Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Боришевський, Мирослав Йосипович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+3164/Г 15-230797 рукописний текст
Автор(и) : Галян, Олена Іванівна
Назва : Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-186.
УДК : 37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 316454.52:37.013 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Діяльність вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--активність--монологічна стратегія--діалогічність--імперативність--навчальний процес
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.923/К 38-308991 рукописний текст
Автор(и) : Кияшко, Марина Олександрівна
Назва : Життєвий вибір як чинник духовного розвитку особистості в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-193.
УДК : 159.922.8+159.923.32-053.67 + 159.922.8
ББК : 159.923.32-053.67
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологія особистості
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєвий вибір--духовний розвиток--алоцентрична спрямованість--егоцентрична спрямованість--тип міжособистісних стосунків--аксіоматичний підхід--логіко-теоретична модель--обчислювальний експеримент--юнацький вік
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання щодо дослідження життєвого вибору як визначального фактору духовного розвитку особистості, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення понять духовності, духовного розвитку та життєвого вибору. Висвітлено можливості використання аксіоматичного підходу до моделювання психічних явищ, у межах якого побудовано психологічну логіко-теоретичну модель життєвого вибору як чинника духовного розвитку особистості, яка орієнтована на практичне вимірювання предмету дослідження та створює умови для проведення обчислювального експерименту. Результатами обчислювального експерименту підтверджено, що життєвий вибір, спрямований на реалізацію алоцентричної спрямованості у міжособистісних стосунках, як відмова від егоцентричної форми взаємодії з оточенням, сприятиме духовному розвитку особистості в юнацькому віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8/К 89 рукописний текст
Автор(и) : Кузікова, Світлана Борисівна
Назва : Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :527 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 454-502.
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморозвиток
Вікова психологія-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--самоактивність--самосвідомість--суб'єкт саморозвитку
Анотація: У роботі досліджено теоретичні підходи до проблеми саморозвитку в системі наук про людину, поглиблено та уточнено категоіальний апарат. З'ясовано суттєві характеристики, рівні організації, критерії саморозвитку яе суб'єктивної діяльності, соціально-психологічні чинники та закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Запропоновано авторську концепцію формування суб'єкта саморозвитку в практиці психологічної корекції, визначено зміст психологічного супроводу саморозвитку особистості; обґрунтовано параметри моделі фахівця-професіонала в галузі надання психологічної допомоги, розкрито експерементально перевірені психолого-педагогічні умови та технології оптимізації становлення суб'єкта особистісного і професійного саморозвитку в процесі фахової підготовкистудентів-психологів до психокорекційної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.17:/К 71-022281 рукописний текст
Автор(и) : Косар, Уляна Богданівна
Назва : Професійна самосвідомість керівника як чинник успішності управлінської діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2011
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-225.
УДК : 159.923.2-057.17:005.6+005.32 + 159.923.2-057.17:005.6 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управлінська діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--керівник--професіонал--професійна самосвідомість--образ я-професіонал--професійна самооцінка--здатність до самоуправління
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі впливу професійної самосвідомості керівників на ефективність управлінської діяльності. На теоретичному та експериментальному рівнях досліджено специфіку впливу професійної самосвідомості керівника на успішність управлінської діяльності. Обґрунтовано соціально-психологічну концептуальну модель структурно-функціональної організації професійної самосвідомості, на основі якої проаналізовано психологічні чинники успішності управлінської діяльності керівника. Виявлено роль структурних компонентів професійної самосвідомості керівника у процесі управління, а також провідні чинники розвитку й оптимального функціонування окремих елементів професійної самосвідомості керівника та їх вплив на успішне здійснення управлінської діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.064.2-027.22:1/К 96-381902 рукописний текст
Автор(и) : Кушнірюк, Володимир Михайлович
Назва : Гуманізація міжособистісних стосунків як умова запобігання конфліктів у педагогічному процесі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :186, [29] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.064.2-027.22:130.12+316.47 + 37.064.2-027.22:130.12 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємодія--міжособистісні стосунки--конфліктна ситуація--міжособистісні конфлікти--гуманізація--гуманістичні цінності--запобігання конфліктів
Анотація: Дисертацію присвячено: з'ясуванню особливостей міжособистісних стосунків учителя і учнів-підлітків під час конфліктних ситуацій; виявленню найбільш конфліктогенних вчителів та підлітків, виявленню їх істотних характеристик; аналізу та узагальненню основних причин виникнення конфліктів; дослідженню психологічних засад гуманізації міжособистісних взаємин як важливої умови запобігання конфліктів у педагогічному процесі; віднаходженню психолого-педагогічних умов ефективного запобігання конфліктів у міжособистісних стосунках.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72-053.6+/М 50-506458 рукописний текст
Автор(и) : Мендиета Алонсо Марта Роксана
Назва : Взаимосвязь мотивации и критической самооценки знаний подростка как фактор стимуляции его познавательной активности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :112 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 99-112.
УДК : 159.922.72-053.6+37.015.3:005.32 + 159.922.72-053.6 + 37.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Познавательная активность-- Самооценка
Возрастная психология-- Подростки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивация--самооценка--познавательная активность--стимуляция познавательной активности--подросток
Анотація: В исследовании выявлена взаимосвязь мотивов учения и критичности самооценки знаний подростка. Показано, что сама по себе положительная мотивация не является решающим фактором познавательной активности в подростковом возрасте,если она не соотносится с адекватной самооценкой знаний учащихся; что уровень влияния критической самооценки на мотивацию познавательной активности зависит от знания и понимания подростками критериев педагогической оценки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.937/П 49 рукописний текст
Автор(и) : Польшина, Ольга Григорівна
Назва : Психосемантичні особливості сприймання студентами народної орнаментальної символіки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Херсон, 2005
Кільк.характеристики :157,[14] с.: табл., рис.
Колективи : Херсонський державний університет (Херсон)
Примітки : Бібліогр.: с. 144-156.
УДК : 159.922.4+159.937 + 159.922.4 + 159.937
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психосемантика-- Сприймання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народний орнамент--психосемантика символів--розуміння символів--сприймання орнаментальних символів
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психосемантики українського орнаменту та особливостям сприймання графічних елементів орнаменту. Досліджується символізм кольору в зображенні орнаментів, поняття "символ" в психології, смисл і значення символів, особливості розуміння символічних зображень. Проведено психосемантичний експеримент на вивчення гендерних особливостей означування орнаментальних мотивів, гендерних відмінностей у сприйманні орнаментальних символів у студентів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937+159.942]:/С 89-619974 рукописний текст
Автор(и) : Субота, Марія Василівна
Назва : Психологічні особливості емоційного сприймання музики молодшими школярами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :141 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 94-106.
УДК : 159.937+159.942]:78 + 159.937:78 + 159.942:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприймання музики
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне сприймання музики--музична діяльність--молодші школярі
Анотація: У дисертації вивчається цілісний процес емоційного сприймання музики молодшими школярами у різних його аспектах. Виявлено його істотні статево-вікові, суб'єктні та характерологічно зумовлені особливості. Визначені найбільш типові особливості емоційного сприймання музики дітьми молодшого шкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.947./Т 12-608154 рукописний текст
Автор(и) : Татомир, Леся Павлівна
Назва : Розвиток відповідальності у дітей підліткового і старшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :180 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-172.
УДК : 37.015.3:159.947.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розвиток відповідальності
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--підлітки--старший шкільний вік--мотивація--суб'єктність--виховний вплив
Анотація: У роботі представлена цілісна характеристика проблеми розвитку відповідальності у дітей підліткового і раннього юнацького віку, розкриваються закономірності даного процесу. Представлені результати експериментального вивчення особливостей розвитку предмета відповідальності, визначається його "зона найближчого розвитку" в підлітковому і ранньому юнацькому віці. Дається характеристика інстанції відповідальності та особливостей суб'єкта поведінки. Досліждені психологічні умови та засоби ефективного впливу на розвиток відповідальності у підлітків і старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.922/Ш 37-371425 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Олена Василівна
Назва : Національна ідентифікація у становленні Я-образу особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-202.
УДК : 159.923.2+159.922.4 + 159.923.2 + 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-образ-- Самоідентифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--національна самосвідомість--соціальна ідентичність--національна ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей національної ідентифікації та ролі цього процесу у становленні Я-образу особистості в юнацькому віці. Досліджено особливості процесу формування національної ідентичності особистості як важливого компоненту її Я-образу. Показано,що національна ідентифікація є важливою складовою процксу становлення Я-образу особистості. Здійснена спроба обгрунтувати та апробувати програму оптимізації процесу формування національної свідомості та самосвідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 17975
Кількість відвідувачів 991
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя