Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Боришевський, Мирослав Йосипович@<.>
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
1.
37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2
Г 15


    Галян, Олена Іванівна.
    Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діяльність вчителя--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- активність -- монологічна стратегія -- діалогічність -- імперативність -- навчальний процес

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.8+159.923.32-053.67
К 38


    Кияшко, Марина Олександрівна.
    Життєвий вибір як чинник духовного розвитку особистості в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кияшко марина Олександрівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-193. -
УДК
ББК 159.923.32-053.67
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія особистості--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

фывфывфыв:
життєвий вибір -- духовний розвиток -- алоцентрична спрямованість -- егоцентрична спрямованість -- тип міжособистісних стосунків -- аксіоматичний підхід -- логіко-теоретична модель -- обчислювальний експеримент -- юнацький вік
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання щодо дослідження життєвого вибору як визначального фактору духовного розвитку особистості, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення понять духовності, духовного розвитку та життєвого вибору. Висвітлено можливості використання аксіоматичного підходу до моделювання психічних явищ, у межах якого побудовано психологічну логіко-теоретичну модель життєвого вибору як чинника духовного розвитку особистості, яка орієнтована на практичне вимірювання предмету дослідження та створює умови для проведення обчислювального експерименту. Результатами обчислювального експерименту підтверджено, що життєвий вибір, спрямований на реалізацію алоцентричної спрямованості у міжособистісних стосунках, як відмова від егоцентричної форми взаємодії з оточенням, сприятиме духовному розвитку особистості в юнацькому віці.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.922.8
К 89


    Кузікова, Світлана Борисівна.
    Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Кузікова Світлана Борисівна; наук. конс. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 527 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 454-502. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморозвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

фывфывфыв:
саморозвиток -- самоактивність -- самосвідомість -- суб'єкт саморозвитку
Аннотация: У роботі досліджено теоретичні підходи до проблеми саморозвитку в системі наук про людину, поглиблено та уточнено категоіальний апарат. З'ясовано суттєві характеристики, рівні організації, критерії саморозвитку яе суб'єктивної діяльності, соціально-психологічні чинники та закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Запропоновано авторську концепцію формування суб'єкта саморозвитку в практиці психологічної корекції, визначено зміст психологічного супроводу саморозвитку особистості; обґрунтовано параметри моделі фахівця-професіонала в галузі надання психологічної допомоги, розкрито експерементально перевірені психолого-педагогічні умови та технології оптимізації становлення суб'єкта особистісного і професійного саморозвитку в процесі фахової підготовкистудентів-психологів до психокорекційної діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.2-057.17:005.6+005.32
К 71


    Косар, Уляна Богданівна.
    Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Косар Уляна Богданівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 208-225. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
управлінська діяльність -- КЕРІВНИК -- професіонал -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- ОБРАЗ Я-професіонал -- професійна самооцінка -- здатність до самоуправління
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі впливу професійної самосвідомості керівників на ефективність управлінської діяльності. На теоретичному та експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обґрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, на основі якої проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Виявлено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, а також провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих елементів професійної самосвідомості керівника та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
37.064.2-027.22:130.12+316.47
К 96


    Кушнірюк, Володимир Михайлович.
    Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кушнірюк Володимир Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 2000. - 186, [29] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
ВЗАЄМОДІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ -- КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ -- МІЖОСОБИСТІСНІ КОНФЛІКТИ -- ГУМАНІЗАЦІЯ -- гуманістичні цінності -- ЗАПОБІГАННЯ конфліктів
Аннотация: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.922.72-053.6+37.015.3:005.32
М 50


    Мендиета Алонсо Марта Роксана
    Взаимосвязь мотивации и критической самооценки знаний подростка как фактор стимуляции его познавательной активности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мендиета Алонсо Марта Роксана ; науч. рук. Варава И. М. ; Киев. Ордена Ленина гос. ун-т им Т. Г. Шевченко. - Киев, 1989. - 112 с. : табл. - Библиогр.: с. 99-112. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Познавательная активность--Самооценка--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

фывфывфыв:
мотивация -- самооценка -- познавательная активность -- стимуляция познавательной активности -- подросток
Аннотация: В исследовании выявлена взаимосвязь мотивов учения и критичности самооценки знаний подростка. Показано, что сама по себе положительная мотивация не является решающим фактором познавательной активности в подростковом возрасте,если она не соотносится с адекватной самооценкой знаний учащихся; что уровень влияния критической самооценки на мотивацию познавательной активности зависит от знания и понимания подростками критериев педагогической оценки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.922.4+159.937
П 49


    Польшина, Ольга Григорівна.
    Психосемантичні особливості сприймання студентами народної орнаментальної символіки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Польшина Ольга Григорівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2005. - 157,[14] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-156. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психосемантика--Сприймання --Дисертації
фывфывфыв:
народний орнамент -- психосемантика символів -- розуміння символів -- сприймання орнаментальних символів
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психосемантики українського орнаменту та особливостям сприймання графічних елементів орнаменту. Досліджується символізм кольору в зображенні орнаментів, поняття "символ" в психології, смисл і значення символів, особливості розуміння символічних зображень. Проведено психосемантичний експеримент на вивчення гендерних особливостей означування орнаментальних мотивів, гендерних відмінностей у сприйманні орнаментальних символів у студентів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.937+159.942]:78
С 89


    Субота, Марія Василівна.
    Психологічні особливості емоційного сприймання музики молодшими школярами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Субота Марія Василівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1992. - 141 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 94-106. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприймання музики--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
емоційне сприймання музики -- музична діяльність -- молодші школярі
Аннотация: У дисертації вивчається цілісний процес емоційного сприймання музики молодшими школярами у різних його аспектах. Виявлено його істотні статево-вікові, суб'єктні та характерологічно зумовлені особливості. Визначені найбільш типові особливості емоційного сприймання музики дітьми молодшого шкільного віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
37.015.3:159.947.23
Т 12


    Татомир, Леся Павлівна.
    Розвиток відповідальності у дітей підліткового і старшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Татомир Леся Павлівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 180 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиток відповідальності--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
відповідальність -- підлітки -- старший шкільний вік -- мотивація -- суб'єктність -- виховний вплив
Аннотация: У роботі представлена цілісна характеристика проблеми розвитку відповідальності у дітей підліткового і раннього юнацького віку, розкриваються закономірності даного процесу. Представлені результати експериментального вивчення особливостей розвитку предмета відповідальності, визначається його "зона найближчого розвитку" в підлітковому і ранньому юнацькому віці. Дається характеристика інстанції відповідальності та особливостей суб'єкта поведінки. Досліждені психологічні умови та засоби ефективного впливу на розвиток відповідальності у підлітків і старшокласників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.923.2+159.922.4
Ш 37


    Шевченко, Олена Василівна.
    Національна ідентифікація у становленні Я-образу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Олена Василівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-образ--Самоідентифікація--Дисертації
фывфывфыв:
Я-образ -- національна самосвідомість -- соціальна ідентичність -- національна ідентифікація
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню особливостей національної ідентифікації та ролі цього процесу у становленні Я-образу особистості в юнацькому віці. Досліджено особливості процесу формування національної ідентичності особистості як важливого компоненту її Я-образу. Показано,що національна ідентифікація є важливою складовою процксу становлення Я-образу особистості. Здійснена спроба обгрунтувати та апробувати програму оптимізації процесу формування національної свідомості та самосвідомості особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
37.011.3-051+37.013+159.955.4
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Яблонська Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 199 с. : табл., рис., ил. - Бібліогр.: с. 182-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Рефлексія--Дисертації
фывфывфыв:
професійне становлення -- особистісна рефлексія -- вчитель початкових класів -- особистісне становлення
Аннотация: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.922.8+316.477
Б 81


    Бондар, Наталія Євгенівна.
    Формування особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бондар Наталія Євгенівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Життєвий шлях--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

фывфывфыв:
життєвий шлях -- самоактуалізація -- юнацький вік -- життєва програма
Аннотация: У роботі проведено аналіз основних теоретичних та методологічних тенденцій в дослідженнях життєвого шляху особистості. Визначені основні психологічні характеристики та параметри особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці. Розкрито особливості життєвого програмування як центрального механізму саморегуляції особистісної репрезентації життєвого шляху.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.947:355
Г 82


    Грибенюк, Геннадій Сергійович.
    Психологічні основи становлення саморегуляції у навчально-професійній діяльності майбутніх рятівників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Грибенюк Геннадій Сергійович ; наук. конс. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 380 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 347-380. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморегуляція--Дисертації
фывфывфыв:
саморегуляція -- майбутні рятівники -- МОТИВАЦІЯ -- ПРОФЕСІЙНА діяльність -- ЕКСТРЕМАЛЬНІ умови -- колективно-групова організація -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- курсанти -- самосуб'єктна дія -- духовні цінності -- моральні цінності
Аннотация: У роботі розроблено теоретико-методологічні основи психології особистісної саморегуляції рятівників у професійній діяльності. Розкрито динаміку і типи мотивації до діяльності в екстремальних умовах та проаналізовано їх зв'язок з усвідомленням значення цієї діяльності в самореалізації. Простежено становлення здатності особистості до саморегуляції та з'ясовано роль цієї здатності у розвитку самосуб єктної дії як умови ефективної діяльності рятівників. З'ясовано взаємозалежність між змістом морально-релевантних ціннісних орієнтацій як основи духовності особистості та умови становлення у неї здатності до саморегуляції в екстремальних умовах діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.923(072)
С 17


   
    Самотворення у розвитку особистості [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 93 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Боришевський, Мирослав Йосипович. Концептуальні засади проблеми самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С. 6-10
Сердюк, Людмила Захарівна. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення / Л. З. Сердюк. - С. 10-15
Сердюк, Людмила Захарівна. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 15-20
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості / О. І. Пенькова. - С. 20-24
Володарська, Наталія Дмитрівна. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ / Н. Д. Володарська. - С. 27-38
Пенькова, Олена Іванівна. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ / О. І. Пенькова. - С. 41-52
Яблонська, Тетяна Миколаївна. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ / Т. М. Яблонська. - С. 54-67
Пилипенко, Любов Іванівна. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ / Л. І. Пилипенко. - С. 68-78
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
самотворення -- розвиток особистості -- самовдосконалення -- педагогічний процес -- міжособистісні взаємини -- сімейно-ціннісні орієнтації -- світосляд
Аннотация: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


15.
159.923(072)
С 17


    Боришевський, Мирослав Йосипович.
    Концептуальні засади проблеми самотворення особистості [Текст] / М. Й. Боришевський // Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 6-10
УДК


Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

16.
   159.9(092)
   Б 82


    Боришевський, Мирослав Йосипович.
    Етюди психолога. Спогади (Per aspera ad astra) [Текст] / Мирослав Боришевський. - [Б. м. : б. и.]. - 223, [1] с. - 20 грн. р.
УДК
Рубрики: Психологічна спадщина --видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання
   Історія психології--видатні діячі науки і культури--Літературно-художнє видання

фывфывфыв:
психологічна спадщина -- видатні діячі -- наука -- культура -- історія психології -- історична психологія -- психологічна наука

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 95919
Число посетителей 1276
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя