з реальним життям. В ході повторного тестування була емпірично підтверджена ефективність корекційної програми: констатовано зменшення загального рівня комп'ютерної залежності серед молодших підлітків, формування цілей та мотивів у експериментальних групах підлітків у реальному світі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кондратенко, Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 79454
Число посетителей 1424
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя