Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Білецький, П. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Кільк.характеристики :423 с.
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 2072-4772: 25.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості/ О. В. Бабатенко. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів/ О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій/ Н. М. Бугайова. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми/ О. Л. Вернік. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. Цілісність особистості у вимірі системного підходу/ Є. В. Гейко. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів/ Г. О. Гуд. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі/ Н. А. Добровольська. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку/ В. В. Іванова, Т. В. Палько. Психологічні складові стресостійкості школярів/ В. І. Іванцанич. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ/ Є. В. Кіричевська. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників/ І. В. Мамчур. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький)/ Ж. М. Маценко. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах/ І. Я. Мельничук. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин/ О. О. Міненко. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу/ В. В. Москаленко. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського/ О. Л. Музика, Є. В. Загурська. Психологічні особливості процесу прийняття рішень/ С. А. Мул. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів/ С. М. Омелянюк. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя/ Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації/ А. М. Терещук. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості/ В. В. Турбан. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України/ Т. Т. Чегі. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору/ Н. В. Чорна. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців/ О. М. Шамич. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі/ С. Є. Солодчук. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів/ Ю. І. Ахтирська. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму/ П. С. Білецький. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації/ Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців/ Р. П. Шевченко. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості/ Е. М. Євланова. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів)/ В. А. Ведмідь. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі/ В. П. Мамко. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра/ І. О. Михайлошина. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять/ В. В. Турбан.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Білецький П. С.
Назва : Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 352-360. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
УДК : 37.07:37.091.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медико-соціальні технології--ефективність--освітній простір--соціальне середовище--заклад вищої освіти
Анотація: У статті наведено результати дослідження окремих аспектів управління освітніми медико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму. Проведено дослідження проблематики управління в освіті та визначено, що створення, реалізація та практичне впровадження освітньої медико-соціальної технології залежить від ефективності діяльності керуючої підсистеми закладу вищої освіти, що забезпечує відповідні прогностичні, організаційно-правові, кадрові, матеріально-технічні та психолого-педагогічні умови. Розвинуто положення про те, що в процесі професійного управління закладами вищої освіти мають враховуватися такі особливості: заклади вищої освіти - це відкриті системи, які мають врахувати постійні зміни, що відбуваються в соціальному середовищі; вміти швидко адаптуватися до нових підходів в суспільному розвитку та трансформувати їх в новий зміст навчання, нові освітні та інформаційні технології, нові стратегії взаємодії між учасниками управлінського та навчально-виховного процесу; розвиватися у відповідності до соціальних змін; функціонувати на засадах гуманістичного менеджменту. Наголошується, що ефективність діяльності керуючої підсистеми закладу вищої освіти у галузі управління освітньої медико-соціальної технології буде залежити від узгодженості і координованості вертикальних (адміністрація) і горизонтальних (педагогічні колективи) зв'язків, оперативності управлінського впливу на підсистеми та структури закладу вищої освіти; своєчасності отримання управлінської інформації (зворотній зв'язок) та прогнозованості результатів впровадження освітньої медико-соціальної технології в навчальний процес здобувачів вищої освіти за медичним фахом.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 164272
Кількість відвідувачів 1248
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя