Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Боришевський, Мирослав Йосипович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(092)/Б 82
Автор(и) : Боришевський, Мирослав Йосипович
Назва : Етюди психолога. Спогади (Per aspera ad astra)
Вихідні дані : Б.м.,Б.р.
Кільк.характеристики :223, [1] с.
Ціна : 20 грн., р.
УДК : 159.9(092)-051+159.923.2+82-94 + 159.9(092)-051 + 159.923.2+82-94 + 82-94
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна спадщина -- видатні діячі науки і культури
Історія психології-- видатні діячі науки і культури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна спадщина--видатні діячі--наука--культура--історія психології--історична психологія--психологічна наука
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.923(072)/С 17
Автор(и) : Боришевський, Мирослав Йосипович
Назва : Концептуальні засади проблеми самотворення особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Самотворення у розвитку особистості: науково-методичний посібник/ Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 6-10 (Шифр 159.923(072)/С 17-531413550)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
УДК : 159.923(072)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(072)/С 17
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Яблонська, Тетяна Миколаївна, Пенькова, Олена Іванівна, Володарська, Наталія Дмитрівна
Назва : Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :93 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.923(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотворення--розвиток особистості--самовдосконалення--педагогічний процес--міжособистісні взаємини--сімейно-ціннісні орієнтації--світосляд
Зміст : Концептуальні засади проблеми самотворення особистості/ М. Й. Боришевський. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення/ Л. З. Сердюк. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості/ О. І. Пенькова. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ/ Н. Д. Володарська. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ/ О. І. Пенькова. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ/ Т. М. Яблонська. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ/ Л. І. Пилипенко.
Анотація: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.923/К 38-308991 рукописний текст
Автор(и) : Кияшко, Марина Олександрівна
Назва : Життєвий вибір як чинник духовного розвитку особистості в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-193.
УДК : 159.922.8+159.923.32-053.67 + 159.922.8
ББК : 159.923.32-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологія особистості
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий вибір--духовний розвиток--алоцентрична спрямованість--егоцентрична спрямованість--тип міжособистісних стосунків--аксіоматичний підхід--логіко-теоретична модель--обчислювальний експеримент--юнацький вік
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання щодо дослідження життєвого вибору як визначального фактору духовного розвитку особистості, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення понять духовності, духовного розвитку та життєвого вибору. Висвітлено можливості використання аксіоматичного підходу до моделювання психічних явищ, у межах якого побудовано психологічну логіко-теоретичну модель життєвого вибору як чинника духовного розвитку особистості, яка орієнтована на практичне вимірювання предмету дослідження та створює умови для проведення обчислювального експерименту. Результатами обчислювального експерименту підтверджено, що життєвий вибір, спрямований на реалізацію алоцентричної спрямованості у міжособистісних стосунках, як відмова від егоцентричної форми взаємодії з оточенням, сприятиме духовному розвитку особистості в юнацькому віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8/К 89 рукописний текст
Автор(и) : Кузікова, Світлана Борисівна
Назва : Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :527 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 454-502.
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморозвиток
Вікова психологія-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--самоактивність--самосвідомість--суб'єкт саморозвитку
Анотація: У роботі досліджено теоретичні підходи до проблеми саморозвитку в системі наук про людину, поглиблено та уточнено категоіальний апарат. З'ясовано суттєві характеристики, рівні організації, критерії саморозвитку яе суб'єктивної діяльності, соціально-психологічні чинники та закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Запропоновано авторську концепцію формування суб'єкта саморозвитку в практиці психологічної корекції, визначено зміст психологічного супроводу саморозвитку особистості; обґрунтовано параметри моделі фахівця-професіонала в галузі надання психологічної допомоги, розкрито експерементально перевірені психолого-педагогічні умови та технології оптимізації становлення суб'єкта особистісного і професійного саморозвитку в процесі фахової підготовкистудентів-психологів до психокорекційної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.17:/К 71-022281 рукописний текст
Автор(и) : Косар, Уляна Богданівна
Назва : Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2011
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-225.
УДК : 159.923.2-057.17:005.6+005.32 + 159.923.2-057.17:005.6 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управлінська діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--керівник--професіонал--професійна самосвідомість--образ я-професіонал--професійна самооцінка--здатність до самоуправління
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі впливу професійної самосвідомості керівників на ефективність управлінської діяльності. На теоретичному та експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обґрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, на основі якої проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Виявлено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, а також провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих елементів професійної самосвідомості керівника та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947:355/Г 82 рукописний текст
Автор(и) : Грибенюк, Геннадій Сергійович
Назва : Психологічні основи становлення саморегуляції у навчально-професійній діяльності майбутніх рятівників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :380 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 347-380.
УДК : 159.947:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--майбутні рятівники--мотивація--професійна діяльність--екстремальні умови--колективно-групова організація--професійне становлення--курсанти--самосуб'єктна дія--духовні цінності--моральні цінності
Анотація: У роботі розроблено теоретико-методологічні основи психології особистісної саморегуляції рятівників у професійній діяльності. Розкрито динаміку і типи мотивації до діяльності в екстремальних умовах та проаналізовано їх зв'язок з усвідомленням значення цієї діяльності в самореалізації. Простежено становлення здатності особистості до саморегуляції та з'ясовано роль цієї здатності у розвитку самосуб єктної дії як умови ефективної діяльності рятівників. З'ясовано взаємозалежність між змістом морально-релевантних ціннісних орієнтацій як основи духовності особистості та умови становлення у неї здатності до саморегуляції в екстремальних умовах діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.922/Ш 37-371425 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Олена Василівна
Назва : Національна ідентифікація у становленні Я-образу особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-202.
УДК : 159.923.2+159.922.4 + 159.923.2 + 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-образ-- Самоідентифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--національна самосвідомість--соціальна ідентичність--національна ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей національної ідентифікації та ролі цього процесу у становленні Я-образу особистості в юнацькому віці. Досліджено особливості процесу формування національної ідентичності особистості як важливого компоненту її Я-образу. Показано,що національна ідентифікація є важливою складовою процксу становлення Я-образу особистості. Здійснена спроба обгрунтувати та апробувати програму оптимізації процесу формування національної свідомості та самосвідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.937/П 49 рукописний текст
Автор(и) : Польшина, Ольга Григорівна
Назва : Психосемантичні особливості сприймання студентами народної орнаментальної символіки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Херсон, 2005
Кільк.характеристики :157,[14] с.: табл., рис.
Колективи : Херсонський державний університет (Херсон)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-156.
УДК : 159.922.4+159.937 + 159.922.4 + 159.937
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психосемантика-- Сприймання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народний орнамент--психосемантика символів--розуміння символів--сприймання орнаментальних символів
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психосемантики українського орнаменту та особливостям сприймання графічних елементів орнаменту. Досліджується символізм кольору в зображенні орнаментів, поняття "символ" в психології, смисл і значення символів, особливості розуміння символічних зображень. Проведено психосемантичний експеримент на вивчення гендерних особливостей означування орнаментальних мотивів, гендерних відмінностей у сприйманні орнаментальних символів у студентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2-027.22:1/К 96-381902 рукописний текст
Автор(и) : Кушнірюк, Володимир Михайлович
Назва : Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :186, [29] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.064.2-027.22:130.12+316.47 + 37.064.2-027.22:130.12 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємодія--міжособистісні стосунки--конфліктна ситуація--міжособистісні конфлікти--гуманізація--гуманістичні цінності--запобігання конфліктів
Анотація: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 57389
Кількість відвідувачів 1290
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя