Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Арнаутова, В. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 41
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :490 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 грн.
УДК : 159.98:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів/ В. В. Арнаутова. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів/ Ю. В. Борець. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів/ О. О. Буковська. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості/ Л. А. Варава. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості/ О. Л. Вернік. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій/ О. О. Вовчик-Блакитна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості/ І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.)/ С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя/ С. О. Гарькавець. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону/ О. Л. Гірченко. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості/ Ю. В. Гончаренко. Соціалізація особистості та екологічність світового простору/ Г. О. Горбань. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді/ Д. Е. Дубініна. Аналіз концепції життєвої стійкості/ В. В. Журов, Н. А. Бієнко. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності/ Т. М. Кирпенко. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців/ Л. І. Коломієць. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків/ Т. Д. Комар. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки/ І. В. Кряж, К. О. Баєва. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз)/ І. І. Лановенко. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення/ А. М. Льовочкіна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві/ Л. П. Люта. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини/ М. В. Максимов. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини/ Н. Ю. Максимова. Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини/ Т. М. Мандзик. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості/ М. О. Марценюк. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів/ С. Ю. Мейтарчан. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників/ Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.)/ М. А. Мілушина. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників/ І. А. Мунасилова-Мотяш. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями/ Н. П. Отрощенко. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва/ О. М. Паламарчук. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків/ В. М. Педоренко. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми)/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.)/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.)/ Н. А. Телюк. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.)/ Н. Н. Тепляков. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.)/ О. Ю. Тітова. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя"/ Л. В. Тищенко. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.)/ Т. В. Ткач. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.)/ Д. М. Чижма. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків/ І. В. Чухрій. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.)/ Ю. М. Швалб. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів/ І. І. Шлімакова. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя/ Г. Б. Шульга. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи/ С. І. Яковенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Арнаутова В.В.
Назва : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 14-23 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
УДК : 159.922.7:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні--закриті освітні заклади--соціалізація--ресоціалізація--асоціальна поведінка--дезадаптованість--психологічна корекція
Анотація: В статті наведено обгрунтування методик емпіричного дослідження, соціально-психологічну характеристику вибірки та процедури дослідження щодо визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів. Показано, що у закладі закритого типу посилюється відчуття амбівалентності, в результаті чого коливаються такі конструкти самоствердження як самоаналіз, самопізнання, самоконтроль.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 1182
Кількість відвідувачів 239
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя