Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Смульсон, М. Л.@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 8. Психологічна теорія і технологія навчання. Вип. 10 / за ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. и.], 2019. - 328 с. - ISSN 2072-4772. - 20.00 грн.
    Содержание:
Максименко, С. Д. Актуальні проблеми генетичної психології / С. Д. Максименко. - С .8-20. - Бібліогр.: с. 19-20 (10 назв)
Андрієвська, В. В. Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних учених) / В. В. Андрієвська. - С .20-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (24 назви)
Балл, Г. А. Базовые понятия общей теории задач / Г. А. Балл. - С .33-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (20 назв)
Биков, В. Ю. Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя / В. Ю. Биков. - С .55-74. - Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
Вернік, О. Л. Психологічні аспекти репетиторства / О. Л. Вернік. - С .75-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (16 назв)
Волобуєва, О. Ф. Формування офіцерської честі: психолого-педагогічний аспект / О. Ф. Волобуєва. - С .93-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (15 назв)
Гергей, Т. На пути к экосистеме образования - некоторые психологические и педагогические аспекты / Т. Гергей. - С .105-123. - Бібліогр.: с. 122-123 (19 назв)
Дітюк, П. П. До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю / П. П. Дітюк. - С .123-132. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Дригус, М. Т. Психологічна система Ю. І. Машбиця: концептуальний підхід до створення теорій учбової діяльності і навчання / М. Т. Дригус. - С .132-142. - Бібліогр.: с. 141-142 (14 назв)
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Естетика старіння і старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .143-152. - Бібліогр.: с. 150-152 (18 назв)
Коміссарова, О. Ю. Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію / О. Ю. Коміссарова. - С .152-166. - Бібліогр.: с. 165-166 (16 назв)
Кондратенко, Л. О. Довизначення реальності в процесі її інтеріоризації / Л. О. Кондратенко. - С .166-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (11 назв)
Лотоцька, Ю. М. Структура вольового керування власним життям: психологічний феномен "рівень даності" / Ю. М. Лотоцька. - С .176-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
Ляшенко, О. І. Адаптивне навчання як ознака сучасних дидактичних систем / О. І. Ляшенко. - С .185-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (7 назв)
Мещеряков, Д. С. Модель суб'єктної активності / Д. С. Мещеряков. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-205 (16 назв)
Моляко, В. А. Стоп-кадры памяти / В. А. Моляко. - С .205-208
Моляко, В. А. "Уличный" вектор восприятия в поэтическом фольсклоре / В. А. Моляко. - С .208-228. - Бібліогр.: с. 228 (4 назви)
Назар, М. М. Продуктивнысть групового дистанцыйного навчання у віртуальному просторі / М. М. Назар. - С .228-242. - Бібліогр.: с. 239-242 (27 назв)
Проскура, О. В. Думки про дорогу людини / О. В. Проскура. - С .243-246
Проскура, О. В. Выдающиеся гуманисты ХХ века / О. В. Проскура. - С .247-257
Смульсон, М. Л. Розвиток дорослої людини у сучасному транзитивному світі / М. Л. Смульсон. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (15 назв)
Фомічова, Л. І. Проектування навчання та інтелектуальний розвиток в умовах слухової депривації / Л. І. Фомічова. - С .268-282. - Бібліогр.: с. 282 (5 назв)
Чайка, Т. А. Увидеть живое лицо истории (устные истории: свидетельства и свидетели) / Т. А. Чайка. - С .282-300
Чепелева, Н. В. Розв'язання смислових задач як чинник самопроектування особистості / Н. В. Чепелева. - С .300-313. - Бібліогр.: с. 313 (9 назв)
Швалб, Ю. М. Культурно-психологічні витоки форм освіти / Ю. М. Швалб. - С .313-325
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(08)
А 43


    Смульсон, М. Л.
    Розвиток дорослої людини у сучасному транзитивному світі [Текст] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 257-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
фывфывфыв:
транзитивний світ -- розвиток людини у транзитивному світі


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - 144 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 13.00 р.
    Содержание:
Чепелева, Н. В. Інтерпретація як механізм конструювання досвіду особистості / Н. В. Чепелева. - С .4-18. - Бібліогр.: с. 16-18 (15 назв)
Рудницкая, С. Ю. Продуктивні і стагнуючі стратегії дискурсивного конструювання досівду особистості / С. Ю. Рудницкая. - С .19-40. - Бібліогр.: с. 36-40 (28 назв)
Смульсон, М. Л. Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду / М. Л. Смульсон. - С .41-57. - Бібліогр.: с. 53-57 (23 назви)
Лебединська, І. В. Конструктивізм у контексті зміни статусу знання / І. В. Лебединська. - С .58-70. - Бібліогр.: с. 67-70 (18 назв)
Зарецька, О. О. Особливості дискурсивної практики при наданні дистанційної психологічної підтримки / О. О. Зарецька. - С .71-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (10 назв)
Зазимко, О. В. Конструювання досвіду в процесі розвитку особистості юнаків: вікові особливості / О. В. Зазимко. - С .83-98. - Бібліогр.: с. 95-98 (14 назв)
Шиловська, О. М. Теоретичне підгрунтя діагностики розвитку здатності молодшого школяра до дискурсивного констрауювання досвіду / О. М. Шиловська. - С .99-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
Чепелєва, Н. В. Теоретико-методичні основи та структурно-змістові складові програми тренінгу наративної компетентності особистості / Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька, К. В. Гуцол. - С .113-131. - Бібліогр.: с. 128-131 (20 назв)
Гудінова, І. Л. Дискурсивне конструювання професійного досвіду працівниками освіти / І. Л. Гудінова. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 140-141 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
Психологічна герменевтика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Смульсон, М. Л.
    Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду [Текст] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 12. - С. 41-57. - Бібліогр.: с. 53-57 (23 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
саморозвиток -- конструювання особистісного досвіду -- проблема -- задача -- інтелектуальна ініціація -- похилий вік -- дефіцитарність пам'яті
Аннотация: В статті показано, що медіатором зв'язку процесів конструювання особистісного досвіду і саморозвитку є задача на опціональний саморозвиток, самостійно поставлена і розв'язана дорослою людиною. З'ясовано, що конструювання досвіду є одним із аспектів діяльності саморозвитку, і цей процес логічно розглядати в контексті задачного підходу до діяльності та взагалі до життя як сукупності дяльнісних процесів різзного змісту і форми. Такий підхід доповнює постенекласичний дискурсивний розгляд конструювання особистісного досвіду, тому що опис процесу дискурсивного конструювання може здійснюватися у різних формах, і, зокрема, у форму розв'язування задачі. Визначено, що джерелами проблем і задач є так звані розриви (або "люфти") у діяльності, при цьому розрізняють задачу і проблему. Задача - це те, що має засоби розв'язування для поставленої мети, тоді як проблема виникає при наявності мети та відсутності засобів її досягнення, тому розв'язування проблеми завершується від задачної (проблемної) ситуації тим, що вона усвідомлена суб'єктом, об'єктивована і найчастіше описана словесно або і іншій знаковій (числовій, графічній) формі. Самостійна постановка задачі є онтологічним субстратом інтелектуальної ініціації як метакогніції. Проаналізовано основні стадії, які проходить задача від її знаходження (відчуття її наявності, паростку) в діяльності до ймовірного розв'язування: проблемна ситуація, проблематизація, проблема, власне інтелектуальна ініціація як самостійна постановка задачі, пошук засобів розв'язування, задачна ситуація, задача як система, задачна структура (засоби розв'язування знайдено і вербалізовано) і, нарешті, усвідомлений процес розв'язування, який може закінчитися розв'язком і найчастіше досягає його, якщо засоби було визначено адекватно. Аналіз проходження суб'єктом указаних стадій на прикладі того, як конструювання особистісного досвіду здійснюється людиною похилого віку в проблемній ситуації вікової дефіцитарності пам'яті, доводить, що старт процесу інтелектуальної ініціації є дорефлексивним і переддискурсивним, однак у подальшому процесі розв'язування задачі конструювання досвіду провідну роль починають вигравати дискурсивні засоби. Дискурсивними засобами конструювання досвіду тут виступатиме, зокрема, довизначення задачі, в даному випадку, її переформулювання з негативної постановки на позитивну, з необхідності компенсувати дефіцитарності пам'яті - на розвиток пам'яті або на загальний інтелектуальний розвиток.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 66217
Число посетителей 1143
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя