Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Піковець, Н. В.@<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 44 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - 188 с. : табл., рис. - 10.00 грн.
    Содержание:
Карамушка, Людмила Миколаївна. Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок із характеристиками управлінської діяльності керівників / Л. М. Карамушка. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 8 (15 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Гнускіна, Г. В. Зміст та особливості проведення тренінгу "Профілактика та подолання професійного вигорання у підприємців" / Г. В. Гнускіна. - С .10-16. - Бібліогр.: с. 14 (17 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Терещенко, Кіра Володимирівна. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .61-21. - Бібліогр.: с. 19-21 (10 назв)
фывфыв: організаційна психологія
Дембицька, Наталія Миколаївна. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу / Н. М. Дембицька. - С .21-25. - Бібліогр.: с. 24 (5 назв)
фывфыв: економічна психологія
Дембицька, Наталія Миколаївна. Теоретико-методологічні підходи до вивчення економічної соціалізації дитини в малозабезпеченій сім'ї / Н. М. Дембицька, О. М. Новосядла. - С .25-31. - Бібліогр.: с. 30 (16 назв)
фывфыв: економічна психологія
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Концептуальні основи вивчення монетарної соціалізації / І. К. Зубіашвілі. - С .31-36. - Бібліогр.: с. 35 (9 назв)
фывфыв: економічна психологія
Креденцер, Оксана Валеріївна. Тренінг "Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі": структура, особливості проведення та оцінка ефективності / О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. - С .36-42. - Бібліогр.: с. 40 (16 назв) : табл.
фывфыв: економічна психологія
Лавренко, Ольга Василівна. Життєві практики як інститут економічної соціалізації особистості / О. В. Лавренко. - С .42-48. - Бібліогр.: с. 47 (8 назв)
Рєпка, А. О. Особливості економічної соціалізації молодих науковців: афективний аспект / А. О. Рєпка. - С .48-51. - Бібліогр.: с. 51 (16 назв)
фывфыв: економічна психологія
Бевз, Галина Михайлівна. Мотивація до усиновлення та прийомного батьківства як чинник прогностики їх успішності / Г. М. Бевз, Т. І. Мельничук. - С .53-57. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Бондаренко, Н. Б. Групи самодопомоги як додатковий ресурс соціально-психологічної підтримки осіб з проблемами психічного здоров'я / Н. Б. Бондаренко. - С .58-62. - Бібліогр.: с. 61 (14 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Бриль, М. М. Селфі як соціально-психологічне явище / М. М. Бриль. - С .62-67. - Бібліогр.: с. 66 (9 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Володарська, Наталія Дмитрівна. Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії / Н. Д. Володарська. - С .67-71. - Бібліогр.: с. 71 (6 назв) : табл.
фывфыв: соціальна психологія
Гайсонюк, Н. А. Гендерні та культурні відмінності рольових моделей самопрезентації / Н. А. Гайсонюк. - С .72-77. - Бібліогр.: с. 76 (10 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Данильченко, Т. В. Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя / Т. В. Данильченко. - С .77-84. - Бібліогр.: с. 82 (30 назв)
фывфыв: економічна психологія
Дем`яненко, Юлія Олександрівна. Особливості емоційних станів соціальних працівників у професійній взаємодії / Ю. О. Дем`яненко [и др.]. - С .84-89. - Бібліогр.: с. 87 (6 назв)
Другие авторы: Лещенко М. Є., Мазур Т. В., Філіпович В. М.
фывфыв: економічна психологія
Железнякова, Ю. В. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності / Ю. В. Железнякова. - С .89-94. - Бібліогр.: с. 94 (6 назв) : табл.
фывфыв: соціальна психологія
Івашкевич, Е. З. Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .95-100. - Бібліогр.: с. 99 (8 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Івашкевич, І. В. Рецепція структури професійної компетентності фахівця / І. В. Івашкевич. - С .100-106. - Бібліогр.: с. 104 (17 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Курцева, Т. В. Соціально-психологічні аспекти комп'ютерної залежності підлітків / Т. В. Курцева. - С .106-109. - Бібліогр.: с. 109 (10 назв)
Луньов, Віталій Євгенович. Психологія етно-соціальної дистанції груп південно-східного порубіжжя України в контексті усвідомлення проблеми безпеки / В. Є. Луньов. - С .110-115. - Бібліогр.: с. 115 (9 назв) : рис.
фывфыв: соціальна психологія
Москаленко, Валентина Володимирівна. Соціалізація як інкультурація / В. В. Москаленко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121 (10 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Низовець, О. М. Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених / О. М. Низовець. - С .122-127. - Бібліогр.: с. 126 (6 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Новицький, Ю. В. Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності / Ю. В. Новицький. - С .127-131. - Бібліогр.: с. 131 (6 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Піковець, Н. В. Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога / Н. В. Піковець. - С .132-138. - Бібліогр.: с. 137 (17 назв)
Попович, І. С. Соціальні очікування особистості як регулятор соціально-психологічної реальності / І. С. Попович. - С .138-143. - Бібліогр.: с. 143 (5 назв)
фывфыв: соціальна психологія
Рашковська, І. В. Проблема життєвого успіху та її складові / І. В. Рашковська. - С .143-149. - Бібліогр.: с. 148 (14 назв)
Рудська, М. І. Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку / М. І. Рудська. - С .149-154. - Бібліогр.: с. 153 (13 назв)
Рудюк, Олег Володимирович. Дослідження змістових характеристик детермінації професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .154-160. - Бібліогр.: с. 159 (8 назв)
Сторож, Олена Василівна. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .160-166. - Бібліогр.: с. 165 (12 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки / Б. М. Ткач. - С .166-171. - Бібліогр.: с. 170 (14 назв)
Удовенко, Ю. М. Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду" / Ю. М. Удовенко. - С .171-178. - Бібліогр.: с. 175 (6 назв)
Фоменко, А. Г. До проблеми соціально-психологічної адаптації мобілізованих на військову службу / А. Г. Фоменко. - С .178-183. - Бібліогр.: с. 182 (12 назв)
Черкаський, А. В. Психологічні аспекти адаптації особистості до соціальних компонентів професійного середовища / А. В. Черкаський. - С .183-187. - Бібліогр.: с. 186 (11 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Філіпович, В. М.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
154
А 43


    Піковець, Н. В.
    Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога [Текст] / Н. В. Піковець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 132-138. - Бібліогр.: с. 137 (17 назв)
УДК
РУБ 154

фывфывфыв:
соціальна психологія -- психологічне здоров'я -- професійна діяльність -- стрес-фактори -- професійні деструкції -- емоційне вигорання -- особистісний ресурс
Аннотация: У статті розглянуто проблему психологічного здоров'я людини як основи для її повноцінного розвитку. Зроблено спробу систематизувати та узагальнити дефініційний ряд поняття "психологічне здоров'я", представленого у сучасній психологічній теорії і практиці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 3 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - 392 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Содержание:
Агачева, Ю. А. Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності / Ю. А. Агачева. - С .5-12. - Бібліогр.: с. 10-11 (6 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. - С .12-27. - Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
Воропаев, Е. П. Двигательная находчивость артиста / Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. - С .27-36. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Дружиніна, І. А. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
Жмайло, А. А. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР / А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Завгородня, О. В. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання / О. В. Завгородня. - С .56-67. - Бібліогр.: с. 63-67 (26 назв)
Зливков, В. Л. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації / В. Л. Зливков. - С .68-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (11 назв)
Зливков, В. Л. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
Іванцанич, В. В. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь / В. В. Іванцанич. - С .89-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей / І. О. Комплієнко. - С .99-113. - Бібліогр.: с. 108-111 (22 назви)
Краєва, О. А. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра" / О. А. Краєва, О. А. Черкас. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (9 назв)
Лукомська, С. О. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби / С. О. Лукомська. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (6 назв)
Марусинець, М. М. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 138-139 (7 назв)
Милашенко, К. О. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії / К. О. Милашенко. - С .140-154. - Бібліогр.: с. 151-153 (13 назв)
Михайлів, С. В. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості / С. В. Михайлів. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (8 назв)
Москаленко, О. В. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії / О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. - С .165-175. - Библиогр.: с. 172-173 (15 назв)
Наконечна, М. М. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії / М. М. Наконечна. - С .175-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (12 назв)
Папуча, Н. В. Методологические основания психологических исследований / Н. В. Папуча. - С .185-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (7 назв)
Піковець, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Піковець. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Перепелиця, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Перепелиця. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології / Н. В. Скоростецька. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (20 назв)
Собкова, С. І. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі / С. І. Собкова, Ю. В. Собков. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 233-236 (26 назв)
Степура, Є.В. Аспекти щастя людини / Є.В. Степура. - С .237-249. - Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
Туз, Л. Г. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника / Л. Г. Туз. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 256-258 (10 назв)
Хупавцева, Н. О. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології / Н. О. Хупавцева. - С .260-273. - Бібліогр.: с. 269-271 (22 назви)
Черкаська, Є. Ф. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях / Є. Ф. Черкаська. - С .273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
Чорна, І. М. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії / І. М. Чорна. - С .284-296. - Бібліогр.: с. 293-294 (8 назв)
Чорна, І. М. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці / І. М. Чорна, М. О. Тимошик. - С .297-307. - Бібліогр.: с. 304-305 (9 назв)
Чорна, І. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / І. М. Чорна, М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Чорний, М. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Шевченко, К. О. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога / К. О. Шевченко. - С .332-344. - Бібліогр.: с. 340-343 (17 назв)
Шевчук, Ю. С. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків / Ю. С. Шевчук. - С .344-357. - Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
Яковенко, С. І. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя / С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. - С .357-369. - Бібліогр. с. 366-368 (16 назв)
Яланська, С. П. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості / С. П. Яланська. - С .369-378. - Бібліогр.: 375-376 (8 назв)
Ivashkevych, E. E. Psychological mechanisms of translation / E. E. Ivashkevych. - С .378-391. - Библиогр.: с. 387-389 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Методологія психології -- Теорія психології

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Піковець, Н. В.
    Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів [Текст] / Н. В. Піковець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
психологічний супровід -- психічне здоров'я -- модель -- професійна діяльність -- особистісно-професійне зростання -- ресурси -- розвиток
Аннотация: У статті розглядається питання збереження психічного здоров'я педагогів у контексті здійснення ними професійної діяльності. Розглядаються організаційно-методичні засади психологічного супроводу професійної діяльності педагогів. Психологічний супровід у закладі освіти передбачає систему професійної діяльності психолога, що спрямована на створення спеціальних умов для повноцінного розвитку в конкретному професійному середовищі: створення психологічних умов для емоційного благополуччя, успішного професійного розвитку, розвитку професійної свідомості, збереження й оптимізації психічного здоров'я педагога. Запропоновано модель психологічного супроводу викладачів закладу вищої освіти, розглянуто її структурно-змістові компоненти: мета, завдання, рівні організації психологічного супроводу, зміст, критерії та результат. Розглянуто переваги психологічного супроводу професійної діяльності викладача. Підкреслено його позитивну спрямованість, що передбачає пошук прихованих ресурсів людини та опору на власні можливості людини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 13.06.2024
Число запросов 66158
Число посетителей 1564
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя