Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Телегей, Н. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 53 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2019. - 100 с. : табл. - . - 10.00 грн.
    Содержание:
Брюховецька, Олександра Вікторівна. Особливості сформованості соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти / О. В. Брюховецька. - С .3-8. - Бібліогр.: С. 8 (6 назв)
Заіка, І. В. Основні вияви особистісної напруженості / І. В. Заіка. - С .9-15. - Бібліогр.: С. 13-15 (39 назв).
Карамушка, Людмила Миколаївна. Особистісна та професійна самоактуалізація державних службовців: рівень значущості, розуміння сутності та умов для її здійснення / Л. М. Карамушка, Ю. В. Рутина. - С .15-22. - Бібліогр.: С. 21 (19 назв).
Клочко, А. О. Інноваційні стилі управління менеджерів освітніх організацій у процесі взаємодії менеджерів і педагогічного колективу: зв’язок з характеристиками організації та менеджерів / А. О. Клочко. - С .22-28. - Бібліогр.: С. 27 (15 назв).
Пастух, Людмила Василівна. Самоменеджмент керівників закладів освіти у системі післядипломної освіти / Л. В. Пастух. - С .28-34. - Бібліогр.: С. 32-33 (24 назви).
Карамушка, Людмила Миколаївна. Оцінка персоналом комерційних організацій чинників формування ставлення до грошей: вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик персоналу / Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. - С .35-43. - Бібліогр.: С. 42-43 (22 назви).
Телегей, Н. В. Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід / Н. В. Телегей. - С .44-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
Вінков, В. Ю. Темпоральні виміри уявлень молоді про життєвий успіх / В. Ю. Вінков. - С .50-56. - Бібліогр.: С. 55-56 (18 назв).
Гавриловська, К. П. Особливості мотиваційної сфери студентів хелперських спеціальностей / К. П. Гавриловська, О. Й. Литвак. - С .57-61. - Бібліогр.: С. 61 (8 назв).
Дмитріюк, Наталія Степанівна. Зв’язок академічної прокрастинації з організацією навчальної діяльності студентів / Н. С. Дмитріюк, Н. О. Кордунова, В. І. Мілінчук. - С .62-67. - Бібліогр.: С. 66-67 (19 назв).
Кличковський, С. О. Програма розвитку навичок міжособистісної взаємодії в контексті покращення соціально-психологічного клімату групи / С. О. Кличковський. - С .68-74. - Бібліогр.: С. 73-74 (24 назв).
Костіна, Т. О. Ґендерна складова життєвого сценарію особистості: жіночі сценарії / Т. О. Костіна. - С .74-80. - Бібліогр.: С. 79-80 (25 назв).
Мураненко, К. Ю. Організація системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .81-85. - Бібліогр.: С. 85 (8 назв).
Палагнюк, О. В. Тренінг актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості / О. В. Палагнюк. - С .86-92. - Бібліогр.: С. 91-92 (12 назв).
Карамушка, Людмила Миколаївна. III Всеукраїнський конгрес з організаційної та економічної психології (20–22 червня 2019 р., м. Кам’янець-Подільський) / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .93-96
Другие авторы: Креденцер О. В, Терещенко К. В., В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук, В.М. Івкін
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук, В.М. Івкін
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
15(08)
А 43


    Телегей, Н. В.
    Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід [Текст] / Н. В. Телегей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 44-49. - Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
реклама -- інтернет-реклама -- таргетингова реклама -- самореклама -- комунікативні процеси -- інтернет-маркетинг -- соціальні мережі -- блогосфера -- психологічний таргетинг
Аннотация: В статті здійснено теоретичний аналіз досліджень феномену «інтернет-реклама», як окремого виду реклами, що набуває значної актуальності в сучасному просторі. Доведено, що останнім часом інтернет-реклама стає частиною інформаційного прогресу в сучасному вимірі. Вона має високий ступінь фокусованості на кожного користувача, щільно займає свою нішу в усіх сферах життєдіяльності людини. Показано прогрес розвитку даного явища у новітніх формах та напрямках інтернет-реклами (соціальні мережі, «блогосфера», «таргетингова реклама»). Проаналізовано феномен «інтернет-реклама» з точки зору міждисциплінарного підходу: економічного, маркетингового, соціологічного та психологічного. Підкреслено значущість впливу інтернет-реклами на споживача в психологічному контексті, визначені подальші перспективи досліджень проблеми на теоретичному та емпіричному рівнях.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 139379
Число посетителей 912
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя