Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Гомольська, Л. П.@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 43 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - 142 с. : табл., рис. - 10.00 грн.
    Содержание:
Брюховецька, О. В. Модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О. В. Брюховецька. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 7 (10 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Грубі, Тамара Валеріївна. Сучасні моделі перфекціонізму / Т. В. Грубі. - С .8-15. - Бібліогр.: с. 13 (27 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Дробот, О. В. Властивості професійної свідомості керівника / О. В. Дробот. - С .15-19. - Бібліогр.: с. 18-19 (16 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Журавльов, В. В. Психологічна модель підготовки до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону / В. В. Журавльов. - С .20-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (19 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Карамушка, Людмила Миколаївна. Ґендерна політика організації та її основні індикатори: досвід емпіричного дослідження / Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич. - С .26-32. - Бібліогр.: с. 32 (9 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Кот, В. Г. Психологічна підготовка як інструмент сприяння професійній самореалізації рекламіста / В. Г. Кот. - С .33-37. - Бібліогр.: с. 37 (5 назв) : табл.
фывфыв: організаційна психологія
Мейтарчан, С. Ю. Розробка програми тренінгових занять для підготовки майбутніх менеджерів до мотивування персоналу / С. Ю. Мейтарчан. - С .38-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (20 назв) : табл.
фывфыв: організаційна психологія
Мушегов, О. М. Проблема самоефективності в сучасній вітчизняній організаційній психології / О. М. Мушегов. - С .47-53. - Бібліогр.: с. 50-51 (29 назв)
Приймук, О. О. Теоретико-методологічні підходи до формування психологічних умов розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців / О. О. Приймук. - С .53-58. - Бібліогр.: с. 57 (7 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Рутина, Ю. В. Методики для дослідження психологічних чинників професійної самоактуалізації державних службовців / Ю. В. Рутина. - С .58-64. - Бібліогр.: с. 63 (27 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Чернега, Н. С. Погляди вітчизняних та зарубіжних учених на формування позитивного іміджу вищого навчального закладу / Н. С. Чернега. - С .64-68. - Бібліогр.: с. 68 (10 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Чернявская, И. А. Методики для изучения содержания и факторов профессиональной адаптации персонала в транснациональных корпорациях / И. А. Чернявская. - С .69-74. - Бібліогр.: с. 72-73 (23 назви)
фывфыв: організаційна психологія
Гомольська, Л. П. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації / Л. П. Гомольська. - С .75-81. - Бібліогр.: с. 80 (18 назв) : табл.
фывфыв: економічна психологія
Дроздова, Ю. В. Аналіз результатів апробації комплексної психологічної програми регуляції самовизначення майбутніх фахівців торгівельного підприємництва / Ю. В. Дроздова. - С .81-85. - Бібліогр.: с. 84-85 (13 назв)
фывфыв: економічна психологія
Жовнер, В. Ю. Наукові підходи до вивчення конкурентоспроможності фахівців туристичного бізнесу / В. Ю. Жовнер. - С .86-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв)
фывфыв: економічна психологія
Корольчук, Валентина Миколаївна. Методичні підходи діагностики впливу психотравмуючих факторів на особистість підприємця / В. М. Корольчук. - С .92-96. - Бібліогр.: с. 95-96 (15 назв)
фывфыв: економічна психологія
Гуменюк, Оксана Григорівна. Психологічний аналіз особистісних теорій лідерства / О. Г. Гуменюк. - С .97-103. - Бібліогр.: с. 103 (11 назв) : табл.
фывфыв: соціальна психологія
Жигаренко, І. Є. Система соціально-психологічних чинників вторинної соціалізації особистості / І. Є. Жигаренко, Ю. А. Завацький, В. Ю. Завацький. - С .104-107. - Бібліогр.: с. 106 (8 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Журба, А. М. Аналіз понятійного конструкту "особистісні деструкції" в науковій літературі / А. М. Журба. - С .107-110. - Бібліогр.: с. 110 (8 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Карамушка, Людмила Миколаївна. Тренінг "Формування готовності аспірантів до здійснення професійної кар'єри": зміст, структура, основні інтерактивні техніки / Л. М. Карамушка. - С .111-117. - Бібліогр.: с. 111 (11 назв) : табл.
Михайлишин, У. Б. Соціально-психологічна проблематика формування та збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії / У. Б. Михайлишин. - С .117-120. - Бібліогр.: с. 120 (8 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Оніщенко, Н. В. Аналіз передового досвіду організації та надання екстреної психологічної допомоги постраждалим в умовах надзвичайної ситуації / Н. В. Оніщенко. - С .121-125. - Бібліогр.: с. 124 (10 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Рудська, М. І. Комплекс методик для дослідження психологічних особливостей соціально активної молоді / М. І. Рудська. - С .125-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (19 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Сердюкова, Інна Миколаївна. Теоретичний аналіз вивчення проблеми соціальної адаптації у вітчизняній психологічній літературі / І. М. Сердюкова. - С .130-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (25 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Спицька, Л. В. Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх / Л. В. Спицька. - С .136-139. - Бібліогр.: с. 139 (8 назв)
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
154
А 43


    Гомольська, Л. П.
    Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації [Текст] / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 75-81 : табл. - Бібліогр.: с. 80 (18 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
БРЕНД -- ОБРАЗ бренду -- ЕКОЛОГІЧНІСТЬ бренду -- атитюд -- бренд-комунікація -- ПСИХОЛОГІЯ споживача -- лояльність
Аннотация: У статті показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії, які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживача щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 46 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - 156 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 10.00 грн.
    Содержание:
Галустян, О. А. Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження / О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 9 (1 назва)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Методики для дослідження складових, видів, чинників та умов соціальної напруженості в організації / Л. М. Карамушка. - С .10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (30 назв)
Рутина, Ю. В. Чинники професійної самоактуалізації державних службовців / Ю. В. Рутина. - С .17-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (26 назв)
Терещенко, Кіра Володимирівна. Аналіз взаємозв'язку між толерантністю освітнього персоналу і рівнем організаційного розвитку традиційних та інноваційних закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .22-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (15 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра / Н. М. Дембицька. - С .29-34. - Бібліогр.: с. 33-34 (2 назви)
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Психологічні особливості здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах / І. К. Зубіашвілі. - С .34-38. - Бібліогр.: с. 38 (11 назв)
Креденцер, Оксана Валеріївна. Розвиток внутрішньоорганізаційного підприємництва в умовах соціальної напруженості: психологічний аспект / О. В Креденцер. - С .39-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (22 назви)
Лавренко, Ольга Василівна. Морально-ціннісні орієнтації економічної соціалізації студентської молоді / О. В. Лавренко. - С .45-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (14 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Батьківська модель сім'ї як один із чинників економічної соціалізації молодого подружжя: аналіз проблем / Т. І. Мельничук. - С .51-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Новосядла, О. М. Економічна соціалізація сучасного школяра: теоретичний аналіз / О. М. Новосядла. - С .56-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв)
Філончук, З. В. Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації / З. В. Філончук. - С .59-66. - Бібліогр.: с. 65-66 (15 назв)
Гомольська, Л. П. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді / Л. П. Гомольська. - С .67-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості акультурації як макрорівня соціалізації / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .72-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (10 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .77-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв)
Кузин, Е. Д. Особенности мужчин и женщин, находящихся в разных типах семейных отношений / Е. Д. Кузин. - С .81-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Кульбіда-Остапенко, Я. Г. Особливості кризових станів студентів / Я. Г. Кульбіда-Остапенко. - С .88-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кушнір, П. Т. Культура міжетнічного спілкування у процесі соціалізації особистості / П. Т. Кушнір, Ю. В. Кушнір. - С .92-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (21 назва)
Мілютіна, К. Л. Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації / К. Л. Мілютіна. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (8 назв)
Попович, І. С. Досвід дослідження властивостей соціальних очікувань контент-аналізом / І. С. Попович. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Станишевская, Ж. Вербальная коммуникация. Анализ современных теорий интерперсональной коммуникации / Ж. Станишевская. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 117-119 (36 назв)
Станишевский, М. Эмоционально-стрессовый подход в профилактике и терапии межличностной зависимости / М. Станишевский. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (29 назв)
Хамініч, О. М. Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей / О. М. Хамініч. - С .128-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (20 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Пространство осуществления социальных способностей личности / А. Ю. Швалб. - С .134-140. - Бібліогр.: с. 140 (3 назви)
Яковлева, Н. Ю. Тип ставлення до захворювання та його зв'язок з інтрапсихічними патернами у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .141-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (9 назв)
Ятчук, М. С. Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .146-151. - Бібліогр.: с. 150-151 (6 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
154
А 43


    Гомольська, Л. П.
    Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді [Текст] / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 67-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
бренд -- диференційованість бренду -- споживча поведінка -- бренд-комунікація -- лояльність до бренду -- студентська молодь
Аннотация: У статті наведено результати емпіричного дослідження впливу диференційованості бренду на споживчу поведінку студентської молоді. Проаналізовано диференційованість брендів ряду груп товарів / послуг (одягу; взуття; IT-технологій, електроніки, побутової техніки; косметики; банків; продуктів харчування тощо). Визначено відмінності у диференційованості бренду залежно від статі, віку, сімейного стану, рівня доходів на одного члена сім’ї та регіону проживання досліджуваних студентів. Виявлено типи споживачів за рівнем лояльності до брендів товарів / послуг вітчизняного та зарубіжного виробництва. Показано, що жінки виявляють більшу лояльність до брендів, ніж чоловіки. Визначено прямий зв’язок між рівнем диференційованості бренду та лояльністю до нього, який особливо чітко проявляється для досліджуваних жіночої статі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 8216
Число посетителей 513
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя