Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондарчук, Олена Іванівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07+37.091.113-/Ш 66-588153 рукописний текст
Автор(и) : Шкурко, Ярослава Іванівна
Назва : Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :178 с.: табл., рис.
Колективи : Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 146-167.
УДК : 37.07+37.091.113-051-055.2+316.454.52+005.32 + 37.07 + 37.091.113-051-055.2 + 316.454.52 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівництво навчальним закладом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативні якості--управлінська діяльність--керівник середньої школи--комунікативні особливості
Анотація: Праця присвячена вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх врахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. Обґрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.73/П 86
Автор(и) : Карамушка, Людмила Миколаївна, Креденцер, Оксана Валеріївна, Терещенко, Кіра Володимирівна
Назва : Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури : монография
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :288 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10087/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 005.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна культьура--освітні організації--психологічні детермінанти
Зміст : Функції організаційної культури/ Л. М. Карамушка, О. С. Ковальчук. Типи організаційної культури: аналіз основних підходів/ О. В Креденцер, К. А. Пенцак. Психологічні особливості розвитку організаційної культури освітніх організацій/ Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. Зв’язок між рівнем розвитку компонентів і загального показника організаційної культури освітніх організацій та «зовнішніми» детермінантами мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками персоналу)/ Л. М. Карамушка, О. В. Винославська. Роль самоефективності менеджерів організацій у розвитку організаційної культури освітніх організацій/ О. І. Бондарчук. Ставлення персоналу до змін та проблеми розвитку організаційної культури освітніх організацій/ В. М. Івкін. Творчий потенціал організації та проблеми розвитку організаційної культури освітніх організацій/ В. І. Лагодзинська.
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. У монографії розкрито теоретико-методологічні засади дослідження психологічних детермінант розвитку організаційної культури освітніх організацій (зміст та структура організаційної культури, основні її типи, психологічні детермінанти розвитку організаційної культури мезо- та мікрорівня). На основі емпіричного дослідження проаналізовано «зовнішні» та «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. Детально розглянуто «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій, які мають відношення до діяльності керівників, персоналу та організації в цілому (самоефективність менеджерів, ставлення персоналу до змін, толерантність персоналу, підприємницька активність персоналу, рівень організаційного розвитку, творчий потенціал організації). Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури організацій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.5:159.922/Б 23 рукописний текст
Автор(и) : Бантишева, Олександра Олександрівна
Назва : Психологічні особливості емоційного інтелекту осіб юнацького віку, схильних до віктимної поведінки : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.5:159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--юнацький вік--віктимність--схильність до виктимної поведінки--агресивна поведінка--некритична поведінка
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97:616.89-008/М 11-467956713 рукописний текст
Автор(и) : Мусаелян, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :19 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 14-16 (16 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.485(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутоагресивна поведінка--девіантна поведінка--превенція аутоагресивної поведінки--студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.97:616.89-008/М 11-726831708 рукописний текст
Автор(и) : Мусаелян, Олена Миколаївна
Назва : Психологічні особливості запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :242 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Національний авіаційний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 177-198 (194 назв)
УДК : 159.97:616.89-008.485(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аутоагресивна поведінка--девіантна поведінка--превенція аутоагресивної поведінки--студентська молодь
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей запобігання аутоагреси вній поведінці студентської молоді. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми аутоагресивної поведінки студентської молоді. Уточнено сутність поняття аутоагресивної поведінки особистості, набули подальшого розвитку положення про специфіку, показники й чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді. Досліджено рівні (високий, середній низький) схильності до аутоагресивної поведінки студентської молоді, визначено розподіл досліджуваних студентів за формами прояву аутоагресивної поведінк и тощо. Виявлено гендерно - вікові та соціально - демографічні особливості аутоагресивної поведінки студентської молоді . В изначено індивідуально - психологічні (негативне ставлення до себе , емоційна нестабільність, ригідність, відсутність життєвих цілей) та соц іально - психологічні (невпевненість у міжособистісних стосунках з однолітками (одногрупниками), ставлення студентської молоді до протилежної статі , задоволеність інтимними стосунками з близькою людиною ) чинники аутоагресивної поведінки студентської молоді . Визначено соціально - психологічні умови запобігання аутоагресивній поведінці. Обґрунтовано та розроблено програму запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді, доведено ефективність її використання у освітній практиці закладів вищої освіти з мет ою запобігання аутоагресивній поведінці студентської молоді
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:305:316.7/Р 15-078736 рукописний текст
Автор(и) : Радченко, Катерина Вікторівна
Назва : Психологічні особливості створення гендерних стереотипів засобами масової інформації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :229 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-202.
УДК : 159.922:305:316.774/.776
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Стереотипи-- Гендер
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стереотипи--гендерні стереотипи--засоби масової інформації--стереотипи педагогічних працівників--корекція гендерних стереотипів--педагогічні працівники
Анотація: У дослідженні виокремлено основні підходи до змісту, соціально-психологічних властивостей і механізмів створення гендерних стереотипів особистості. Обґрунтовано роль ЗМІ у конструюванні гендерних стереотипів та досліджено рівні відображення і створення гендерних стереотипів українськими мас-медіа, популярними серед педагогічних працівників. Досліджено рівні вираженості та чинники гендерних стереотипів педагогічних працівників і їх зв'язок із рівнями створення стереотипів засобами масової інформації. Розроблено та апробовано програму корекції гендерних стереотипів педагогічних працівників на основі рефлексивного аналізу впливу ЗМІ на їх створення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/К 17-109480119 рукописний текст
Автор(и) : Калязіна, Тетяна Віталіївна
Назва : Психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :22 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примітки : Бібліогр.: С. 18-19 (12 назв).
УДК : 159.922.73-053.6-056.45:316.626-058.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--віктимність--інтелектуально обдаровані підлітки--схильність до віктимної поведінки--агресивна поведінка--саморуйнівна поведінка--гіперсоціальна поведінка--безпорадна поведінка--некритична поведінка--реалізована віктимність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних особливостей інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки.У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми віктимності особистості підліткового віку. Уточнено специфіку інтелектуально обдарованих підлітків, що може зумовити їхню схильність до віктимної поведінки; обґрунтовано взаємозв’язок між психологічними особливостями інтелектуально обдарованих підлітків та їх схильністю до проявів віктимності тощо.Констатовано психологічні властивості інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки: занижена самооцінка, високі рівні навіюваності, агресивності, імпульсивності, низькі рівні соціально-психологічної адаптованості, позитивного ставлення до власної особистості та нервово-психічної стійкості. Виявленоособливості стосунків інтелектуально обдарованих підлітків із батьками, що можуть слугувати чинниками схильності до проявів віктимності.Обґрунтовано психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітківз урахуванням яких розроблено, апробовано та доведено ефективність відповідної корекційно-розвивальної програми. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів системи освіти щодо попередження схильності інтелектуально обдарованих підлітків до проявів віктимності з урахуванням виявлених особливостей і умов.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/К 17-437601322 рукописний текст
Автор(и) : Калязіна, Тетяна Віталіївна
Назва : Психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :301 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примітки : Бібліогр.: С. 201-221 (215 назв).
УДК : 159.922.73-053.6-056.45:316.626-058.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--віктимність--інтелектуально обдаровані підлітки--схильність до віктимної поведінки--агресивна поведінка--саморуйнівна поведінка--гіперсоціальна поведінка--безпорадна поведінка--некритична поведінка--реалізована віктимність
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних особливостей інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки.У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми віктимності особистості підліткового віку. Уточнено специфіку інтелектуально обдарованих підлітків, що може зумовити їхню схильність до віктимної поведінки; обґрунтовано взаємозв’язок між психологічними особливостями інтелектуально обдарованих підлітків та їх схильністю до проявів віктимності тощо.Констатовано психологічні властивості інтелектуально обдарованих підлітків, схильних до віктимної поведінки: занижена самооцінка, високі рівні навіюваності, агресивності, імпульсивності, низькі рівні соціально-психологічної адаптованості, позитивного ставлення до власної особистості та нервово-психічної стійкості. Виявленоособливості стосунків інтелектуально обдарованих підлітків із батьками, що можуть слугувати чинниками схильності до проявів віктимності.Обґрунтовано психологічні умови попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітківз урахуванням яких розроблено, апробовано та доведено ефективність відповідної корекційно-розвивальної програми. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів системи освіти щодо попередження схильності інтелектуально обдарованих підлітків до проявів віктимності з урахуванням виявлених особливостей і умов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:159.937/К 73-435236951 рукописний текст
Автор(и) : Кот, Валерія Геннадіївна
Назва : Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
УДК : 159.922.6:159.937.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самореалізація--працівники сфери рекламного бізнесу--складові професійної самореалізації--показники професійної самореалізації
Анотація: У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самореалізації особистості. Уточнено сутність професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу, виокремлено складові та показники професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Б 17-476496310 рукописний текст
Автор(и) : Базиленко, Анастасія Костянтинівна
Назва : Психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді (на прикладі студентського самоврядування) : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :19 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.8-057.875+378.015.31:316.42](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна активність--студентська молодь--структура соціальної активності--чинники формування соціальної активності--студентське самоврядування
Анотація: У роботі визначено основні наукові підходи до проблеми соціальної активності особистості, уточнено її сутність, виокремлено мотиваційний, ціннісний, емоційно-вольовий, пізнавально-рефлексивний та діяльнісний компоненти, критерії та показники. Досліджено рівні та особливості соціальної активності студентської молоді. Визначено психологічні чинники формування соціальної активності студентської молоді на макро-, мезо-, мікрорівні. Обгрунтовано роль студентського самоврядування як особливого соціального середовища, що сприяє формуванню соціальної активності студентської молоді через актуалізацію низки психологічних механізмів. Розроблено психологічну програму формування соціальної активності, доведено ефективність її використання в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 111999
Кількість відвідувачів 928
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя