Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондарчук, Олена Іванівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 19 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Б 17


    Базиленко, Анастасія Костянтинівна.
    Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. К. Базиленко ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Відкритий Міжнарод. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ, 2018. - 305 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна активність -- студентська молодь -- структура соціальної активності -- чинники формування соціальної активності -- студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.6:159.937.015.3
К 73


    Кот, Валерія Геннадіївна.
    Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. Г. Кот ; наук. кер. О. І. Бондарчук ; Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна самореалізація -- працівники сфери рекламного бізнесу -- складові професійної самореалізації -- показники професійної самореалізації
Анотація: У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самореалізації особистості. Уточнено сутність професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу, виокремлено складові та показники професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Національний авіаційний університет. - Київ, 2018. - 242 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-198 (194 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Національний авіаційний університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.73-053.6-056.45:316.626-058.6(043.5)
К 17


    Калязіна, Тетяна Віталіївна.
    Психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. В. Калязіна ; наук. кер. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: С. 18-19 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік -- віктимність -- інтелектуально обдаровані підлітки -- схильність до віктимної поведінки -- агресивна поведінка -- саморуйнівна поведінка -- гіперсоціальна поведінка -- безпорадна поведінка -- некритична поведінка -- реалізована віктимність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних особливостей інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки.У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми віктимності особистості підліткового віку. Уточнено специфіку інтелектуально обдарованих підлітків, що може зумовити їхню схильність до віктимної поведінки; обґрунтовано взаємозв’язок між психологічними особливостями інтелектуально обдарованих підлітків та їх схильністю до проявів віктимності тощо.Констатовано психологічні властивості інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки: занижена самооцінка, високі рівні навіюваності, агресивності, імпульсивності, низькі рівні соціально-психологічної адаптованості, позитивного ставлення до власної особистості та нервово-психічної стійкості. Виявленоособливості стосунків інтелектуально обдарованих підлітків із батьками, що можуть слугувати чинниками схильності до проявів віктимності.Обґрунтовано психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітківз урахуванням яких розроблено, апробовано та доведено ефективність відповідної корекційно-розвивальної програми. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів системи освіти щодо попередження схильності інтелектуально обдарованих підлітків до проявів віктимності з урахуванням виявлених особливостей і умов.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
159.922.73-053.6-056.45:316.626-058.6(043.5)
К 17


    Калязіна, Тетяна Віталіївна.
    Психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. В. Калязіна ; наук. кер. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України. - Київ, 2019. - 301 с. : табл. - Бібліогр.: С. 201-221 (215 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік -- віктимність -- інтелектуально обдаровані підлітки -- схильність до віктимної поведінки -- агресивна поведінка -- саморуйнівна поведінка -- гіперсоціальна поведінка -- безпорадна поведінка -- некритична поведінка -- реалізована віктимність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних особливостей інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки.У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми віктимності особистості підліткового віку. Уточнено специфіку інтелектуально обдарованих підлітків, що може зумовити їхню схильність до віктимної поведінки; обґрунтовано взаємозв’язок між психологічними особливостями інтелектуально обдарованих підлітків та їх схильністю до проявів віктимності тощо.Констатовано психологічні властивості інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки: занижена самооцінка, високі рівні навіюваності, агресивності, імпульсивності, низькі рівні соціально-психологічної адаптованості, позитивного ставлення до власної особистості та нервово-психічної стійкості. Виявленоособливості стосунків інтелектуально обдарованих підлітків із батьками, що можуть слугувати чинниками схильності до проявів віктимності.Обґрунтовано психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітківз урахуванням яких розроблено, апробовано та доведено ефективність відповідної корекційно-розвивальної програми. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів системи освіти щодо попередження схильності інтелектуально обдарованих підлітків до проявів віктимності з урахуванням виявлених особливостей і умов.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.97:616.89-008.485(043.5)
М 11


    Мусаелян, Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. М. Мусаелян ; наук. керів. О. І. Бондарчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 19 с. : табл. - Бібліогр.: с. 14-16 (16 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аутоагресивна поведінка -- девіантна поведінка -- превенція аутоагресивної поведінки -- студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
159.923.5:159.922
Б 23


    Бантишева, Олександра Олександрівна.
    Психологічні особливості емоційного інтелекту осіб юнацького віку, схильних до віктимної поведінки [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Бантишева ; наук. керівн. О. І. Бондарчук ; НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- юнацький вік -- віктимність -- схильність до виктимної поведінки -- агресивна поведінка -- некритична поведінка

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.2-057.17+37.07+37.091.113-051
Б 81


    Бондарчук, Олена Іванівна.
    Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Бондарчук Олена Іванівна ; наук. конс. Семиченко В. А. ; Ун-т менеджменту освіти АПН України. - Київ, 2008. - 436 с. : табл., рис. + 1(додаток). - Бібліогр.: с. 383-436. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Особистісний розвиток--Професійна діяльність--Дисертації
   Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК -- КЕРІВНИК СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- ПРОФЕСІЙНІ деформації особистості -- ГЕНДЕРНІ проблеми -- ПІСЛЯДИПЛОМНа педагогічна освіта
Анотація: В дослідженні розроблено модель особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджена специфіка, основні тенденції , проблеми та соціально-психологічні чинники особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні механізми та умови особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Розроблена та апробована програма сприяння особистісному розвитку керівників ЗНЗ шляхом створення сприятливого для актуалізації розвитку особистості управлінців соціального середовища в умовах післядипломної педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семиченко, Валентина Анатоліївна \наук. конс.\; Університет менеджменту освіти АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.07+37.091.113-051-055.2+316.454.52+005.32
Ш 66


    Шкурко, Ярослава Іванівна.
    Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Шкурко Ярослава Іванівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Держ. акад. керівних кадрів освіти. - Київ, 2000. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 146-167. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні якості -- управлінська діяльність -- керівник середньої школи -- комунікативні особливості
Анотація: Праця присвячена вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх врахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. Обґрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 33617
Кількість відвідувачів 515
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя