Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Баранова, В. А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 44
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Кільк.характеристики :188 с.: табл., рис.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок із характеристиками управлінської діяльності керівників/ Л. М. Карамушка. Зміст та особливості проведення тренінгу "Профілактика та подолання професійного вигорання у підприємців"/ Г. В. Гнускіна. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти/ К. В. Терещенко. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу/ Н. М. Дембицька. Теоретико-методологічні підходи до вивчення економічної соціалізації дитини в малозабезпеченій сім'ї/ Н. М. Дембицька, О. М. Новосядла. Концептуальні основи вивчення монетарної соціалізації/ І. К. Зубіашвілі. Тренінг "Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі": структура, особливості проведення та оцінка ефективності/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Життєві практики як інститут економічної соціалізації особистості/ О. В. Лавренко. Особливості економічної соціалізації молодих науковців: афективний аспект/ А. О. Рєпка. Мотивація до усиновлення та прийомного батьківства як чинник прогностики їх успішності/ Г. М. Бевз, Т. І. Мельничук. Групи самодопомоги як додатковий ресурс соціально-психологічної підтримки осіб з проблемами психічного здоров'я/ Н. Б. Бондаренко. Селфі як соціально-психологічне явище/ М. М. Бриль. Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії/ Н. Д. Володарська. Гендерні та культурні відмінності рольових моделей самопрезентації / Н. А. Гайсонюк. Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Особливості емоційних станів соціальних працівників у професійній взаємодії/ Ю. О. Дем`яненко [и др.]. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Рецепція структури професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Соціально-психологічні аспекти комп'ютерної залежності підлітків/ Т. В. Курцева. Психологія етно-соціальної дистанції груп південно-східного порубіжжя України в контексті усвідомлення проблеми безпеки/ В. Є. Луньов. Соціалізація як інкультурація/ В. В. Москаленко. Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених/ О. М. Низовець. Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності/ Ю. В. Новицький. Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога/ Н. В. Піковець. Соціальні очікування особистості як регулятор соціально-психологічної реальності/ І. С. Попович. Проблема життєвого успіху та її складові/ І. В. Рашковська. Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку/ М. І. Рудська. Дослідження змістових характеристик детермінації професійних криз у безробітних/ О. В. Рудюк. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки/ Б. М. Ткач. Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду"/ Ю. М. Удовенко. До проблеми соціально-психологічної адаптації мобілізованих на військову службу/ А. Г. Фоменко. Психологічні аспекти адаптації особистості до соціальних компонентів професійного середовища/ А. В. Черкаський.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Баранова В. А.
Назва : Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок із характеристиками управлінської діяльності керівників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 3-10: рис. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 8 (15 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--позашкільні навчальні заклади--управлінська діяльність--організаційна культура
Анотація: Проаналізовано рівень розвитку основних характеристик управлінської діяльності керівників позашкільних навчальних закладів. Виявлено зв'язок між рівнем розвитку основних характеристик управлінської діяльності керівників позашкільних навчальних закладів та рівнем розвитку різних типів організаційних культур.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 45
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Кільк.характеристики :168 с.: табл.
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 005.32+159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, основні види/ Л. М. Карамушка. Зв'язок між рівнем розвитку педагогічних колективів і типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів/ В. А. Баранова. Організаційно-психологічні чинники сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: сутність та рівні аналізу/ О. В. Брюховецька. Аналіз основних форм лідерства державних службовців/ О. Г. Гуменюк. Конкурентоспроможність як психологічна складова у професіогенезі особистості/ В. Ю. Жовнер. Діагностичний інструментарій вивчення перфекціонізму особистості/ Л. М. Карамушка, Т. В. Грубі. Соціальна фрустрованість освітнього персоналу: зв’язок зі складовими організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів/ Л. М. Карамушка, І. В. Заіка. Теоретичний аналіз поняття "соціальна напруженість": міждисциплінарний підход/ О. В Креденцер, В. І. Лагодзинська, О. С. Ковальчук. Теоретико-гіпотетична модель психологічної складової кар’єри/ О. А. Куций. Психологічні особливості професійної діяльності медичних працівників/ О. Г. Лисенко. Професійна самоактуалізація особистості/ Ю. В. Рутина. Роль толерантності персоналу у формуванні організаційної культьури закладів освіти в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Діалогічний та інтерсуб’єктний контекст становлення економічної суб’єктності особистості/ Н. М. Дембицька. Економічна соціалізація дітей у ситуації усиновлення. Аналіз проблеми / Т. І. Мельничук. Психологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх менеджерів/ Т. П. Березюк. Проблеми психотерапії з клієнтами, у яких панічні атаки/ О. Б. Емішянц. Сучасні емпіричні дослідження соціального інтелекту особистості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Психологічний аналіз критеріїв вибору неформального лідера у шкільному колективі/ Є. М. Калюжна, А. О. Дудко. Особливості формувального експерименту для розвитку психологічних якостей соціально-активної молоді/ Л. М. Карамушка. Соціально-психологічні умови оптимізації сімейних стосунків/ А. І. Крайлюк. Посттравматичне зростання: теоретичні моделі, нові перспективи для практики/ Г. П. Лазос. The social and psychological of the policeman: the technique and results of the study/ V. Lunov, O. K. Lyubchuk. Соціально-психологічні особливості системи ціннісних орієнтацій студентської молоді: до постановки проблеми/ У. Б. Михайлишин. Психологічні умови розвитку ціннісно-смислової сфери особистості підлітків із сімей повторного шлюбу/ І. В. Пустовалов. Сутність і типи ситуацій невизначеності у професійній діяльності психологів/ С. О. Хілько. Теоретична модель розвитку довіри до себе у майбутніх психологів/ С. В. Шевченко. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. ХІ Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології "Психологія посттравматичного оновлення" (30 червня-1 липня 2016 року, м. Київ)/ Л. М. Карамушка [и др.].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Баранова В. А.
Назва : Зв'язок між рівнем розвитку педагогічних колективів і типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 11-17 (Шифр 154/А 43-132779)
Примітки : Бібліогр.: с. 15-16 (18 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позашкільні навчалні заклади--діяльність педагогічного колективу--інтегральні характеристики педагогічного колективу--ціннісно-організаційна зрілість--організаційна культура--типи організаційної культури
Анотація: У статті на основі емпіричного дослідження проаналізовано рівень інтегральних характеристик (ціннісно-організаційної зрілості, організованості, згуртованості) та загального показника діяльності педагогічних колективів позашкільних навчальних закладів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/154/О-64
Назва : Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал. № 4 (7)
Вихідні дані : Київ: Логос, 2016
Кільк.характеристики :91 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Ціна : 6.00 грн.
УДК : 159.9+005.32+330.16](05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Авторський навчальний модуль "Формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (отримання вищої освіти)" та аналіз результатів його впровадження/ О. В. Брюховецька. Зміст та структура тренінгу "Психологічні особливості управління педагогічними працівниками в освітніх округах"./ А. В. Вознюк. A set of techniques to investigation a perfectionism of personality of scientific and pedagogical staff of the higher school/ T. V. Grubi. Математична верифікація критеріальної валідності методики дослідження ризиків професійного здоров'я/ Т. М. Дзюба. Аналіз психологічної готовності до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону/ В. В. Журавльов. Взаємозв'язок соціальної фрустрованості освітнього персоналу з організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками/ І. В. Заіка. Дослідження психологічних особливостей монетарної культури старшокласників/ І. К. Зубіашвілі. The Organizational Culture Of The Institution Of Higher Education: Psychological Research/ O. V. Ishchuk. Типи організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок з чинниками мезорівня/ Л. М. Карамушка, В. А. Баранова. Методи дослідження соціальної напруженості в організації/ Л. М. Карамушка [и др.]. Особливості внутрішніх психологічних детермінант самоефективності педагогічних працівників/ О. М. Мушегов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Баранова В. А.
Назва : Типи організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок з чинниками мезорівня
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ: Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 68-75 (Шифр 153/154/О-64-116612964)
Примітки : Бібліогр.: с. 73-74 (14 назв)
УДК : 316.647.5:005.32:373
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позашкільні навчальні заклади--чинники мезорівня--тип закладу--статус закладу--термін існування закладу--організаційна культура--типи організаційної культури
Анотація: У статті представлено дані емпіричного дослідження, які розкривають статистично значущі зв’язки між типами організаційної культури позашкільних навчальних закладів і чинниками мезорівня, які стосуються характеристик позашкільних навчальних закладів: тип закладу; статус закладу; термін існування закладу. Суть виявленої закономірності проявляється в тому, що такі прогресивні типи організаційної культури, як культура «завдань» та культура «особистості» (в «реальних» формах), більше представлені в таких типах позашкільних навчальних закладів, які: функціонують як самостійні заклади (а не діють на базі інших установ); мають більш високий статус; мають менший термін існування. Водночас, в таких типах позашкільних навчальних закладах менше представлені консервативні типи культури, такі як культура «влади» та культура «ролі» (в «реальній» формі).
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/154/К 21
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Баранова В. А.
Назва : Діагностичний інструментарій для вивчення організаційної культури позашкільних навчальних закладів : научное издание
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2017
Кільк.характеристики :75 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-644-458-8: 6.00 грн
УДК : 005.73+374.07](072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика--організаційна культура--позашкільні навчальні заклади--педагогічні працівники
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/154/О-64
Назва : Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал. № 3 (14)
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :100 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
ISSN: 2411-3190
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 159.9:[005.32+33](05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія
Зміст : Соціально-психологічні особливості комунікативної толерантності фахівців соціальної роботи на різних стадіях професійного становлення/ В. В. Балахтар. Тренінг "Психологічна підготовка педагогічних працівників до розвитку організаційної культури позашкільних навчальних закладів"/ В. А. Баранова. Тренінг "Роль організаційної культури закладів освіти у зниженні впливу соціальної напруженості на педагогічних працівників"/ І. В. Заіка. Educational staff ambiguity intolerance: relationship with organizational tension/ L. M. Karamushka [и др.]. Гендерні особливості образу успішного підприємця в свідомості студентської молоді/ Т. Ю. Кулаковський, О. Г. Кулаковська. Професійна позиція як механізм регулювання діяльності (на прикладі діяльності працівників сервісних центрів МВС України)/ А. В. Кунцевська. Зв'язок між рівнем вияву професійного стресу в персоналу шкидкої медичної допомоги та чинником "винагорода за працю та соціальний клімат"/ О. Г. Лисенко. Психологічні чинники організаційного стресу в ріелторів: попередження та ефективний менеджмент/ О. П. Нікітіна, А. А. Резніченко. Формування та розвиток кадрового резерву промислового підприємства за допомогою технології управління талановитими працівниками/ А. П. Поплавська. Діагностика сформованості громадянської ідентичності української молоді/ Р. Ю. Синельников.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/154/О-64
Автор(и) : Баранова В.А.
Назва : Тренінг "Психологічна підготовка педагогічних працівників до розвитку організаційної культури позашкільних навчальних закладів"
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Місце публікування : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2018. - № 3 (14). - С. 15-27 (Шифр 153/154/О-64-274140601)
Примітки : Бібліогр.: с. 23-26 (36 назв)
УДК : 159.9:[005.32+33](05)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 55
Вихідні дані : Київ: Логос, 2020
Кільк.характеристики :100 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.9:005(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Організаційно-психологічні особливості позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій/ В. А. Баранова. Теоретичні аспекти деструктивного лідерства в організації: аналіз зарубіжних досліджень/ О. В. Винославська, М. О. Кононець. Суб'єктивне благополуччя менеджерів освітніх організацій: зв'язок з інноваційними стилями управління/ Л. М. Карамушка, А. О. Клочко. Копінг-стратегії: сутність, підходи до класифікації, значення для психологічного здоров'я особистості та організації/ Л. М. Карамушка, Ю. С. Снігур. Аналіз психологічних якостей соціально активної молоді/ М. І. Карамушка, Т. В. Карамушка. Визначення соціально-психологічних чинників психологічного клімату на підприємстві у кризовий період/ С. О. Кличковський. Теоретичний аналіз основних підходів до визначення поняття "здоров'я" в психології/ О. В. Креденцер. Методики для дослідження креативності персоналу освітніх організацій як чинника психологічного здоров'я/ В. І. Лагодзінська. Детермінанти забезпечення психологічного здоров'я персоналу організацій в умовах соціальної напруженості/ К. В. Терещенко. Розвивальна взаємодія в освітньому закладі як сфера психологічного оргвпливу/ О. Є. Фурман, А. Н. Гірняк. Тренінг "Розвиток у менеджерів та підприємців емоційного лідерства"/ В. В. Лагодзінський. Соціально-психологічні кореляти суб'єктивного віку особистості: теоретичний аналіз проблеми/ О. І. Донець. Особливості взаємозв'язку прокрастинації та перфекціонізму особистості/ О. В. Журавльова. Формування цілісності особистості в осіб, які схильні до переживання стану самотності/ О. Г. Шаумян.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Баранова В.А.
Назва : Організаційно-психологічні особливості позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2020. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 3-9 (Шифр 154/А 43-344635168)
Примітки : Бібліогр.: с. 7-9 (33 назви)
УДК : 159.923:37.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--позашкільні навчальні заклади--організаційно-управлінські характеристики позашкільних навчальних закладів--організаційно-психологічні характеристики позашкільних навчальних закладів--організаційна культура--чинники розвитку організаційної культури
Анотація: У статті розкрито завдання позашкільної освіти та показано значення позашкільних навчальних закладів у їх реалізації. Обгрунтовано підхід до аналізу позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій. Виділено дві групи характеристик позашкільних навчальних закладів як освітніх організацій (організаційно-управлінські та організаційно-психологічні) і детально висвітлено їх зміст. Розкрито зміст та роль організаційної культури в діяльності позашкільних навчальних закладів. Проаналізовано чинники макро-, мезо- та мікрорівня, які впливають на розвиток організаційної культури позашкільних навчальних закладів.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/154/О-64
Назва : Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал. № 2 (13)
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :122 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ), Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
ISSN: 2411-3190
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.9+005.32+330.16](051)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія
Зміст : Оцінка типів і параметрів організаційної культури позашкільних навчальних закладів працівниками різного віку і статі/ В. А. Баранова. Особливості динаміки самоефективності діяльності зимівників українських антарктичних експедицій/ Л. М. Бахмутова. Адаптація психодіагностичної методики "Велика тривимірна шкала перфекціонізму"/ Т. В. Грубі. Зв’язок рівня розвитку "реального" та "бажаного" типів організаційної культури із особистісною напруженістю педагогічних працівників закладів освіти/ І. В. Заіка. Тренінгова програма "Психологія соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні взаємодії персоналу та організації та індивідуально-особистісному рівні": зміст, структура та основні інтерактивні техніки/ Л. М. Карамушка. Взаємозв’язок між рівнем професійного вигорання та організаційно-професійними характеристиками персоналу Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України/ Л. М. Карамушка, Ю. Г. Ковровський. Organizational and psychological factors in the development of social tension in educational organizations and conditions for its overcoming/ L. M. Karamushka [и др.]. Рівень вияву гострого та хронічного професійного стресу в персоналу швидкої медичної допомоги: зв’язок з місцем розташування та напрямом діяльності медичного закладу/ О. Г. Лисенко. Безпечна діяльність водія-професіонала за медико-психологічними параметрами/ О. А. Панченко, А. В. Кабанцева, І. О. Сердюк. Методики для дослідження ставлення персоналу комерційних організацій до грошей/ О. І. Паршак. Методики для исследования феномена привержености организации у персонала медицинских учреждений/ Е. В. Романова. Поліпарадигмальна модель особистісного самоконструювання персоналу організацій/ Т. М. Соломка. Зв’язок між толерантністю освітнього персоналу та організаційно-функціональними чинниками/ К. В. Терещенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 20591
Кількість відвідувачів 733
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя