Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>A=Гаєвська, Наталія Володимирівна@<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
316.613:159.937+316.776.33:659.1
Г 13


    Гаєвська, Наталія Володимирівна.
    Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гаєвська Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 209 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
фывфывфыв:
політична свідомість -- типи політичної свідомості -- реклама -- потреби особистості -- рекламні повідомлення -- особливості політичної свідомості -- дієво-ригідний -- дієво-флексибельний -- рецептивно-ригідний -- рецептивно-флексибельний -- рефлексивні механізми -- свідомість виборців -- рефлексія
Аннотация: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють <соціокультурні чинники>. <Політична свідомість> проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 6116
Число посетителей 485
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя