Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондарчук, Олена Іванівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:614.2/Л 58-906929 рукописний текст
Автор(и) : Лимар, Леся Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні умови розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :262 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-200.
УДК : 378-057.875:614.253.1/.2]:316.485.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Попередження конфліктів-- Майбутні лікарі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні лікарі--попередження конфліктів--система "лікар-пацієнт"--готовність до попередження конфліктів--формувальний експеримент
Анотація: У дослідженні визначено основні підходи до змісту, видів і чинників конфліктів у системі "лікар-пацієнт", а також готовності майбутніх лікарів до їх попередження. Досліджено особливості та чинники розвитку психологічної готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами. Визначено соціально-психологічні умови розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами. Розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх лікарів до попередження конфліктів з пацієнтами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.17+/Б 81-859651 рукописний текст
Автор(и) : Бондарчук, Олена Іванівна
Назва : Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :436 с.: табл., рис. + 1(додаток)
Колективи : Університет менеджменту освіти АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 383-436.
УДК : 159.923.2-057.17+37.07+37.091.113-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Особистісний розвиток-- Професійна діяльність
Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний розвиток--керівник середньої школи--професійна діяльність--професійний розвиток--професійні деформації особистості--гендерні проблеми--післядипломна педагогічна освіта
Анотація: В дослідженні розроблено модель особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджена специфіка, основні тенденції , проблеми та соціально-психологічні чинники особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні механізми та умови особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності. Розроблена та апробована програма сприяння особистісному розвитку керівників ЗНЗ шляхом створення сприятливого для актуалізації розвитку особистості управлінців соціального середовища в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.473+37.091.11/Х 98-684598 рукописний текст
Автор(и) : Худякова, Віра Іванівна
Назва : Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-180.
УДК : 316.473+37.091.113-051:005.32 + 316.473 + 37.091.113-051:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом
Соціальна психологія-- Соціальна перцепція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна перцепція--управлінська діяльність--керівник середньої школи
Анотація: У дисертації подано психологічний аналіз соціальної перцепції в управлінні середньою загальноосвітньою школою. Досліджуються зміст, основні функції та механізми соціальної перцепції і особливості їх прояву в управлінській діяльності керівника середньої школи. Науково обґрунтовано взаємозв'язок і залежність між соціально-перцептивними характеристиками управлінської діяльності керівників шкіл і особливостями їхньої управлінської взаємодії. Створено модель оптимальних соціально-перцептивних характеристик управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 005.73/П 86
Автор(и) : Бондарчук, Олена Іванівна
Назва : Роль самоефективності менеджерів організацій у розвитку організаційної культури освітніх організацій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури: монография/ Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 138-167 (Шифр 005.73/П 86-427797260)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10087/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 005.73
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Б 17-476496310 рукописний текст
Автор(и) : Базиленко, Анастасія Костянтинівна
Назва : Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :19 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна активність--студентська молодь--структура соціальної активності--чинники формування соціальної активності--студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Б 17-242642529 рукописний текст
Автор(и) : Базиленко, Анастасія Костянтинівна
Назва : Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :305 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-225.
УДК : 159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна активність--студентська молодь--структура соціальної активності--чинники формування соціальної активності--студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:159.937/К 73-435236951 рукописний текст
Автор(и) : Кот, Валерія Геннадіївна
Назва : Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
УДК : 159.922.6:159.937.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самореалізація--працівники сфери рекламного бізнесу--складові професійної самореалізації--показники професійної самореалізації
Анотація: У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самореалізації особистості. Уточнено сутність професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу, виокремлено складові та показники професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/К 17-437601322 рукописний текст
Автор(и) : Калязіна, Тетяна Віталіївна
Назва : Психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :301 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примітки : Бібліогр.: С. 201-221 (215 назв).
УДК : 159.922.73-053.6-056.45:316.626-058.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--віктимність--інтелектуально обдаровані підлітки--схильність до віктимної поведінки--агресивна поведінка--саморуйнівна поведінка--гіперсоціальна поведінка--безпорадна поведінка--некритична поведінка--реалізована віктимність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних особливостей інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки.У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми віктимності особистості підліткового віку. Уточнено специфіку інтелектуально обдарованих підлітків, що може зумовити їхню схильність до віктимної поведінки; обґрунтовано взаємозв’язок між психологічними особливостями інтелектуально обдарованих підлітків та їх схильністю до проявів віктимності тощо.Констатовано психологічні властивості інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки: занижена самооцінка, високі рівні навіюваності, агресивності, імпульсивності, низькі рівні соціально-психологічної адаптованості, позитивного ставлення до власної особистості та нервово-психічної стійкості. Виявленоособливості стосунків інтелектуально обдарованих підлітків із батьками, що можуть слугувати чинниками схильності до проявів віктимності.Обґрунтовано психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітківз урахуванням яких розроблено, апробовано та доведено ефективність відповідної корекційно-розвивальної програми. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів системи освіти щодо попередження схильності інтелектуально обдарованих підлітків до проявів віктимності з урахуванням виявлених особливостей і умов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/К 17-109480119 рукописний текст
Автор(и) : Калязіна, Тетяна Віталіївна
Назва : Психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :22 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примітки : Бібліогр.: С. 18-19 (12 назв).
УДК : 159.922.73-053.6-056.45:316.626-058.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--віктимність--інтелектуально обдаровані підлітки--схильність до віктимної поведінки--агресивна поведінка--саморуйнівна поведінка--гіперсоціальна поведінка--безпорадна поведінка--некритична поведінка--реалізована віктимність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних особливостей інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки.У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми віктимності особистості підліткового віку. Уточнено специфіку інтелектуально обдарованих підлітків, що може зумовити їхню схильність до віктимної поведінки; обґрунтовано взаємозв’язок між психологічними особливостями інтелектуально обдарованих підлітків та їх схильністю до проявів віктимності тощо.Констатовано психологічні властивості інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки: занижена самооцінка, високі рівні навіюваності, агресивності, імпульсивності, низькі рівні соціально-психологічної адаптованості, позитивного ставлення до власної особистості та нервово-психічної стійкості. Виявленоособливості стосунків інтелектуально обдарованих підлітків із батьками, що можуть слугувати чинниками схильності до проявів віктимності.Обґрунтовано психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітківз урахуванням яких розроблено, апробовано та доведено ефективність відповідної корекційно-розвивальної програми. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів системи освіти щодо попередження схильності інтелектуально обдарованих підлітків до проявів віктимності з урахуванням виявлених особливостей і умов.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305:316.7/Р 15-078736 рукописний текст
Автор(и) : Радченко, Катерина Вікторівна
Назва : Психологічні особливості створення гендерних стереотипів засобами масової інформації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :229 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-202.
УДК : 159.922:305:316.774/.776
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Стереотипи-- Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стереотипи--гендерні стереотипи--засоби масової інформації--стереотипи педагогічних працівників--корекція гендерних стереотипів--педагогічні працівники
Анотація: У дослідженні виокремлено основні підходи до змісту, соціально-психологічних властивостей і механізмів створення гендерних стереотипів особистості. Обґрунтовано роль ЗМІ у конструюванні гендерних стереотипів та досліджено рівні відображення і створення гендерних стереотипів українськими мас-медіа, популярними серед педагогічних працівників. Досліджено рівні вираженості та чинники гендерних стереотипів педагогічних працівників і їх зв'язок із рівнями створення стереотипів засобами масової інформації. Розроблено та апробовано програму корекції гендерних стереотипів педагогічних працівників на основі рефлексивного аналізу впливу ЗМІ на їх створення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 60376
Кількість відвідувачів 1295
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя