Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Балл, Георгій Олексійович@<.>
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.
159.922.4+159.922.75]-053.5
М 39


    Маякова, Ірина Володимирівна.
    Етнопсихологічні особливості картини світу дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Маякова Ірина Володимирівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-194. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації
фывфывфыв:
картина світу -- висвоювання -- світобудова -- символ -- етнічні відмінності -- культурні відмінності
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню картини світу дітей молодшого шкільного віку, що належать до різних етнічних груп. Теоретично обгрунтовані й практично виявлені специфічні елементи, що використовуються дітьми різніх етнічних груп для передачі змісту картини світу. У дисертації відображено ступень розробленості проблеми у філософії, психолого-педагогічній, соціальній літературі. Аналізуються ключові поняття "картина світу", "висвоювання", "символ", "світобудова". Також описуються особливості змісту картини світу дітей молодшого шкільного віку, залежно від етнічної належності і статі. Також дається характеристика використання дітьми моделей світу міфологічних та умовних. Розроблена програма дослідження з даної проблематики містить у собі методики, спрямовані на діагностику особистісних особливостей дитини, її когнітивні сфери, а також на вивчення картини світу дитини з урахіванням етнічних особливостей. Реалізація даних, стриманих у ході проведеного дослідження, може сприяти розробці навчальних програм з урахуванням етнічних особливостей, використовуватися в роботі засобів масової інформації. а також при складанні коригувальних програм для роботи з дітьми молодшого шкільного віку, що належать до різних культур.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.955+37.013.42
Р 83


    Руденко, Світлана Вікторівна.
    Соціальний інтелект як чинник успішності педагогічної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Руденко Світлана Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 182 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-182. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Соціальний інтелект--Дисертації
фывфывфыв:
інтелект -- соціальний інтелект -- педагогічна діяльність -- успішність
Аннотация: Дана робота присвячена проблемі дослідження соціального інтелекту як чинника успішності педагогічної діяльності. Розкрито основні характеристики й погляди на сутність соціального інтелекту, що складається на сьогоднішній день у вітчизняній і зарубіжній психології. Представлено основні підходи до дослідження соціального інтелекту. Розглянуто загальну характеристику педагогічної діяльності, описано й проаналізовано основні підходи до оцінки її успішності. Виділено критерії успішності педагогічної діяльності, стосовно яких і розглянуто соціальний інтелект учителів. Проведено емпіричне дослідження й представлено аналіз взаємозв"язку рівня розвитку соціального інтелекту й успішності педагогічної діяльності. Побудовано модель соціального інтелекту в його функціях, істотних для перебігу й результатів педагогічної діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.8+159.923.2
П 57


    Попелюшко, Роман Павлович.
    Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Попелюшко Роман Павлович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 274 с. : табл. - Бібліогр.: с. 171-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

фывфывфыв:
"Я"-концепція -- соціальна адаптація -- самооцінка -- загальна самооцінка -- негативна самооцінка -- саморегуляція
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі впливу самооцінки на формування особистості молодої людини. дана робота складається із вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. В першому розділі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено вплив якісних і кількісних показників самооцінки на формування особистісних характеристик студентів ВНЗ. Обгрунтовано також підхід до самооцінки як до динамічної системи. У другому розділі описано розроблений і апробований автором комплекс методів дослідження рівнів самооцінки; встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів системи самооцінки; описані рівні самооцінки. Результати дослідження, висвітлені у третьому розділі, доповнюють уявлення про механізм функціонування самооцінки як складової системи регуляції поведінки і діяльності особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954
В 75


    Воропаєв, Євгеній Павлович.
    Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Воропаєв Євгеній Павлович ; наук. кер. Балл. Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 223 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-223. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Театральна студія--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
педагог-режисер -- дитячий театр -- самоактуалізація -- сенсожиттєві орієнтири -- ціннісні орієнтації -- креативність
Аннотация: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.2-057.875:316.752+378-057.875:159.9-051
В 46


    Вілюжаніна, Тетяна Анатоліївна.
    Динаміка ціннісно-смислової сфери особистості в процесі професійного становлення майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вілюжаніна Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

фывфывфыв:
ціннісно-смислова сфера -- професійне становлення -- індивідуальний світогляд -- смислова регуляція -- майбутні психологи
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню динаміки ЦСС особистості на етапі професійного навчання. теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що період підготовки характеризується не тільки активним оволодінням професією навчання, але й істотними змінами в ціннісно-смисловій сфері. Визначено особливості ЦСС студентів-психологів на різних етапах навчання у ВНЗ. Показано, що динаміка ЦСС полягає у підйомі на якісно новий рівень розвитку. Основні результати роботи знайшли практичне впровадження при організації навчального процесу у ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.38+159.928.22]:305
З-13


    Завгородня, Олена Василівна.
    Психологія художньо обдарованої особистості (гендерні аспекти) [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Завгородня Олена Василівна; наук. конс. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 452 с. : табл., іл. + 1 (додатки) с. - Бібліогр.: с. 407-452. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Художня обдарованість--Дисертації
фывфывфыв:
художньо обдарована особистість -- образотворча діяльність -- гендер -- метагендер -- маскулінність -- фемінність
Аннотация: Дисертаційне дослідження висвітлює проблему гендерних та метагендерних аспектів психології художньо обдарованої особистості. Проаналізовано фемінність і маскулінність у психологічно-естетичному аспекті. Запропоновано модель взаємодії фемінності та маскулінності метагендерного рівня в творчому циклі художньо обдарованої особистості. Охарактеризовано індивідуальні відмінності образотворчої діяльності та прояви образотворчих стратегій в чоловічих і жіночих групах. Визначено залежність рівня художньої оригінальності роботи від внутрішньої емоційно-смислової динаміки суб'єкта діяльності. Простежено неоднозначні зв'язки рівня художньої оригінальності образотворчих робіт зі статтю їхніх авторів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
15(09)
И 89


   
    Історична психологія та мультикультурність. Збірка статей ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки" 5 лютого-5 березня 2015 р. [Текст] : научное издание / ред. О. В. Яремчук. - Одеса : ОНУ, 2015. - 664 с. - ISBN 978-617-689-143-7 : 35.00 грн.
    Содержание:
Балл, Георгій Олексійович. Концепт "особистість": між елетарністю й егалітарністю / Г. О. Балл. - С .13-23. - Бібліогр.: С. 21-23 (28 назв)
фывфыв: концепт "особистість", елітарність, егалітарність
Коптюк, Леонид Михайлович. Діалог культур як регулятивна ідея сучасного буття та мислення / Л. М. Коптюк. - С .80-90. - Бібліогр.: С. 90 (6 назв)
фывфыв: сучасне буття, культури, сучасне мислення
Бастун, Наталія Анатоліївна. Культурно-цивілізаційні впливи на розвиток вищих психічних функцій: дислексія як освітня та історико-культурна проблема / Н. А. Бастун. - С .609-619. - Бібліогр.: С. 618-619 (14 назв)
Морозовська, Т. Д. Відображення світогляду людини різних історичних епох у мистецтві танцю / Т. Д. Морозовська. - С .207-216. - Бібліогр.: С. 215-216 (9 назв)
фывфыв: мистецтво танцю, світогляд людини, історичні епохи
УДК
РУБ 15(09)
Рубрики: Загальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Яремчук, Оксана Василівна \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
15(09)
И 89


    Балл, Георгій Олексійович.
    Концепт "особистість": між елетарністю й егалітарністю [Текст] / Г. О. Балл // Історична психологія та мультикультурність. Збірка статей ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки" 5 лютого-5 березня 2015 р. : научное издание / ред. О. В. Яремчук. - Одеса : ОНУ, 2015. - С. 13-23. - Бібліогр.: С. 21-23 (28 назв) . - ISBN 978-617-689-143-7
УДК
РУБ 15(09)

фывфывфыв:
концепт "особистість" -- елітарність -- егалітарність


Доп.точки доступа:
Яремчук, Оксана Василівна \ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
153
П 86


   
    Балл Георгій Олексійович [Текст] // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 336-338
УДК
РУБ 153


Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
37.015.3:159.922
С 77


   
    Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі [Електронний ресурс] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 161 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Балл, Георгій Олексійович. Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі / Г. О. Балл. - С. 6-15
Дригус, Марія Трохимівна. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів / М. Т. Дригус. - С. 16-32
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів / Н. І. Мусіяка. - С. 33-83
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів / І. В. Яворська-Вєтрова. - С. 84-137
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
особистість -- особистісна ефективність -- онтогенез -- психологічні механізми -- рефлексивний механізм -- оцінковий механізм -- мікрогенез
Аннотация: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович; Дригус, Марія Трохимівна; Мусіяка, Наталія Іванівна; Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна; Дригус, Марія Трохимівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


11.
37.015.3:159.922
С 77


    Балл, Георгій Олексійович.
    Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі [Текст] / Г. О. Балл // Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 6-15
УДК


Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович; Дригус, Марія Трохимівна; Мусіяка, Наталія Іванівна; Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна; Дригус, Марія Трохимівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

12.
001
Б 20


    Балл, Георгій Олексійович.
    Засади раціогуманістичного підходу в методології психологічної науки [Текст] / Г. О. Балл // Система сучасних методологій : хрестоматія / Тернопільськ. нац. екон. ун-т, ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства". - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - Т. 3 . - ISBN 978-966-654-376-2
УДК
РУБ 001
Рубрики: раціогуманістичний підхід


Доп.точки доступа:
Фурман, Анатолій Васильович \відпов. ред., пер., упор.\; Тернопільський національний економічний університет(Тернопіль)ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства"

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

13.
001
Б 20


    Балл, Георгій Олексійович.
    До обгрунтування раціогуманістичного підходу у психології [Текст] / Г. О. Балл // Система сучасних методологій : хрестоматія / Тернопільськ. нац. екон. ун-т, ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства". - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - Т. 3 . - ISBN 978-966-654-376-2
УДК
РУБ 001
Рубрики: раціогуманістичний підхід


Доп.точки доступа:
Фурман, Анатолій Васильович \відпов. ред., пер., упор.\; Тернопільський національний економічний університет(Тернопіль)ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства"

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

14.
001
Б 20


    Балл, Георгій Олексійович.
    Інтегративно-особистісний підхід у психології [Текст] / Г. О. Балл // Система сучасних методологій : хрестоматія / Тернопільськ. нац. екон. ун-т, ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства". - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - Т. 3 . - ISBN 978-966-654-376-2
УДК
РУБ 001
Рубрики: інтегративно-особистісний підхід


Доп.точки доступа:
Фурман, Анатолій Васильович \відпов. ред., пер., упор.\; Тернопільський національний економічний університет(Тернопіль)ГО "Інтелектуальний штаб громадянського суспільства"

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

15.
15
Б 20


    Балл, Георгій Олексійович.
    Орієнтири сучасного гуманізму (в суспільній, освітній, психологічній сферах) [Текст] / Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Всеукр. громад. орг. "Асоціація гуманістичної психології". - Вид. 2-е, доп. - Житомир : Волинь; ПП "Рута", 2008. - 232 с. - ISBN 978-966-8162-14-5 : 20.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Теорія пізнання

фывфывфыв:
сучасний гуманізм -- гуманізація освіти -- свобода -- надійність -- раціогуманістичний підхід

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ); Всеукр. громад. орг. "Асоціація гуманістичної психології"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
15
К 72


   
    Культуротвірна функція психологічної науки [Текст] : монографія / Г. О. Балл, М. В. Бастун , О. В. Губенко ; за ред. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Кіровоград : Імекс - ЛТД, 2014. - 264 с. - 51.00 грн
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
культуротвірна функція -- культурні процеси -- становлення особистості -- творча діяльність -- конфліктні ситуації


Доп.точки доступа:
Балл, Г. О.; Бастун , Микола Володимирович; Губенко, Олександр Володимирович; Балл, Георгій Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (3), ч (1)
Свободны: ЧЗ (3), ч (1)
Найти похожие

17.
159.923.2-057.85/.86+378.011.3-057.175:62(043.5)
Я 47


    Яковицька, Лада Савеліївна.
    Психологія самореалізації викладача у науково-технічній діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. С. Яковицька ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 617 с. - Бібліогр.: с. 459-508 (546 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
самореалізація -- науково-технічна діяльність -- рефлексія -- цілепокладання -- екстеріоризація -- ціннісні орієнтації -- створення нових особистісних сенсів
Аннотация: У дисертації здійснена комплексна розробка проблеми становлення самореалізаційних процесів викладача у науково - технічній діяльності . Досліджено зв ’ язок потреби у самореалізації із професійним ( науково - технічним ) буттям особи ; показано значення розвиненої потреби в самореалізації для продуктивної праці науково - технічної інтелігенції , яка виникає і формується у виробничій діяльності особистості , на прикладі професійного зростання науково - технічних працівників Донецького національного технічного університету . Результатом дослідження стала загальна концепція , яка сприятиме розвитку потреби в самореалізації як у викладацького і технічного персоналу університету , так і у студентської молоді , що набуває професійних компетенцій в умовах технічних вишів . Емпірично досліджені особливості процесу самореалізації викладачів у науково - технічній діяльності , представлені дані емпіричного аналізу суб ’ єктних й операційних чинників та видів процесу самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , структури ціннісних орієнтацій особистості , психологічних особливостей гуманістичної самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , доведена їх статистична значущість . Обґрунтовано мотиваційно - ціннісні чинники самореалізації , що зумовлюють конструктивне та компетентне здійснення діяльності фахівцем . Виділено елементи новизни чи мінливості , які виявлялися у 6- ти експериментальних групах , що відрізнялися за рівнем самореалізації і за віковими ознаками . Представлено регресійну модель самореалізації викладача у науково - технічній діяльності .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.923.2-057.85/.86+378.011.3-057.175:62(043.5)
Я 47


    Яковицька, Лада Савеліївна.
    Психологія самореалізації викладача у науково-технічній діяльності [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л. С. Яковицька ; наук. конс. Г. О. Балл ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 39 с. - Бібліогр.: с. 32-36 (48 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
самореалізація -- науково-технічна діяльність -- рефлексія -- цілепокладання -- екстеріоризація -- ціннісні орієнтації -- створення нових особистісних сенсів
Аннотация: У дисертації здійснена комплексна розробка проблеми становлення самореалізаційних процесів викладача у науково - технічній діяльності . Досліджено зв ’ язок потреби у самореалізації із професійним ( науково - технічним ) буттям особи ; показано значення розвиненої потреби в самореалізації для продуктивної праці науково - технічної інтелігенції , яка виникає і формується у виробничій діяльності особистості , на прикладі професійного зростання науково - технічних працівників Донецького національного технічного університету . Результатом дослідження стала загальна концепція , яка сприятиме розвитку потреби в самореалізації як у викладацького і технічного персоналу університету , так і у студентської молоді , що набуває професійних компетенцій в умовах технічних вишів . Емпірично досліджені особливості процесу самореалізації викладачів у науково - технічній діяльності , представлені дані емпіричного аналізу суб ’ єктних й операційних чинників та видів процесу самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , структури ціннісних орієнтацій особистості , психологічних особливостей гуманістичної самореалізації викладача у науково - технічній діяльності , доведена їх статистична значущість . Обґрунтовано мотиваційно - ціннісні чинники самореалізації , що зумовлюють конструктивне та компетентне здійснення діяльності фахівцем . Виділено елементи новизни чи мінливості , які виявлялися у 6- ти експериментальних групах , що відрізнялися за рівнем самореалізації і за віковими ознаками . Представлено регресійну модель самореалізації викладача у науково - технічній діяльності .

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл, Георгій Олексійович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 10.07.2024
Число запросов 112314
Число посетителей 1289
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя