Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондарчук, Олена Іванівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
159.922.73-053.6-056.45:316.626-058.6(043.5)
К 17


    Калязіна, Тетяна Віталіївна.
    Психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. В. Калязіна ; наук. кер. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України. - Київ, 2019. - 301 с. : табл. - Бібліогр.: С. 201-221 (215 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік -- віктимність -- інтелектуально обдаровані підлітки -- схильність до віктимної поведінки -- агресивна поведінка -- саморуйнівна поведінка -- гіперсоціальна поведінка -- безпорадна поведінка -- некритична поведінка -- реалізована віктимність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних особливостей інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки.У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми віктимності особистості підліткового віку. Уточнено специфіку інтелектуально обдарованих підлітків, що може зумовити їхню схильність до віктимної поведінки; обґрунтовано взаємозв’язок між психологічними особливостями інтелектуально обдарованих підлітків та їх схильністю до проявів віктимності тощо.Констатовано психологічні властивості інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки: занижена самооцінка, високі рівні навіюваності, агресивності, імпульсивності, низькі рівні соціально-психологічної адаптованості, позитивного ставлення до власної особистості та нервово-психічної стійкості. Виявленоособливості стосунків інтелектуально обдарованих підлітків із батьками, що можуть слугувати чинниками схильності до проявів віктимності.Обґрунтовано психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітківз урахуванням яких розроблено, апробовано та доведено ефективність відповідної корекційно-розвивальної програми. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів системи освіти щодо попередження схильності інтелектуально обдарованих підлітків до проявів віктимності з урахуванням виявлених особливостей і умов.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6-056.45:316.626-058.6(043.5)
К 17


    Калязіна, Тетяна Віталіївна.
    Психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. В. Калязіна ; наук. кер. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: С. 18-19 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік -- віктимність -- інтелектуально обдаровані підлітки -- схильність до віктимної поведінки -- агресивна поведінка -- саморуйнівна поведінка -- гіперсоціальна поведінка -- безпорадна поведінка -- некритична поведінка -- реалізована віктимність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних особливостей інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки.У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми віктимності особистості підліткового віку. Уточнено специфіку інтелектуально обдарованих підлітків, що може зумовити їхню схильність до віктимної поведінки; обґрунтовано взаємозв’язок між психологічними особливостями інтелектуально обдарованих підлітків та їх схильністю до проявів віктимності тощо.Констатовано психологічні властивості інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки: занижена самооцінка, високі рівні навіюваності, агресивності, імпульсивності, низькі рівні соціально-психологічної адаптованості, позитивного ставлення до власної особистості та нервово-психічної стійкості. Виявленоособливості стосунків інтелектуально обдарованих підлітків із батьками, що можуть слугувати чинниками схильності до проявів віктимності.Обґрунтовано психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітківз урахуванням яких розроблено, апробовано та доведено ефективність відповідної корекційно-розвивальної програми. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів системи освіти щодо попередження схильності інтелектуально обдарованих підлітків до проявів віктимності з урахуванням виявлених особливостей і умов.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 19 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 305 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 19 с. : табл. - Бібліогр.: с. 14-16 (16 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Національний авіаційний університет. - Київ, 2018. - 242 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-198 (194 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Національний авіаційний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.6:159.937.015.3
К 73


    Кот, Валерія Геннадіївна.
    Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. Г. Кот ; наук. кер. О. І. Бондарчук ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна самореалізація -- працівники сфери рекламного бізнесу -- складові професійної самореалізації -- показники професійної самореалізації
Анотація: У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самореалізації особистості. Уточнено сутність професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу, виокремлено складові та показники професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.5:159.922
Б 23


    Бантишева, Олександра Олександрівна.
    Психологічні особливості емоційного інтелекту осіб юнацького віку, схильних до віктимної поведінки [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Бантишева ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- юнацький вік -- віктимність -- схильність до виктимної поведінки -- агресивна поведінка -- некритична поведінка

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
005.73
П 86


   
    Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури [Електронний ресурс] : монография / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 288 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10087/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Карамушка, Людмила Миколаївна. Функції організаційної культури / Л. М. Карамушка, О. С. Ковальчук. - С. 18-21
Креденцер, Оксана Валеріївна. Типи організаційної культури: аналіз основних підходів / О. В Креденцер, К. А. Пенцак. - С. 21-26
Карамушка, Людмила Миколаївна. Психологічні особливості розвитку організаційної культури освітніх організацій / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С. 35-58
Карамушка, Людмила Миколаївна. Зв’язок між рівнем розвитку компонентів і загального показника організаційної культури освітніх організацій та «зовнішніми» детермінантами мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками персоналу) / Л. М. Карамушка, О. В. Винославська. - С .C. 89-101
Бондарчук, Олена Іванівна. Роль самоефективності менеджерів організацій у розвитку організаційної культури освітніх організацій / О. І. Бондарчук. - С. 138-167
Івкін, Володимир Миколайович. Ставлення персоналу до змін та проблеми розвитку організаційної культури освітніх організацій / В. М. Івкін. - С. 167-177
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Творчий потенціал організації та проблеми розвитку організаційної культури освітніх організацій / В. І. Лагодзинська. - С. 242-252
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна культьура -- освітні організації -- психологічні детермінанти
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. У монографії розкрито теоретико-методологічні засади дослідження психологічних детермінант розвитку організаційної культури освітніх організацій (зміст та структура організаційної культури, основні її типи, психологічні детермінанти розвитку організаційної культури мезо- та мікрорівня). На основі емпіричного дослідження проаналізовано «зовнішні» та «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. Детально розглянуто «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій, які мають відношення до діяльності керівників, персоналу та організації в цілому (самоефективність менеджерів, ставлення персоналу до змін, толерантність персоналу, підприємницька активність персоналу, рівень організаційного розвитку, творчий потенціал організації). Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури організацій.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


10.
005.73
П 86


    Бондарчук, Олена Іванівна.
    Роль самоефективності менеджерів організацій у розвитку організаційної культури освітніх організацій [Текст] / О. І. Бондарчук // Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури : монография / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 138-167
УДК


Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 40595
Кількість відвідувачів 650
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя