Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Боришевський, Мирослав Йосипович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72-053.6+/М 50-506458 рукописний текст
Автор(и) : Мендиета Алонсо Марта Роксана
Назва : Взаимосвязь мотивации и критической самооценки знаний подростка как фактор стимуляции его познавательной активности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :112 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 99-112.
УДК : 159.922.72-053.6+37.015.3:005.32 + 159.922.72-053.6 + 37.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Познавательная активность-- Самооценка
Возрастная психология-- Подростки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивация--самооценка--познавательная активность--стимуляция познавательной активности--подросток
Анотація: В исследовании выявлена взаимосвязь мотивов учения и критичности самооценки знаний подростка. Показано, что сама по себе положительная мотивация не является решающим фактором познавательной активности в подростковом возрасте,если она не соотносится с адекватной самооценкой знаний учащихся; что уровень влияния критической самооценки на мотивацию познавательной активности зависит от знания и понимания подростками критериев педагогической оценки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937+159.942]:/С 89-619974 рукописний текст
Автор(и) : Субота, Марія Василівна
Назва : Психологічні особливості емоційного сприймання музики молодшими школярами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :141 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 94-106.
УДК : 159.937+159.942]:78 + 159.937:78 + 159.942:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприймання музики
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне сприймання музики--музична діяльність--молодші школярі
Анотація: У дисертації вивчається цілісний процес емоційного сприймання музики молодшими школярами у різних його аспектах. Виявлено його істотні статево-вікові, суб'єктні та характерологічно зумовлені особливості. Визначені найбільш типові особливості емоційного сприймання музики дітьми молодшого шкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.947./Т 12-608154 рукописний текст
Автор(и) : Татомир, Леся Павлівна
Назва : Розвиток відповідальності у дітей підліткового і старшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :180 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-172.
УДК : 37.015.3:159.947.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розвиток відповідальності
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--підлітки--старший шкільний вік--мотивація--суб'єктність--виховний вплив
Анотація: У роботі представлена цілісна характеристика проблеми розвитку відповідальності у дітей підліткового і раннього юнацького віку, розкриваються закономірності даного процесу. Представлені результати експериментального вивчення особливостей розвитку предмета відповідальності, визначається його "зона найближчого розвитку" в підлітковому і ранньому юнацькому віці. Дається характеристика інстанції відповідальності та особливостей суб'єкта поведінки. Досліждені психологічні умови та засоби ефективного впливу на розвиток відповідальності у підлітків і старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+316.477/Б 81 рукописний текст
Автор(и) : Бондар, Наталія Євгенівна
Назва : Формування особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 159.922.8+316.477 + 159.922.8 + 316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Життєвий шлях
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий шлях--самоактуалізація--юнацький вік--життєва програма
Анотація: У роботі проведено аналіз основних теоретичних та методологічних тенденцій в дослідженнях життєвого шляху особистості. Визначені основні психологічні характеристики та параметри особистісної репрезентації життєвого шляху в юнацькому віці. Розкрито особливості життєвого програмування як центрального механізму саморегуляції особистісної репрезентації життєвого шляху.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+3164/Г 15-230797 рукописний текст
Автор(и) : Галян, Олена Іванівна
Назва : Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-186.
УДК : 37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 316454.52:37.013 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Діяльність вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--активність--монологічна стратегія--діалогічність--імперативність--навчальний процес
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Я 14-137096 рукописний текст
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис., ил.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+159.955.4 + 37.011.3-051 + 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Рефлексія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--особистісна рефлексія--вчитель початкових класів--особистісне становлення
Анотація: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2-027.22:1/К 96-381902 рукописний текст
Автор(и) : Кушнірюк, Володимир Михайлович
Назва : Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :186, [29] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.064.2-027.22:130.12+316.47 + 37.064.2-027.22:130.12 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємодія--міжособистісні стосунки--конфліктна ситуація--міжособистісні конфлікти--гуманізація--гуманістичні цінності--запобігання конфліктів
Анотація: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.922/Ш 37-371425 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Олена Василівна
Назва : Національна ідентифікація у становленні Я-образу особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-202.
УДК : 159.923.2+159.922.4 + 159.923.2 + 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-образ-- Самоідентифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--національна самосвідомість--соціальна ідентичність--національна ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей національної ідентифікації та ролі цього процесу у становленні Я-образу особистості в юнацькому віці. Досліджено особливості процесу формування національної ідентичності особистості як важливого компоненту її Я-образу. Показано,що національна ідентифікація є важливою складовою процксу становлення Я-образу особистості. Здійснена спроба обгрунтувати та апробувати програму оптимізації процесу формування національної свідомості та самосвідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.937/П 49 рукописний текст
Автор(и) : Польшина, Ольга Григорівна
Назва : Психосемантичні особливості сприймання студентами народної орнаментальної символіки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Херсон, 2005
Кільк.характеристики :157,[14] с.: табл., рис.
Колективи : Херсонський державний університет (Херсон)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-156.
УДК : 159.922.4+159.937 + 159.922.4 + 159.937
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психосемантика-- Сприймання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народний орнамент--психосемантика символів--розуміння символів--сприймання орнаментальних символів
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психосемантики українського орнаменту та особливостям сприймання графічних елементів орнаменту. Досліджується символізм кольору в зображенні орнаментів, поняття "символ" в психології, смисл і значення символів, особливості розуміння символічних зображень. Проведено психосемантичний експеримент на вивчення гендерних особливостей означування орнаментальних мотивів, гендерних відмінностей у сприйманні орнаментальних символів у студентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947:355/Г 82 рукописний текст
Автор(и) : Грибенюк, Геннадій Сергійович
Назва : Психологічні основи становлення саморегуляції у навчально-професійній діяльності майбутніх рятівників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :380 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 347-380.
УДК : 159.947:355
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--майбутні рятівники--мотивація--професійна діяльність--екстремальні умови--колективно-групова організація--професійне становлення--курсанти--самосуб'єктна дія--духовні цінності--моральні цінності
Анотація: У роботі розроблено теоретико-методологічні основи психології особистісної саморегуляції рятівників у професійній діяльності. Розкрито динаміку і типи мотивації до діяльності в екстремальних умовах та проаналізовано їх зв'язок з усвідомленням значення цієї діяльності в самореалізації. Простежено становлення здатності особистості до саморегуляції та з'ясовано роль цієї здатності у розвитку самосуб єктної дії як умови ефективної діяльності рятівників. З'ясовано взаємозалежність між змістом морально-релевантних ціннісних орієнтацій як основи духовності особистості та умови становлення у неї здатності до саморегуляції в екстремальних умовах діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 110768
Кількість відвідувачів 923
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя